Regina Maria fidelizeaza 90% dintre clienti cu Dynamics CRM

Regina Maria logoReteaua privata de sanatate Regina Maria a reusit cu ajutorul Dynamics CRM sa atinga o rata de retentie a clientilor de peste 90%. Proiectul a fost implementat de TotalSoft la nivelul Diviziei Corporate (+ 60 utilizatori) care gestioneaza clientii persoane juridice.  Este vorba despre o soluţie personalizata, dezvoltată de TotalSoft pe baza platformei Microsoft Dynamics CRM si intrata in productie de cativa ani. Dynamics CRM a  fost integrat cu alte aplicaţii de back-office (Charisma Medical, spre exemplu), iar schimbul de date este bidirecţional. Divizia Corporate Sales foloseşte Dynamics CRM pentru derularea servicii de account management pentru retenția clienţilor, customer support, precum şi pentru procesele de generare lead-uri şi vânzare. Complementar, la nivel de back-office, în Dynamics CRM sunt definite pachetele de servicii precum şi campaniile comerciale.

In mod curent, întreaga activitate a diviziei Corporate Sales se derulează în Dynamics CRM, care captează şi centralizează toate informaţiile despre clienţi, distribuindu-le ulterior către utilizator în funcţie de responsabilităţile fiecăruia. Pe baza fluxurilor definite de TotalSoft, agenţii gestionează în CRM întreg planul de vizite, în funcţie de tipul clientului, sarcinile alocate şi obiectivele curente. Întreaga echipă are acces la informaţii în timp real, pentru partajarea agendei şi sincronizarea activităţii.

Soluţia gestionează inclusiv activităţile de telesales, iar în urma precalificării lead-urilor sunt alocate task-urile necesare echipei de vânzări. „Practic eficiența oamenilor de vânzări stă în CRM. Colectam toate informaţiile despre client atât în etapa de calificare, cât şi în cea de post vânzare. Elementul cheie în utilizarea unui CRM îl reprezintă datele, prin urmare introducerea cât mai multor detalii din activitatea cu clienţii este recomandabilă şi necesară. Pentru mine, o informație pe care nu o găsesc în CRM nu există”, afirma Andreea Minuță, care coordoneaza activitate Diviziei Corporate.

 

Rezultatele proiectului

  • +90% rata de retentie a clientilor
  • crestere constanta cu +20% a veniturilor generate de B2B
  • crestere productivitate echipa si atinerea unei medii de realizare a targetului de +130%
  • reducerea cu 20% a lead-urilor false, timp pierdut mai putin

 

Gasiti intreg studiul de caz Dynamics CRM / TotalSoft  pe site-ul furnizorului: http://www.charisma.ro/clienti/referinte-charisma/reteaua-de-sanatate-regina-maria-cu-dynamics-crm-si-totalsoft-am-reusit-sa-obtinem-o-rata-de-retentie-a-clientilor-de-peste-90

Comments are closed.