Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

apivitaProdusele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar.

Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne (planificare, aprobări, analiza concurenței etc.). Compania obține acum informațiile timp real, iar rapoartele si analizele ofera un suport decizional solid. Toate aceaste aspecte aduc avantaje semnificative în vânzări, de la politica financiară până la termenul de livrare a produselor. Implementarea a durat trei luni, iar sistemul este folosit in mod curent de cca 75 de angajati. Entersoft a livrat si conectorii pentru integrarea CRM-ului si ERP-ul existent la client.

Apivita a fost infiintata in 1972 de Nikos și Niki Koutsiana si intre timp a ajuns la  peste 300 de produse naturale pentru îngrijirea feței, corpului și părului. Toate acestea se extrag din plante grecești, uleiuri esențiale pure și au la bază multe inovații ecologice și brevete. Pasiunea și viziunea companiei ajung prin produsele sale în 15 țări, printre care se numără Spania, Japonia, Hong Kong, SUA, Cipru, Ucraina, România etc. În România, produsele Apivita sunt distribuite prin lanțul de farmacii Sensiblu.

Comments are closed.