StarStorage dezvolta un conector pentru Salesforce

Compania Star Storage a dezvoltat un Content Library Connector for Salesforce,  care permite o experiență îmbunătățită de integrare a conținutului pentru clienții de nivel enterprise ce folosesc Salesforce împreună cu alte aplicații de generare a conținutului. Astfel, clientii Salesforce vor putea descărca și depozita în siguranță conținutul direct în SEAL, iar ulterior continutul stocat in SEAL va putea fi accesat din interfata Salesforce. SEAL este o platformă modernă pentru administrarea unificată a informațiilor, arhivare și managementul înregistrărilor, care stochează conținutul nestructurat și metadatele asociate într-un  depozit consolidat. Folosind SEAL, clienții mari care dețin multiple sisteme software își păstrează toate înregistrările companiei într-un depozit integrat, eliberând aplicațiile tranzacționale de povara conținutului nestructurat.Conținutul Salesforce poate fi gestionat și utilizat ca parte a... Citeste tot →

BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Succesul CRM-ului stă în adopție

Indiferent de solutie, functionalitati si furnizor, succesul unui proiect CRM va tinde spre zero, daca utilizatorii nu si-l vor insusi in activitatea cotidiana. Adoptia este calcaiul lui Achile pentru orice proiect CRM, iar mediul online abunda in povesti despre implementari si obiective ratate. Imi spunea recent un antreprenor ca solutia CRM pe care o folosea nu i se pare „naturala” si ca forteaza oamenii sa adopte un stil de lucru greoi, cea ce ii face reticenti. Nu mi-a spus nimic despre functionalitati, vedere la 360 asupra clientului, despre procese de vanzare sau managementul lead-urilor. Provocarea lui a fost sa-si faca echipa sa utilizeze, de placere si nu fortat, solutia pe care o identificase drept cea mai potrivita pentru organizatia sa.... Citeste tot →

DynamicXRM face angajari in echipa CRM

Compania locala DynamicXRM, partener Microsoft cu sedii in Bucuresti si Tg. Mures, are doua pozitii deschise in echipa CRM. Developer Junior pe Dynamics CRM/365 Va gestiona customizarile in Microsoft Dynamics CRM, crearea de noi rapoarte, integrarile cu solutii de la terti etc. DynamicXRM  cere:  educatie cu profil tehnic, punctualitate, cunostinte de HTML, JavaScript, SQL, Visual Studio IDE, .Net, C#, Microsoft SQL Server Reporting Services. Project Manager/Consultant pe Dynamics CRM/365 Postul de la DynamicXRM implica intelegerea cerintelor de business ale clientilor, maparea acestora pe functionalitatile CRM-ului, actavitati de presales, pregatirea unor demo-uri, suport catre clienti. Cerinte: Absolvent de ASE sau Politehnica, abilitati de comunicare, punctualitate, experienta in activitati de tip ONG si coordonare de proiecte.   CV-urile celor „interesanți” trebuie sa... Citeste tot →

Google si Salesforce pun la cale o mega-alianta

Zilele trecute Google si Salesforce au anuntat o alianta strategica prin care sa integreze datele de vanzari, marketing si advertising intr-un proces/produs comun, care sa ofere cea mai buna perspectiva asupra modului in care o companie interactioneaza cu clientii. Integrarea implica Google Analytics 360, Salesforce Sales Cloud si Salesforce Marketing Cloud si presupune: datele din SalesCloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru conturarea campaniilor, segmentarea audientei si optimizarea licitatiilor datele din Analytics 360 vor fi disponibile direct in interfata Marketing Coud (sau prin rapoarte) ca sa permita o mai buna intelegere a performantelor unei campanii Audientele create in Analytics 360 vor fi disponibile in Marketin Cloud pentru reutilizare pe alte canale (e-mail, SMS) si alte campanii Interactiunile cu clientii... Citeste tot →

Generali cauta un Analist CRM

Compania Generali cauta un Analist CRM petru sediul din Bucuresti. Principalele cerinte sunt: Studii superioare ( de preferat Cibernetica, Statistica, Matermatica, Informatica) Certificari SQL, Microsoft Dynamics CRM Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara Cunostinte foarte bune MS Excel, MS Access, SQL; MS Dynamics CRM Capacitate de analiza şi sinteză; Deschidere spre inovatie si flexibilitate in tratarea schimbarilor; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client, atat intern cat si extern; Spirit de echipa, abilitati foarte dezvoltate de colaborare cu ceilalti colegi; Punctualitate si promptitudine in respectarea termenelor. Responsabilitatile cerute functiei de Analist CRM sunt: Administreaza baza de date de clienti unici ai companiei si coordoneaza procesele de dezvoltare a acesteia in stransa cooperare cu Departamentul IT;... Citeste tot →

Workshop Salesforce la Bucuresti. Tema: CRM si GDPR

Subiectul CRM si GDPR (General Data Protection Regulation) devine tot mai atractiv pentru piata. Iata ca Salesforce organizeaza impreuna cu partenerul SeersCRM un workshop la Bucuresti (joi 2 noiembrie). Tema: Seamleass Customer Experience in GDPR context. Locatia: Hotel Sheraton. Salesforce a anuntat inca din vara un plan coerent cu privire la suportul oferit clientilor pentru respectarea noilor norme. In acest context au lansat mai multe initiative online de informare si acces la resurse, inclusiv suport online pe directia CRM si GDPR. Gasiti link la final. Site-ul este insa destul de/foarte generalist si nu face o trimitere directa la impactul GDPR asupra strategiei si gestiunii relatiilor cu clientii si nici asupra utilizatorilor de CRM. De asemenea, Salesforce afirma ca si-a actualizat... Citeste tot →

Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

Britanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate. În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am... Citeste tot →