SFA cu functionalitati CRM

Scriam intr-un post anterior despre prioritatea acordata modului SFA intr-o implementare CRM, in detrimentul celorlalte module/functionalitati si ma intrebam (nu neaparat retoric, pt. ca am avut totusi un comentariu ;-) ) daca nu-i mia corect sa implementezi o solutie SFA “pura”, decat sa subutilizezi niste module, care iti dau mai multa bataie de cap (costuri de implementare, integrare, training de personal etc.). Ieri am mai primit un argument in directia asta – am fost la o prezentare de solutie de Sales & Marchandising, care targeteaza in principal companii de distributie sau producatori care fac si distributie directa. Printre prezentari de module si functionalitati specifice, cei care faceau prezentarea au amintit ca solutia lor ofera si functionalitati CRM. Nu au intrat in amanunte, dar din ce am vazut cred ca partea CRM este: contact management simplificat focalizat pe comenzi si evidenta plati efectuate de client, solutii practice de introdus discounturi si promotii, istoric interactiuni cu clientul = istoric al comenzilor. Bun, util, eficient, accent pe integrarea cu contabilitatea, evidenta stocurilor si instrumentele de raportare. Mai corect asa, zic eu, decat sa-ti iei un CRM si sa-l folosesti doar la atat.

Comments are closed.