Alianţa Amadeus – Visa CyberSource asigură o experienţă de client superioară

Amadeus și Visa CyberSource si-au unit fortele pentru a oferi o experienta de client superioara si totodata protectie impotriva fraudelor. Banca Centrală Europeană estimează că Europa este afectată anual de fraude cu carduri online în valoare de 1,3 miliarde de euro. Acesta este motivul pentru care directiva Payment Services Directive 2 (PSD2) și standardele tehnice de reglementare (Regulatory Technical Standards – RTS) aduc ceea ce este cunoscut sub numele de Strong Authentication Client (SCA). Acesta va introduce autentificarea în doi factori pentru majoritatea plăților electronice efectuate în Spațiul Economic European (European Economic Area – EEA). În acest context, Amadeus a colaborat cu CyberSource, platforma de administrare a plăților Visa, pentru a oferi industriei globale de turism o gamă de funcții... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

CAS CRM x11 este disponibil pe piaţa locala

Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11  este disponibila si in Romania prin intermediul retelei de parteneri autorizati. Solutia ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce cateva caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte, in linia dezvoltarii Customer Centricity si a suveranitatii digitale. Oficialii CAS Software au... Citeste tot →

Criterii la alegerea unui sistem CRM

Ai in plan achizitia unui sistem CRM, dar informatiile gasite online iti produc mai multa confuzie? Ne-am gandit sa creionam cateva criterii care sa te ajute in alegere. Este bine să ştii că la achiziţia unui sistem CRM, nu cumperi doar aplicatia ci şi furnizorul. Acest  „mariaj” este bine să aibă perspective pe termen cat mai lung, cel puţin 4-5 ani. Prin urmare, ar fi bine sa evaluezi atent atat solutai cat si vanzatorul. In cazul unui sistem CRM, parteneriatul cu furnizorul (care iti ofera serviciile de consultanță, implementare, import de date, customizări etc) este la fel de important ca soluţia în sine, pentru că în IT, ca şi la tango, proiectele se derulează în doi: client şi furnizor. Experienta... Citeste tot →

CCC Group adopta solutii Oracle pentru cresterea vanzarilor de tip discount

Polonezii de la CCC Group (retailer de incaltaminte prezent si in Romania) au realizat ca  78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) merg la cumparaturi atrasi de prețurile competitive și de promoții. Din pacate insa, pentru un business cu 45.000 de produse pe stoc si milioane de combinatii (marimi si culori) gestionarea manuala a acestui proces este dificila spre imposibila. Urmatorul pas logic a fost implementarea unor tehnologii Oracle capabile sa gestioneze mai eficient campaniile de tip discount. Mai concret este vorba despre  Oracle Retail Merchandising  Financial Planning (serviciul de planificarea financiară) și Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse). În combinație cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocul... Citeste tot →

Next Consult va deschide primul Centru de Competente Salesforce din Romania

Next Consult a intrat recent pe piata locala, deschiderea biroului de al Bucuresti fiind anuntata oficial in aceasta toamna. Compania este partener Salesforce, SAP si Google, avand o prezenta international vasta. Focusul pe Salesforce este evident, Next Consult organizand rapid un workshop Salesforce, la care au participat cca 50 de persoane. Prezentarile au fost sustinute de specialistidin Bulgaria dar si de reprezentanti ai biroului Salesforce din Dublin. Complementar, au fost evidentiate studii de caz si experiente reale de utilizare a Salesforce. DPD Romania este un astfel de exemplu, proiectul fiind implementat de Next Consult. Interesant este si planul companiei de a deschide un prim Centru de Competente Salesforce in Romania, probabil si primul din Europa de Sud Est. Salesforce largeste... Citeste tot →

De ce un sistem CRM in Excel ramane doar o gluma buna

Excel-ul este un instrument magic şi poate fi folosit la orice, de la construcţia de centrale atomice, până la organizarea concediilor și sistem CRM, trecând prin stocuri, comenzi de aprovizionare, date de contact, liste cu daruri de Crăciun etc. Oricând ai nevoie să pui o informaţie sau o activitate în ordine, o treci într-un excel. Se va înmulţi ca prin minune, atât ca fişiere cât şi că înregistrări, câmpuri, coloane, sheet-uri. Din păcate, se înmulţesc şi erorile la fel de repede. Dacă foloseşti un sistem CRM in excel şi eşti mulţumit, nu citi textul care urmează. Aceasta se adresează celorlalţi. Microsoft a lansat Excelul prin anii 80, ca un instrument pentru analiza şi prelucrarea datelor numerice,adică a cifrelor, pe baza... Citeste tot →

Care sunt noile functionalitati ale CASgenesisWorld X10

Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea X10 a CASgenesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. Noua versiune a CASgenesisWorld, disponibilă în România printr-o reţea cu 15 parteneri, oferă o gamă bogată de funcționalități care să permită companiilor mici şi medii o concentrare a atenţiei asupra proceselor de vânzări şi relaţii cu clienţii. „În calitate de lider al pieţei germane de soluţii CRM pentru companii medii, vizam cu precădere accelerarea şi automatizarea proceselor care contribuie la satisfacerea tuturor cerinţelor clienţilor”, afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul... Citeste tot →