Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

Britanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate. În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am... Citeste tot →

Cum poate ajuta analiza sentimentelor o strategie CRM?

Companiile adoptă analiza sentimentelor pentru a afla ce gândesc clienții și pentru a stimula strategiile centrate pe client pentru vânzări și campanii de marketing. Prezicerea comportamentului consumatorului poate fi o sarcină dificilă, în special luând în calcul cantitățile semnificative de date care provin de la atât de multe și variate canale de comunicare, social media fiind unul dintre cele mai reprezentative. Prin urmare, departamentele de marketing se bazează pe utilizarea analizei predictive și elaborarea unor campanii de marketing bazate pe diferite criterii, pentru a îmbunătăți notorietatea brandului și pentru a aborda interacțiunile cu consumatorii la un nivel mai ridicat și mai personal. De ce e important ca internetul să știe dacă suntem fericiți sau triști? Cercetările IBM arată că în... Citeste tot →

Romania, intre ignoranta si social selling

Am pregatit, prin primavara, o prezentare pe Social CRM pentru un eveniment de business. In acest context, am urmarit activitatea in social media a sase sau sapte companii de top (lideri sau lideri formali pe segmentele lor de piata), iar cu unii am discutat direct. Concluzia a fost ca desi exista interes major pentru social media, putini folosesc o solutie dedicata pentru „social listenning”. Mi-am amintit acest episod, in contextul unei informari primite astazi cum ca „4 din 5 companii romanesti ignora clientii pe social media” si care confirma ca piata locala oscileaza intre ignoranta si social selling. O analiza recenta derulata de Danmar, arata ca 4 din 5 companii romanesti nu ofera un raspuns prompt interactiunilor cu clientii, pe... Citeste tot →

Cat costa Dynamics 365 for Sales?

In aceasta vara, Microsoft a lansat Dynamics 365, o suita care aduce o abordare diferita in modul de vanzare/licentiere a solutiilor Dynamics. Suita Dynamics 365 integreaza functionalitati de gestiune economica si operationala, relatii cu clientii, vanzari, marketing, e-mail si colaborare.  Poate fi contractata atat sub forma de pachete predefinite cat si ca solutii independente. Varianta de planuri este deja cunoscuta de la Office 365 . Spre exemplu: Dynamics 365 Plan 1 (costa cca 70 USD/luna/utilizator) si este orientat preponderent catre gestionarea relatiilor cu clientii. Adica ofera: Dynamics 365 for Sales, Dynamics 365 for Customer Service, Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Project Service Automation dar si Microsoft PowerApps si Microsoft Flow.  La nivelul urmator de pret este Dynamics... Citeste tot →

Cu SugarCRM colectezi lead-uri din Facebook

Citind zilele trecute despre lansarea unui modul de SugarCRM Facebook Lead Integration de catre Danmar, partener Sugar CRM localizat in Romania, am zis ca e loc pentru o informare mai ampla.  Prin urmare, am schimbat cateva vorbe cu reprezentantul Danmar despre CRM Opensource in Romania, un sector de piata foarte putin vizibil in ultima vreme.   Ce am aflat: Romania nu reactioneaza prea bine la opensource, iar clientii nu sunt prea increzatori in acest model. (din cate am observat nici Liquid CRM, al partener de SugarCRM nu evolueaza mai bine) Au avut ceva solicitari insa companiile cred invariabil ca „open source” inseamna gratis sau oricum foarte, foarte ieftin Compania are la Bucuresti o echipa cu experienta, dar foloseste si resurse... Citeste tot →

Bitrix24, opinii la prima vedere

Bitrix24 nu este chiar un CRM ci mai degraba o platforma de gestiune a unei companii. Spun platforma pentru ca Bitrix24 include functionalitati diverse: gestiune de resurse, project management, document management, CRM, colaborare, HR etc. Aceasta poate fi un lucru bun, insa aduce o oarecare complexitate, nu tocmai de dorit. La nivel de CRM, Bitrix24 ofera o solutie extinsa de management al interactiunilor cu piata (prospecti, clienti, parteneri etc) la nivel de inregistrari contacte, observatii, emailuri, apeluri telefonice, taskuri si intalniri. Pare un contact management foarte evoluat, in care utilizatorul poate importa/exporta contacte, segmenta piata si genera rapoate de activitate. De altfel, panelul principal este „Activity Stream” unde fiecare isi gaseste intreaga activitate trecuta, prezenta si programata. Mai interesante sunt... Citeste tot →

Vrei Lead Management? Afla care sunt cele mai bune solutii

Toata lumea face Lead Management, chiar daca multi nu isi dau seama sau nu isi definesc astfel actiunile. Foarte pe scurt, Lead Management defineste un instrument pentru transformarea prospectilor in clienti si gestionarea tuturor activitatilor asociate acestui proces. (captarea si inregistrarea unui lead, informare si comunicare, transformare in oportunitate, vanzare). Exista o Diferenta mare intre Lead Management si CRM, in sensul in care numeroase solutii CRM includ si un modul de Lead Management, insa reciprocra nu este valabila. In ultima vreme, Lead Management -ul este privit ca un tool exclusiv pentru vanzari (ceva spre Salesforce Automation, desi comparatia mi se pare fortata) in timp ce un CRM acopera in intregime relatiile cu clientii (vanzari, marketing, service/support, call center, fidelizare etc)... Citeste tot →

Ce planuri are MiniCRM pentru piata locala?

In cadrul editiei 2016 a IM World am avut o discutie cu Leskó Norbert (vezi profil LinkedIn), fondatorul MiniCRM. Am incercat sa aflu care sunt planurile pentru Romania, cum se dezvolta produsul, dar si cum vede un strain, piata locala de CRM. CRM Review: Cum arata planul de afaceri pentru Romania in urmatorii 2-3 ani? Norbert Lesko: Anul acesta am reusit sa ne conturam o pozitie si sa castigam cota de piata. Avem deja peste 50 de clienti multumiti, ceea ce arata ca mergem in directia corecta. Rezultatele se datoreaza si dezvoltarii unei echipe locala, care in mod curent are sapte persoane dedicate pietei din Romania. Obiectivul este sa ne dublam numarul de clienti si veniturile, insa pentru ca plecam... Citeste tot →