Update-uri ale produselor CRM Oracle

Saptamana trecuta am fost la Oracle OpenWorld, iar CRM-ul a fost unul dintre topicurile dezbatute intens, atat de Oracle cat si de parteneri precum: CRMantra, SalesForce.com sau Salesgenie. Sper sa pot avea mai multe post-uri pe marginea subiectului.La nivel de produse Oracle noutatile au constat in lansarea versiunii 2.0 a Oracle Mobile Assistant pentru BlackBerry si a versiunii 3 a add on-ului Oracle Social CRM Applications cu functionalitati orientate catre solutiile on demand. Solutia de optimizare a vanzarilorpentru BlackBerry este disponibila acum in 12 limbi, ceea ce o face atractiva pentru foarte multe tari si este orientata pe colaborarea intre forta de vanzari mobila, acces off line la informatii si functionalitati sporite de contact management.  Alte functionalitati lansate sunt: Oracle CRM Sales Campaigns On Demand, CRM Sales Library On Demand, CRM Sales Campaigns On Demand. La fel de interesante au fost discutiile despre Social CRM si despre o serie de unelte pe care Oracle le foloseste deja intern. O sa revin pe subiect.

Comments are closed.