SAP Hybris vrea sa duca CRM-ul in era digitala

SAP HybrisSAP Hybris este o solutie pentru gestiunea clientilor in economia digitala, care „goes beyond CRM” dupa cum suna mesajele de marketing ale companiei. Intrata in portofoliul prin 2013, in urma unei achizitii, SAP Hybris este multicanal si integreaza orice forma de relationare cu clientul fie ca este comerciala, de marketing, suport etc. Vorbim de o platforma unica pentru online, mobilitate, POS-uri, call center, social media, campanii digitale sau de print, B2B sau B2C, cloud sau on premises etc. Obiectivul este intalnirea cu clientul pe orice canal posibil, crearea unei experiente persoanlizate si cresterea vanzarilor.

La CEBIT, prezentarile de SAP Hybris au vorbit mai mult despre un „single view” al clientului decat despre „imaginea la 360”. In perioada urmatoare, SAP incepe un tur european de prezentare  a SAP Hybris, nu cred insa ca Romania este pe harta.

Suita are trei compenente majore. SAP Hybris for Commerce (ofera Order Management, Product Management, Customer Experience etc), SAP HYbris for Marketing si SAP Hybris for Billing. Gama de verticale acoperita este relativ mare, iar portofoliul de clienti este foarte eterogen: Vodafone, Asics, Samsung, Bridgstone, O2, Nikon etc. Solutia a fost lansata si pe piata locala in 2014 si marketata ca platforma de e-commerce (detalii aici), apare si in oferta CapGemini, dar nu stiu ce referinte exista. SAP Hybris este o o companie independenta detinuta de SAP.

 

 

Comments are closed.