Știti care sunt cele mai tari companii in relatiile cu clienții?

people-connectingAm primit recent un comunicat de presă care anunta rezultatele unui studiu realizat in premiera de KPI Institute asupra relatiilor dintre companii si clienti, pe piata din Romania. Studiul a fost realizat in perioada aprilie –  mai 2015 si a dorit sa identifice gradul de satisfactie al clientilor in raport cu serviciul de customer care al companiilor din Romania. Evaluarea a fost realizata prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clientilor a peste 350 de organizatii impartite in 26 de categorii. Studiul a luat in calcul 800 de variabile, iar prin intermediul raspunsurilor celor peste 1000 de participant la studiu s-au putut defini cele mai bune companii in relatiile cu clientii din Romania.

Ca sa nu va mai tin sub tensiune, va anut direct castigatorii: Synevo, TNT, INS, Salad Box si Kaufland. Marele castigator a fost compania Synevo, desemnata drept cea mai buna companie in relatiile cu clientii sai. La categoria curierat locul I a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus si Fan Curier au ocupat locurile II, respectiv III, la o diferenta foarte mica de punctaj. La categoria restaurante, castigatorul a fost Salad Box, intrecandu-si in calitatea serviciilor oferite clientilor, concurentii KFC si Pizza Hut care s-au clasat pe locurile doi si respectiv trei. Dintre retelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de catre participantii la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat indeaproape de catre Lidl si Auchan. Mai interesant este faptul ca studiul a avut in vedere si serviciile publice centrale, castigatorul fiind Institutul National de Statistica, in timp ce locurile doi si trei la aceasta categorie au fost ocupate de Ministerul Finantelor Publice si Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Mi-ar placea sa vad chestionarul :)

 

 

 

Comments are closed.