Workshop Salesforce la Bucuresti. Tema: CRM si GDPR

salesforce1Subiectul CRM si GDPR (General Data Protection Regulation) devine tot mai atractiv pentru piata. Iata ca Salesforce organizeaza impreuna cu partenerul SeersCRM un workshop la Bucuresti (joi 2 noiembrie). Tema: Seamleass Customer Experience in GDPR context. Locatia: Hotel Sheraton.

Salesforce a anuntat inca din vara un plan coerent cu privire la suportul oferit clientilor pentru respectarea noilor norme. In acest context au lansat mai multe initiative online de informare si acces la resurse, inclusiv suport online pe directia CRM si GDPR. Gasiti link la final.

Site-ul este insa destul de/foarte generalist si nu face o trimitere directa la impactul GDPR asupra strategiei si gestiunii relatiilor cu clientii si nici asupra utilizatorilor de CRM. De asemenea, Salesforce afirma ca si-a actualizat intrega documentatie aferenta contractelor.

Din pacate nici alti furnizori nu au o abordare ceva mai concreta pentru CRM si GDPR. Sunt sigur ca exista numeroase intrebari din aceasta perspectiva, mai ales ca CRM-ul contine date sensibile intr-o masura mult mai mare decat alte sisteme operationale. Mai mult, marketingul va fi profund marcat de cerintele GDPR din perspectiva dreptului de a utiliza datele clientilor in segmetare/profilare/campanii si a procedurilor de obtinere a unui acord explicit pentru fiecare actiune in parte.

Link site Salesforce CRM si GDPR https://www.salesforce.com/campaign/gdpr/

Comments are closed.