Noi servicii SAS pentru Customer Experience

SAS a lansat patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de criza pandemică Covid-19. Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19. SAS, prin expertiza sa în soluții de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, le oferă brandurilor abilitatea de a transforma datele în informații relevante, ce pot fi aplicate aproape în timp real în procesul decizional. SAS 360 Digital Insight Service Unul dintre serviciile noi lansate este SAS 360 Digital Insight Service, care permite colectarea de date... Citeste tot →

Pras lanseaza o solutie pentru digitalizarea relaţiilor cu cetăţenii

Recenta Ordonanţa nr  38/2020, care instituie obligativitatea acceptării şi eliberării de către administraţia publică a documentelor semnate electronic, pune o presiune mare pe insituţiile publice care au digitalizat încă modul de interacţiune cu cetăţenii. Pentru a respecta distanţarea sociala, insitutiile publice au nevoie de o solutie completa de gestiune a documentelor digitale precum şi de semnătură electronica. In acest context, compania Pras Consulting a lansat o solutie (Semnează Documentele Digital) care include ambele componente si poate fi livrata din cloud.     Bazată pe Microsoft Sharepoint , una dintre cele mai utilizare platforme de colaborare la nivel global,  soluţia include semnătură digitală certificată şi susţine intreg circuitul unui document digital: primirea și înregistrarea cererilor spre soluționare, înregistrarea acestora în cadrul structurilor... Citeste tot →

SAP FAshion Index: Customer Service cel mai important aspect pentru consumatori

SAP FAshion Index, un studiu de piata realizat pe 5.500 de consumatori, arata ca pentru 85% dintre acestia asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand. Un alt element care directioneaza catre convingerea ca 2020 va fi anul Customer Service şi Customer Experience. Ce mai conteaza pentru consumatori: promotiile personalizate (81%), experienta in magazinele fizice (80%) experienta oferita online (75%) serviciile de livrare (73%),  programale de fiselizare/loializare (57%). Foarte interesant, notorietatea brandului este singurul capitol unde companiile investesc mai mult decat asteptarile clientilor. Din păcate acelasi studiu mai arata si ca majoritatea companiilor nu reusesc sa se ridice la nivelul asteptarilor.  Pentru a satisface așteptările consumatorilor, brandurile trebuie să analizeze datele clienților pentru a crea... Citeste tot →

Un startup din Sibiu oferă CRM cu Inteligenţă Artificială

Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg ofera un CRM cu Inteligenţă Artificială operatorulului de telecomunicaţii Orange Luxembourg. Soluţia gestioneaza automat corespondenta pe email. Are la baza un altgoritm care parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată... Citeste tot →

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat în rândul a peste 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business.  Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare. Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%) cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public. “ Ne bucură... Citeste tot →

Seminar de Customer Experience, organizat de Datanet şi Zoom

Datanet Systems şi Zoom International au organizat recent un seminar dedicat “customer experience” și soluțiilor de îmbunătățire a calității interacțiunii cu clienții. În marketingul modern există o diferență majoră între un client satisfăcut și unul fidel, însă multe companii întâmpină dificultăți în a face distincția între cele două categorii. Aceasta afectează potențialul de creștere și de „convertire“ a clienților în promoteri. Soluțiile de Customer Experience de la ZOOM – domeniu în care compania este de mai mulți ani lider de piață – sunt astfel concepute încât să colecteze totalitatea interacțiunilor cu clientul (pagini web vizitate, email-uri, apeluri audio sau video, chestionare, convorbiri pe chat etc.) și să le coreleze într-o platformă care integrează instrumente de analiză. De exemplu, cu ajutorul... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →