Contact management inclus in storage?

O companie asiatica, QNAP a lansat o solutie de contact management atasata echipamentelor de storage pe care le produce. Solutia permite importarea, stocarea si administrarea contactelor din surse multiple. Pot fi centralizate, grupate, filtrate pe diverse criterii etc. De asemenea, solutia permite accesul de la distanta la toate aceste informatii. Utilizatorii au la dispozitie QContactz Beta  in care pot adauga direct contacte din conturile de tip Google, Yahoo, Apple dar si fisiere CSV sau vCard. Pentru companiile care au un CRM sau ERP exista Qcontactz API care permite intefatari mai complexe. Solutiile au si un client de e-mail integrat (Qmail Agent) care aduce o comunicare mai simpla cu piata. Solutia de contact management functioneaza impreuna cu un echipament de stocare... Citeste tot →

Dynamics CRM castiga un cont important in fata Salesforce

La inceputul saptamanii, gigantul america HP a semnat un contract cu Microsoft prin care va utiliza pe o perioada de cel putin cinci ani Dynamics CRM Online. Anterior compania s-a bazat pe un mix de Salesforce si Oracle. Acordul acopera nu doar solutia Dynamics CRM ci o suita completa la care se adauga Office 365 si Microsoft Power BI. HP va utiliza aceste solutii pentru activitatile de vanzari si service intr-un proiect care va integra atat echipa proprie cat si canalul de parteneri. La nivel de mobilitate, Dynamics CRM va fi accesata de pe tablete HP Elite X3. Ca sa va faceti o idee despre dimensiunea proiecutului, HP are o echipa proprie de 6.500 de vanzatori si 20.000 de angajati... Citeste tot →

SAP Hybris vrea sa duca CRM-ul in era digitala

SAP Hybris este o solutie pentru gestiunea clientilor in economia digitala, care „goes beyond CRM” dupa cum suna mesajele de marketing ale companiei. Intrata in portofoliul prin 2013, in urma unei achizitii, SAP Hybris este multicanal si integreaza orice forma de relationare cu clientul fie ca este comerciala, de marketing, suport etc. Vorbim de o platforma unica pentru online, mobilitate, POS-uri, call center, social media, campanii digitale sau de print, B2B sau B2C, cloud sau on premises etc. Obiectivul este intalnirea cu clientul pe orice canal posibil, crearea unei experiente persoanlizate si cresterea vanzarilor. La CEBIT, prezentarile de SAP Hybris au vorbit mai mult despre un „single view” al clientului decat despre „imaginea la 360”. In perioada urmatoare, SAP incepe... Citeste tot →

Cat de puternic este SAP Business One CRM?

Putina lume stie ca SAP Business One integreaza si o solutie CRM destul de complexa si care poate acoperi cerintele pentru aproape orice companie mica si medie. Pentru ca vorbim totusi de o solutie integrata in ERP, functionalitatile sunt cu precadere adiacente proceselor comerciale si mai putin celor de marketing, insa exista acoperire pentru orice aspect al relatiilor cu clientii, inclusiv cele derulate prin social media. In principiu, in SAP Business One CRM vorbim despre functionalitati pentru gestiunea oportunitatilor si vanzarilor, cu acces in timp real la informatii din pipeline si cu posibilitatea intervenirii in timp util acolo unde este nevoie. Nu lipsesc nici facilitatile de fidelizare clienti sau gestiunea proceselor de precomanda/comanda/plata. Am mai remarcat cateva functionalitati interesate de... Citeste tot →

MiniCRM aduce o logica de business noua in modulul Vanzari

MiniCRM a lansat recent o noua versiune a modului de vanzari, motiv pentru care am refacut trialul din primavara, mai ales ca de data aceasta am avut acces la interfata in limba romana. Prima impresia, localizarea produsului este binevenita si creste simtitor impresia de familiar/cunoscut. Chiar daca nu am o problema cu aplicatiile in limba engleza, trebuie sa admit ca e mult mai usor de folosit solutia astfel. Punctul forte al modulului pare a fi maniera in care trateaza si prioritizeaza oportunitatile, dand impresia ca obiectivul principal este sa puna ordine in activitatea vanzatorului si sa permita o raportare cat mai coerenta catre management. La nivel de interfata grafica, schimbarile sunt mai putin vizibile, insa logica pe care se bazeaza... Citeste tot →

Achizitia unui sistem CRM: Cum sa faci lista scurta?

Doua intamplari recente au contribuit la aparitia acestui post: un antreprenor care mi-a marturisit ca a discutat cu 11-11 furnizori de CRM in procesul de achizitie si numarul tot mai mare de mesaje care ne solicita o lista cu furnizorii de sisteme  din Romania. (avem un astfel de tabel pe site, insa ofera doar numele produsului si al companiei). Personal, mi se pare o mare pierdere de timp sa ai discutii si prezentari cu mai mult de 2-4 furnizori. Asta nu inseamna ca trebuie ignorati restul ci doar ca lista scurta poate fi realizata pe niste criterii mai generale. Departajarea furnizorilor din lista scurta implica un proces mai complicat, prezentari multiple ale solutiei, discutii, simulari, negocieri etc prin urmare, daca... Citeste tot →

BitDefender cel mai relevant utilizator local de Salesforce

Iata ca Brinel iese oficial cu o referinta de calitate pentru linia de business Salesforce. Proiectul este deja finalizat, echipa de sales a Brinel sustinand deja unele prezentari in cadrul evenimentelor de profil. Nu am foarte multe detalii, insa pare ca BitDefender a ales Salesforce pentru armonizarea vanzarilor la nivel global, fiind necesara o platforma cu sustinere multiligvistica dar si putere mare de integrare si centralizare a datelor. Astfel de functionalitati sunt foarte importante pentru companii cu activitate distribuita la nivel global. Responsabil pentru acest proiect, cel putin local, a fost Mihai Guran (vezi profil LinkedIn), director regional de vanzari al BitDefender din 2014. Mihai Guran este insa un nume foarte cunoscut in industrie, cu activitate de vanzari in HP,... Citeste tot →