SAP C/4 HANA, o noua suita CRM cu ambitii mari

SAP-CRM1SAP a lansat o noua suita dedicata relatiilor cu clientii sub numele de SAP C/4 HANA. Noua linie de solutii integreaza ultimele achizitii ale SAP si vrea sa modernizeze complet modul de interactiune cu clientii. La nivelul logicii de business si al functionalitatilor SAP C/4 HANA imprumuta de la Hybris, Gigya si Callidus (companii cumparate de SAP) oferind astfel un suport puternic pentru angajatii din front-office, de la vanzari si marketing pana la data protection si analiză comportamentala.

Este insa vorba mai degraba despre o re-impachetare decat despre lansarea unor produse noi. Sub numele generic de SAP C/4 Hana vor fi vandute mai multe solutii deja existente:  SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, care se gaseau anterior sub diverse nume in portofoliul SAP Hybris dar si SAP Customer Data Cloud  si SAP Sales Cloud (preluate de la Gigya si Callidus) Noua suita se va integra perfect cu toate aplicatiile de business din portofoliul SAP si va putea fi completata cu SAP Leonardo, tehnologia de machine learning lansata de SAP anul trecut.

Anuntul a fost facut de Bill Dermott (CEO SAP) in cadrul evenimentului anual Saphirre Now.

 

 

Comments are closed.