Arobs intră în businessul de CRM prin preluarea SoftManagerCRM

Arobs Transilvania a preluat platforma SoftManager CRM de la Arroganet Solutions. SoftManager CRM+ este un produs software de tip enterprise solutions, dezvoltat de o firmă IT din Ploiești, care pune la dispoziția celor peste 300 de clienți din România, un ansamblu de instrumente și proceduri de gestiune a datelor, menite să îmbunătățească relațiile și interacțiunile cu clienții existenți sau potențiali ai unei organizații. Clienții SoftManager CRM+ activează în domenii de activitate diverse, de la vânzari de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă, la investiții imobiliare sau servicii medicale. SoftManager CRM+ este o soluție atipică, creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România.... Citeste tot →

Generaţia Z şi noile tehnologii schimbă fundamental relatiile cu clientii în industria călătoriilor

Amadeus Romania a organizat recent Executive Event 2019, un eveniment dedicat impactului noilor tehnologii asupra industriei calatoriilor si a modului radical in care generatia Z schimbă relatiile cu clientii. Acesti doi factori  modeleaza practic business-ul companiilor aeriene și agențiilor de turism din întreaga lume, inclusiv România. La eveniment,  CRM Review a avut ocazia să dialogheze cu echipa de management a Amedeus prezenta la Bucuresti. Iata concluziile: In turism, prietenii din social media contează mai mult decât celebritatile si influencerii “În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât... Citeste tot →

Cât de mult contează integrarea CRM – ERP?

Capacitatea de integrare a unui sistem CRM cu alte soluţii de business ar trebui să fie elementul cheie în orice decizie de achiziţie. În activitatea cotidiană, utilizatorii nu acţionează izolat, ci produc, schimbă şi consuma date din mai multe departamente. La nivel operaţional, cea mai relevantă este integrarea CRM-ERP. Ambele sisteme sunt critice pentru buna funcţionare a unei companii, iar schimbul de date aduce o valoare adăugată mare. Pe de altă parte, structura complexă a celor două soluţii creează unele dificultăţi de aliniere, mai ales dacă sunt implicaţi furnizori şi tehnologii difer-ite. CAS genesisWorld este o soluţie utilizată în peste 20.000 de companii şi prin urmare este integrată cu o diversitate de ERP-uri de la producători din mai toate ţările... Citeste tot →

Seminar de Customer Experience, organizat de Datanet şi Zoom

Datanet Systems şi Zoom International au organizat recent un seminar dedicat “customer experience” și soluțiilor de îmbunătățire a calității interacțiunii cu clienții. În marketingul modern există o diferență majoră între un client satisfăcut și unul fidel, însă multe companii întâmpină dificultăți în a face distincția între cele două categorii. Aceasta afectează potențialul de creștere și de „convertire“ a clienților în promoteri. Soluțiile de Customer Experience de la ZOOM – domeniu în care compania este de mai mulți ani lider de piață – sunt astfel concepute încât să colecteze totalitatea interacțiunilor cu clientul (pagini web vizitate, email-uri, apeluri audio sau video, chestionare, convorbiri pe chat etc.) și să le coreleze într-o platformă care integrează instrumente de analiză. De exemplu, cu ajutorul... Citeste tot →

Alianţa Amadeus – Visa CyberSource asigură o experienţă de client superioară

Amadeus și Visa CyberSource si-au unit fortele pentru a oferi o experienta de client superioara si totodata protectie impotriva fraudelor. Banca Centrală Europeană estimează că Europa este afectată anual de fraude cu carduri online în valoare de 1,3 miliarde de euro. Acesta este motivul pentru care directiva Payment Services Directive 2 (PSD2) și standardele tehnice de reglementare (Regulatory Technical Standards – RTS) aduc ceea ce este cunoscut sub numele de Strong Authentication Client (SCA). Acesta va introduce autentificarea în doi factori pentru majoritatea plăților electronice efectuate în Spațiul Economic European (European Economic Area – EEA). În acest context, Amadeus a colaborat cu CyberSource, platforma de administrare a plăților Visa, pentru a oferi industriei globale de turism o gamă de funcții... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

CAS CRM x11 este disponibil pe piaţa locala

Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11  este disponibila si in Romania prin intermediul retelei de parteneri autorizati. Solutia ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce cateva caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte, in linia dezvoltarii Customer Centricity si a suveranitatii digitale. Oficialii CAS Software au... Citeste tot →

Criterii la alegerea unui sistem CRM

Ai in plan achizitia unui sistem CRM, dar informatiile gasite online iti produc mai multa confuzie? Ne-am gandit sa creionam cateva criterii care sa te ajute in alegere. Este bine să ştii că la achiziţia unui sistem CRM, nu cumperi doar aplicatia ci şi furnizorul. Acest  „mariaj” este bine să aibă perspective pe termen cat mai lung, cel puţin 4-5 ani. Prin urmare, ar fi bine sa evaluezi atent atat solutai cat si vanzatorul. In cazul unui sistem CRM, parteneriatul cu furnizorul (care iti ofera serviciile de consultanță, implementare, import de date, customizări etc) este la fel de important ca soluţia în sine, pentru că în IT, ca şi la tango, proiectele se derulează în doi: client şi furnizor. Experienta... Citeste tot →