Oracle a lansat versiunea 18 a CRM On Demand

Oracle si-a pastrat interesul pentru Software as a Service si a lansat versiunea 18 (comunicatul oficial aici) a produsului CRM On Demand, necunoscut insa pe piata locala. Este a doua versiune majora a produsului intr-un termen de doar 6 luni, motivata de Oracle prin introducerea unor functionalitati noi obtinute in urma feed-back-ului din piata. In principal este vorba de o mai buna integrare intre marketing si vanzari, functionalitati pentru planificarea activitatii si noi elemente de securitate necesare in cloud computing. Securitatea apare tot mai des in discutiile despre SaaS, pe masura ce piata trece de la intentii la planuri concrete. Versiunea 18 aduce un nivel superior de criptare a datelor, VPN, control si audit pentru accesarea informatiilor etc. O alta noutate ar fi verticalizarea, fiind disponibila o varianta dedicata companiilor de asigurari: Broker Channel Management. Aceasta directie nu este noua, Microsoft avand functionala de cativa ani platforma XRM, peste care ar fost dezvoltate mai multe aplicatii verticale, inclusiv in Romania. (Charisma Collection ar fi probabil cel mai bun exemplu)

Comments are closed.