CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat în rândul a peste 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business.  Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare. Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%) cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public. “ Ne bucură... Citeste tot →

Seminar de Customer Experience, organizat de Datanet şi Zoom

Datanet Systems şi Zoom International au organizat recent un seminar dedicat “customer experience” și soluțiilor de îmbunătățire a calității interacțiunii cu clienții. În marketingul modern există o diferență majoră între un client satisfăcut și unul fidel, însă multe companii întâmpină dificultăți în a face distincția între cele două categorii. Aceasta afectează potențialul de creștere și de „convertire“ a clienților în promoteri. Soluțiile de Customer Experience de la ZOOM – domeniu în care compania este de mai mulți ani lider de piață – sunt astfel concepute încât să colecteze totalitatea interacțiunilor cu clientul (pagini web vizitate, email-uri, apeluri audio sau video, chestionare, convorbiri pe chat etc.) și să le coreleze într-o platformă care integrează instrumente de analiză. De exemplu, cu ajutorul... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →

CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →

Ianuarie aduce o lansare oficiala: ProfiCRM

ProfiCRM este cea mai noua solutie CRM disponibila pe piata locala. Este un CRM in regim „ca serviciu” dezvoltat de o companie romaneasca si gazduit intr-un centru de date din Germania. ProfiCRM are la baza un proiect „custom” dezvoltat pentru un client mare din domeniul distributiei de echipamente industriale. Pe baza experientei castigate in acest proiect, echipa ProfiCRM a dezvoltat o solutie dedicata firmelor mici si medii, care ajung la clienti prin intermediul agentilor de vanzari. Ca structura, solutia are sapte grupe de functionalitati (Companii/Contacte/Sarcini/Oportunitati/Comenzi&Produse/Rapoarte/Setari (grupate intr-o coloana verticala) si o interfata care pare relativ simplu de inteles. Contactele pot fi importate din excel sau fisier csv, iar la nivel de rapoarte, informatiile pot fi exportate ca pdf si csv.... Citeste tot →

Romania, intre ignoranta si social selling

Am pregatit, prin primavara, o prezentare pe Social CRM pentru un eveniment de business. In acest context, am urmarit activitatea in social media a sase sau sapte companii de top (lideri sau lideri formali pe segmentele lor de piata), iar cu unii am discutat direct. Concluzia a fost ca desi exista interes major pentru social media, putini folosesc o solutie dedicata pentru „social listenning”. Mi-am amintit acest episod, in contextul unei informari primite astazi cum ca „4 din 5 companii romanesti ignora clientii pe social media” si care confirma ca piata locala oscileaza intre ignoranta si social selling. O analiza recenta derulata de Danmar, arata ca 4 din 5 companii romanesti nu ofera un raspuns prompt interactiunilor cu clientii, pe... Citeste tot →