Unde poti invata despre Customer Care Satisfaction

Customer Care SatisfactionO companie  ma informeaza despre derularea unui curs de Customer Care Satisfaction la Bucuresti, in prima parte a lunii decembrie. Analizand putin structura, cursul pare potrivit pentru dezvoltarea unei strategii de relationare cu clientii, eventual urmata de implementarea unei solutii CRM. Cursul tine doua zile si are ca obiective:

  • Constientizarea si motivarea cursantilor in sensul construirii unei relatii pe termen lung cu clientii companiei printr-un customer care de calitate;
  • Construirea unui sistem eficient de gestiune a relatiilor cu clientii si transformarea clientilor in parteneri;
  • Cunoasterea si aplicarea celor 3 elemente cheie in servisarea clientilor;
  • Integrarea recomandarilor de “ce sa faci” si “ce sa nu faci” in relatiile cu clientii;
  • Tehnici de comunicare si depasire a obstacolelor in relatiile cu clientii;
  • Cresterea vanzarilor prin dezvoltarea si construirea unui sistem relational optim;

Ca livrabile organizatorii sesiunii de Customer Care Satisfaction promit ca veti invata:

  • Cum sa fidelizati si sa loializati clientul;
  • Cum sa vindeti mai mult si mai bine, pe baza dezvoltarii relatiilor cu clientii;
  • Cum sa comunicati intr-un mod profesionist cu clientii si cum sa escaladati barierele de comunicare;
  • Cum sa tratati obiectiile clientului;
  • Cum sa obtineti maximum din relatia cu clientii;
  • Cum sa faceti cross-selling si up-selling

Participarea la cursul de Customer Care Satisfaction, pentru cele doua zile, costa 350 euro. Organizatori Connect Events.

Comments are closed.