Proiect CAS CRM la AOPA Romania

AOPA 3 AOPA Romania inseamna mai exact „Aircraft Owners and Pilots Association” si este o organizatie non guvernamentala.  In Romania au cca 170 de membri, insa la nivel international ajunge la peste 420.000. (piloti, proprietari de aeronave mici, pasionati etc). Ca activitate AOPA reprezintă interesele  domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice. La nivel de obiective, ca orice ONG urmareste sa aiba cat mai multi membri si sa să fie un partener de dialog cat mai relevant. Asociatia este condusa de un Consiliul Executiv bazat pe voluntariat si se bazeaza pe cotizatia anuala platita de membri. De unde proiectul de CAS CRM?

Ca sa fie mai eficienta la nivel operational,  in 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus îmbunătăţirea activităţii pe mai multe direcţii:
– scurtarea procesului de aderare la asociaţie
– digitalizarea fluxului de depunere a cererilor de aderare
– monitorizarea facilă a procesului de aprobare
– posibilitatea preluării 24/7 a cererilor de aderare
– automatizarea trimiterii de alerte şi informări

În acest sens, Asociaţia a contractat Synergizer Business Solutions care a dezvoltat o soluţie bazată pe CAS CRM integrat cu portalul www.aopa.ro. Cererile de aderare sunt completate în format digital, preluate automat în CAS CRM şi distribuite conform unor fluxuri de lucru predefinite. Sistemul trimite automat alerte şi notificări, pe e-mail şi SMS, persoanelor responsabile.  Documentele sunt stocate centralizat şi devin uşor de partajat între membri. De asemenea, sistemul trimite  automat mesaje  personalizate către membri, pentru convocare la adunări sau diverse informaţi cu privire la activitatea asociaţiei sau evoluţia pieţei. Comitetul Executiv are acces la rapoarte periodice legate de evoluţia proiectelor şi a plăţilor cotizaţiilor anuale. Serverul care susţine întreg sistemul este găzduit şi administrat de Synergizer.

AOPA 2
Ce rezultate au obtinut:

– Au dublat numarul de membri in primul an de utilizare CAS CRM

– Timpul mediu de procesare a documentatiei de aderare s-a redus considerabil (la nivel de cateva zile)

– Evidenta mai buna a platilor si crade de incasare cu 90% mai bun. Membrii uitau de cotizatii, nimeni nu le amintea…acum se trimit automat alerte, notificari etc.

– Informare si comunicare imbunatatite. Transparenta crescuta.

Comments are closed.