De ce un sistem CRM in Excel ramane doar o gluma buna

Excel-ul este un instrument magic şi poate fi folosit la orice, de la construcţia de centrale atomice, până la organizarea concediilor și sistem CRM, trecând prin stocuri, comenzi de aprovizionare, date de contact, liste cu daruri de Crăciun etc. Oricând ai nevoie să pui o informaţie sau o activitate în ordine, o treci într-un excel. Se va înmulţi ca prin minune, atât ca fişiere cât şi că înregistrări, câmpuri, coloane, sheet-uri. Din păcate, se înmulţesc şi erorile la fel de repede. Dacă foloseşti un sistem CRM in excel şi eşti mulţumit, nu citi textul care urmează. Aceasta se adresează celorlalţi. Microsoft a lansat Excelul prin anii 80, ca un instrument pentru analiza şi prelucrarea datelor numerice,adică a cifrelor, pe baza... Citeste tot →

Care sunt noile functionalitati ale CASgenesisWorld X10

Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea X10 a CASgenesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. Noua versiune a CASgenesisWorld, disponibilă în România printr-o reţea cu 15 parteneri, oferă o gamă bogată de funcționalități care să permită companiilor mici şi medii o concentrare a atenţiei asupra proceselor de vânzări şi relaţii cu clienţii. „În calitate de lider al pieţei germane de soluţii CRM pentru companii medii, vizam cu precădere accelerarea şi automatizarea proceselor care contribuie la satisfacerea tuturor cerinţelor clienţilor”, afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul... Citeste tot →

Integrarea datelor clienti/parteneri/furnizori ramane o provocare

Oracle a realizat recent un studiu asupra modului in care companiile folosesc tehnologiile si principiile moderne (interoperabilitate, schimb de date via cloud/portaluri, EDI etc) pentru a integra silozurile de date generate de relatiile cu clientii, partenerii si furnizorii. Rezultatele sunt apasatoare, deoarece conform raspunsurilor oferite de cca 700 de reprezentanti ai unor companii cu activitati de productie (din UK, Franta, Germanie, Elvetia, China etc) arata ca doar 40% sisteme deshise pentru schimbul datelor si tot atat de putini reusesc sa integreze toate aceste date. Din perspectiva CRM, doar 1/4 dintre companiile participante (profil de productie) reusesc sa aiba vizibilitate asupra modului in care clientii cumpara si folosesc produsele lor si doar putin peste 50% folosesc datele culese de la/despre clienti... Citeste tot →

SAP C/4 HANA, o noua suita CRM cu ambitii mari

SAP a lansat o noua suita dedicata relatiilor cu clientii sub numele de SAP C/4 HANA. Noua linie de solutii integreaza ultimele achizitii ale SAP si vrea sa modernizeze complet modul de interactiune cu clientii. La nivelul logicii de business si al functionalitatilor SAP C/4 HANA imprumuta de la Hybris, Gigya si Callidus (companii cumparate de SAP) oferind astfel un suport puternic pentru angajatii din front-office, de la vanzari si marketing pana la data protection si analiză comportamentala. Este insa vorba mai degraba despre o re-impachetare decat despre lansarea unor produse noi. Sub numele generic de SAP C/4 Hana vor fi vandute mai multe solutii deja existente:  SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, care se gaseau anterior... Citeste tot →

CRM in cloud creste constant. MiniCRM depaseste 200 de clienti

Companiile locale mici si medii par sa prefere sistemele CRM in cloud. O informatie aparuta recent confirma aceasta directie: MiniCRM a depasit 200 de clienti activi si peste 1000 de utilizatori individuali. Tot la MiniCRM rata de de reînnoire a abonamentului este de 95%, iar 53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS. La finele anului 2016 MiniCRM avea cca 50 de clienti, prin urmare evolutia a fost accelerata. Daca vreti sa aflati mai mutle despre MiniCRM cititi si evaluarea facuta de CRM Review http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/ Cresterea numarului de clienti are la baza si deschiderea in 2017 a reprezentantei de la Cluj-Napoca, unde activeaza o echipa de noua persoane, probabil una dintre cele mai numeroase... Citeste tot →

StarStorage dezvolta un conector pentru Salesforce

Compania Star Storage a dezvoltat un Content Library Connector for Salesforce,  care permite o experiență îmbunătățită de integrare a conținutului pentru clienții de nivel enterprise ce folosesc Salesforce împreună cu alte aplicații de generare a conținutului. Astfel, clientii Salesforce vor putea descărca și depozita în siguranță conținutul direct în SEAL, iar ulterior continutul stocat in SEAL va putea fi accesat din interfata Salesforce. SEAL este o platformă modernă pentru administrarea unificată a informațiilor, arhivare și managementul înregistrărilor, care stochează conținutul nestructurat și metadatele asociate într-un  depozit consolidat. Folosind SEAL, clienții mari care dețin multiple sisteme software își păstrează toate înregistrările companiei într-un depozit integrat, eliberând aplicațiile tranzacționale de povara conținutului nestructurat.Conținutul Salesforce poate fi gestionat și utilizat ca parte a... Citeste tot →

BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Succesul CRM-ului stă în adopție

Indiferent de solutie, functionalitati si furnizor, succesul unui proiect CRM va tinde spre zero, daca utilizatorii nu si-l vor insusi in activitatea cotidiana. Adoptia este calcaiul lui Achile pentru orice proiect CRM, iar mediul online abunda in povesti despre implementari si obiective ratate. Imi spunea recent un antreprenor ca solutia CRM pe care o folosea nu i se pare „naturala” si ca forteaza oamenii sa adopte un stil de lucru greoi, cea ce ii face reticenti. Nu mi-a spus nimic despre functionalitati, vedere la 360 asupra clientului, despre procese de vanzare sau managementul lead-urilor. Provocarea lui a fost sa-si faca echipa sa utilizeze, de placere si nu fortat, solutia pe care o identificase drept cea mai potrivita pentru organizatia sa.... Citeste tot →