Noi servicii SAS pentru Customer Experience

SAS a lansat patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de criza pandemică Covid-19. Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19. SAS, prin expertiza sa în soluții de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, le oferă brandurilor abilitatea de a transforma datele în informații relevante, ce pot fi aplicate aproape în timp real în procesul decizional. SAS 360 Digital Insight Service Unul dintre serviciile noi lansate este SAS 360 Digital Insight Service, care permite colectarea de date... Citeste tot →

Scriptoman te ajută să vorbeşti cu clienţii în 110 limbi

Inteligenţa Artificială işi găseşte locul în cele mai diverse domenii de activitate. Recent, un start-up local a lansat Scriptoman, un serviciu de serviciu de transcriere şi traducere automată, bazat pe Inteligenţă Artificială. Disponibil ca serviciu online, Scriptoman permite transcrierea rapidă a înregistrărilor de lungă durată şi oferă o acurateţe de până la 95%. Serviciul include un editor care semnalează nivelul de încredere asociat unui cuvânt transcris sau tradus, ceea ce permite utilizatorilor rafinarea rezultatelor. Transcrierile pot fi traduse automat,  adăugate ca subtitrare la fisierele video şi arhivate pe termen lung. Un serviciu ca Scriptoman îşi poate găsi rapid loc in domeniul relaţiilor cu clientii, cu precadere in activitati de tip call si contact center. Conversatiile cu clientii pot fi inregistrate... Citeste tot →

Pras lanseaza o solutie pentru digitalizarea relaţiilor cu cetăţenii

Recenta Ordonanţa nr  38/2020, care instituie obligativitatea acceptării şi eliberării de către administraţia publică a documentelor semnate electronic, pune o presiune mare pe insituţiile publice care au digitalizat încă modul de interacţiune cu cetăţenii. Pentru a respecta distanţarea sociala, insitutiile publice au nevoie de o solutie completa de gestiune a documentelor digitale precum şi de semnătură electronica. In acest context, compania Pras Consulting a lansat o solutie (Semnează Documentele Digital) care include ambele componente si poate fi livrata din cloud.     Bazată pe Microsoft Sharepoint , una dintre cele mai utilizare platforme de colaborare la nivel global,  soluţia include semnătură digitală certificată şi susţine intreg circuitul unui document digital: primirea și înregistrarea cererilor spre soluționare, înregistrarea acestora în cadrul structurilor... Citeste tot →

SAP FAshion Index: Customer Service cel mai important aspect pentru consumatori

SAP FAshion Index, un studiu de piata realizat pe 5.500 de consumatori, arata ca pentru 85% dintre acestia asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand. Un alt element care directioneaza catre convingerea ca 2020 va fi anul Customer Service şi Customer Experience. Ce mai conteaza pentru consumatori: promotiile personalizate (81%), experienta in magazinele fizice (80%) experienta oferita online (75%) serviciile de livrare (73%),  programale de fiselizare/loializare (57%). Foarte interesant, notorietatea brandului este singurul capitol unde companiile investesc mai mult decat asteptarile clientilor. Din păcate acelasi studiu mai arata si ca majoritatea companiilor nu reusesc sa se ridice la nivelul asteptarilor.  Pentru a satisface așteptările consumatorilor, brandurile trebuie să analizeze datele clienților pentru a crea... Citeste tot →

Arobs intră în businessul de CRM prin preluarea SoftManagerCRM

Arobs Transilvania a preluat platforma SoftManager CRM de la Arroganet Solutions. SoftManager CRM+ este un produs software de tip enterprise solutions, dezvoltat de o firmă IT din Ploiești, care pune la dispoziția celor peste 300 de clienți din România, un ansamblu de instrumente și proceduri de gestiune a datelor, menite să îmbunătățească relațiile și interacțiunile cu clienții existenți sau potențiali ai unei organizații. Clienții SoftManager CRM+ activează în domenii de activitate diverse, de la vânzari de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă, la investiții imobiliare sau servicii medicale. SoftManager CRM+ este o soluție atipică, creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România.... Citeste tot →

Generaţia Z şi noile tehnologii schimbă fundamental relatiile cu clientii în industria călătoriilor

Amadeus Romania a organizat recent Executive Event 2019, un eveniment dedicat impactului noilor tehnologii asupra industriei calatoriilor si a modului radical in care generatia Z schimbă relatiile cu clientii. Acesti doi factori  modeleaza practic business-ul companiilor aeriene și agențiilor de turism din întreaga lume, inclusiv România. La eveniment,  CRM Review a avut ocazia să dialogheze cu echipa de management a Amedeus prezenta la Bucuresti. Iata concluziile: In turism, prietenii din social media contează mai mult decât celebritatile si influencerii “În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât... Citeste tot →

Cât de mult contează integrarea CRM – ERP?

Capacitatea de integrare a unui sistem CRM cu alte soluţii de business ar trebui să fie elementul cheie în orice decizie de achiziţie. În activitatea cotidiană, utilizatorii nu acţionează izolat, ci produc, schimbă şi consuma date din mai multe departamente. La nivel operaţional, cea mai relevantă este integrarea CRM-ERP. Ambele sisteme sunt critice pentru buna funcţionare a unei companii, iar schimbul de date aduce o valoare adăugată mare. Pe de altă parte, structura complexă a celor două soluţii creează unele dificultăţi de aliniere, mai ales dacă sunt implicaţi furnizori şi tehnologii difer-ite. CAS genesisWorld este o soluţie utilizată în peste 20.000 de companii şi prin urmare este integrată cu o diversitate de ERP-uri de la producători din mai toate ţările... Citeste tot →