Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →

CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →

Ianuarie aduce o lansare oficiala: ProfiCRM

ProfiCRM este cea mai noua solutie CRM disponibila pe piata locala. Este un CRM in regim „ca serviciu” dezvoltat de o companie romaneasca si gazduit intr-un centru de date din Germania. ProfiCRM are la baza un proiect „custom” dezvoltat pentru un client mare din domeniul distributiei de echipamente industriale. Pe baza experientei castigate in acest proiect, echipa ProfiCRM a dezvoltat o solutie dedicata firmelor mici si medii, care ajung la clienti prin intermediul agentilor de vanzari. Ca structura, solutia are sapte grupe de functionalitati (Companii/Contacte/Sarcini/Oportunitati/Comenzi&Produse/Rapoarte/Setari (grupate intr-o coloana verticala) si o interfata care pare relativ simplu de inteles. Contactele pot fi importate din excel sau fisier csv, iar la nivel de rapoarte, informatiile pot fi exportate ca pdf si csv.... Citeste tot →

Romania, intre ignoranta si social selling

Am pregatit, prin primavara, o prezentare pe Social CRM pentru un eveniment de business. In acest context, am urmarit activitatea in social media a sase sau sapte companii de top (lideri sau lideri formali pe segmentele lor de piata), iar cu unii am discutat direct. Concluzia a fost ca desi exista interes major pentru social media, putini folosesc o solutie dedicata pentru „social listenning”. Mi-am amintit acest episod, in contextul unei informari primite astazi cum ca „4 din 5 companii romanesti ignora clientii pe social media” si care confirma ca piata locala oscileaza intre ignoranta si social selling. O analiza recenta derulata de Danmar, arata ca 4 din 5 companii romanesti nu ofera un raspuns prompt interactiunilor cu clientii, pe... Citeste tot →

Bitrix24, opinii la prima vedere

Bitrix24 nu este chiar un CRM ci mai degraba o platforma de gestiune a unei companii. Spun platforma pentru ca Bitrix24 include functionalitati diverse: gestiune de resurse, project management, document management, CRM, colaborare, HR etc. Aceasta poate fi un lucru bun, insa aduce o oarecare complexitate, nu tocmai de dorit. La nivel de CRM, Bitrix24 ofera o solutie extinsa de management al interactiunilor cu piata (prospecti, clienti, parteneri etc) la nivel de inregistrari contacte, observatii, emailuri, apeluri telefonice, taskuri si intalniri. Pare un contact management foarte evoluat, in care utilizatorul poate importa/exporta contacte, segmenta piata si genera rapoate de activitate. De altfel, panelul principal este „Activity Stream” unde fiecare isi gaseste intreaga activitate trecuta, prezenta si programata. Mai interesante sunt... Citeste tot →

Ce planuri are MiniCRM pentru piata locala?

In cadrul editiei 2016 a IM World am avut o discutie cu Leskó Norbert (vezi profil LinkedIn), fondatorul MiniCRM. Am incercat sa aflu care sunt planurile pentru Romania, cum se dezvolta produsul, dar si cum vede un strain, piata locala de CRM. CRM Review: Cum arata planul de afaceri pentru Romania in urmatorii 2-3 ani? Norbert Lesko: Anul acesta am reusit sa ne conturam o pozitie si sa castigam cota de piata. Avem deja peste 50 de clienti multumiti, ceea ce arata ca mergem in directia corecta. Rezultatele se datoreaza si dezvoltarii unei echipe locala, care in mod curent are sapte persoane dedicate pietei din Romania. Obiectivul este sa ne dublam numarul de clienti si veniturile, insa pentru ca plecam... Citeste tot →

MiniCRM castiga peste 50 de clienti in Romania

CRM-ul online prinde tot mai mult teren in Romania. MiniCRM, solutia pe care o evaluam (http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/)  in premiera nationala anul trecut, a castigat peste 50 de clienti in 2016 si depaseste acum 500 de utilizatori. Doua aspecte au contribuit la aceasta evolutie, pe de o parte echipa locala pe care MiniCRM a infiintat-o la Cluj, iar pe de alta produsul in sine care este imbunatatit permanent. La nivel de echipa, filiala MiniCRM de la Cluj-Napoca are deja patru persoane si acopera activitatile de sales, consultanta si implementare. Aceasta face ca solutia sa fie mult mai vizibila in piata, iar prospectii/clientii să beneficieze de un suport mai bun. Orice client nou primeste automat si gratuit un numar de ore de suport,... Citeste tot →