Ianuarie aduce o lansare oficiala: ProfiCRM

ProfiCRM este cea mai noua solutie CRM disponibila pe piata locala. Este un CRM in regim „ca serviciu” dezvoltat de o companie romaneasca si gazduit intr-un centru de date din Germania. ProfiCRM are la baza un proiect „custom” dezvoltat pentru un client mare din domeniul distributiei de echipamente industriale. Pe baza experientei castigate in acest proiect, echipa ProfiCRM a dezvoltat o solutie dedicata firmelor mici si medii, care ajung la clienti prin intermediul agentilor de vanzari. Ca structura, solutia are sapte grupe de functionalitati (Companii/Contacte/Sarcini/Oportunitati/Comenzi&Produse/Rapoarte/Setari (grupate intr-o coloana verticala) si o interfata care pare relativ simplu de inteles. Contactele pot fi importate din excel sau fisier csv, iar la nivel de rapoarte, informatiile pot fi exportate ca pdf si csv.... Citeste tot →

Romania, intre ignoranta si social selling

Am pregatit, prin primavara, o prezentare pe Social CRM pentru un eveniment de business. In acest context, am urmarit activitatea in social media a sase sau sapte companii de top (lideri sau lideri formali pe segmentele lor de piata), iar cu unii am discutat direct. Concluzia a fost ca desi exista interes major pentru social media, putini folosesc o solutie dedicata pentru „social listenning”. Mi-am amintit acest episod, in contextul unei informari primite astazi cum ca „4 din 5 companii romanesti ignora clientii pe social media” si care confirma ca piata locala oscileaza intre ignoranta si social selling. O analiza recenta derulata de Danmar, arata ca 4 din 5 companii romanesti nu ofera un raspuns prompt interactiunilor cu clientii, pe... Citeste tot →

Bitrix24, opinii la prima vedere

Bitrix24 nu este chiar un CRM ci mai degraba o platforma de gestiune a unei companii. Spun platforma pentru ca Bitrix24 include functionalitati diverse: gestiune de resurse, project management, document management, CRM, colaborare, HR etc. Aceasta poate fi un lucru bun, insa aduce o oarecare complexitate, nu tocmai de dorit. La nivel de CRM, Bitrix24 ofera o solutie extinsa de management al interactiunilor cu piata (prospecti, clienti, parteneri etc) la nivel de inregistrari contacte, observatii, emailuri, apeluri telefonice, taskuri si intalniri. Pare un contact management foarte evoluat, in care utilizatorul poate importa/exporta contacte, segmenta piata si genera rapoate de activitate. De altfel, panelul principal este „Activity Stream” unde fiecare isi gaseste intreaga activitate trecuta, prezenta si programata. Mai interesante sunt... Citeste tot →

Ce planuri are MiniCRM pentru piata locala?

In cadrul editiei 2016 a IM World am avut o discutie cu Leskó Norbert (vezi profil LinkedIn), fondatorul MiniCRM. Am incercat sa aflu care sunt planurile pentru Romania, cum se dezvolta produsul, dar si cum vede un strain, piata locala de CRM. CRM Review: Cum arata planul de afaceri pentru Romania in urmatorii 2-3 ani? Norbert Lesko: Anul acesta am reusit sa ne conturam o pozitie si sa castigam cota de piata. Avem deja peste 50 de clienti multumiti, ceea ce arata ca mergem in directia corecta. Rezultatele se datoreaza si dezvoltarii unei echipe locala, care in mod curent are sapte persoane dedicate pietei din Romania. Obiectivul este sa ne dublam numarul de clienti si veniturile, insa pentru ca plecam... Citeste tot →

MiniCRM castiga peste 50 de clienti in Romania

CRM-ul online prinde tot mai mult teren in Romania. MiniCRM, solutia pe care o evaluam (http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/)  in premiera nationala anul trecut, a castigat peste 50 de clienti in 2016 si depaseste acum 500 de utilizatori. Doua aspecte au contribuit la aceasta evolutie, pe de o parte echipa locala pe care MiniCRM a infiintat-o la Cluj, iar pe de alta produsul in sine care este imbunatatit permanent. La nivel de echipa, filiala MiniCRM de la Cluj-Napoca are deja patru persoane si acopera activitatile de sales, consultanta si implementare. Aceasta face ca solutia sa fie mult mai vizibila in piata, iar prospectii/clientii să beneficieze de un suport mai bun. Orice client nou primeste automat si gratuit un numar de ore de suport,... Citeste tot →

Contact management inclus in storage?

O companie asiatica, QNAP a lansat o solutie de contact management atasata echipamentelor de storage pe care le produce. Solutia permite importarea, stocarea si administrarea contactelor din surse multiple. Pot fi centralizate, grupate, filtrate pe diverse criterii etc. De asemenea, solutia permite accesul de la distanta la toate aceste informatii. Utilizatorii au la dispozitie QContactz Beta  in care pot adauga direct contacte din conturile de tip Google, Yahoo, Apple dar si fisiere CSV sau vCard. Pentru companiile care au un CRM sau ERP exista Qcontactz API care permite intefatari mai complexe. Solutiile au si un client de e-mail integrat (Qmail Agent) care aduce o comunicare mai simpla cu piata. Solutia de contact management functioneaza impreuna cu un echipament de stocare... Citeste tot →

Dynamics CRM castiga un cont important in fata Salesforce

La inceputul saptamanii, gigantul america HP a semnat un contract cu Microsoft prin care va utiliza pe o perioada de cel putin cinci ani Dynamics CRM Online. Anterior compania s-a bazat pe un mix de Salesforce si Oracle. Acordul acopera nu doar solutia Dynamics CRM ci o suita completa la care se adauga Office 365 si Microsoft Power BI. HP va utiliza aceste solutii pentru activitatile de vanzari si service intr-un proiect care va integra atat echipa proprie cat si canalul de parteneri. La nivel de mobilitate, Dynamics CRM va fi accesata de pe tablete HP Elite X3. Ca sa va faceti o idee despre dimensiunea proiecutului, HP are o echipa proprie de 6.500 de vanzatori si 20.000 de angajati... Citeste tot →