Oracle a lansat Social Relationship Manager

Oracle a lansat recent o platforma noua numita Oracle Social Relationship Management (SRM), bazata pe achizitia si integrarea unor nume precum Collective Intellect, Vitrue sau Involver si care se va integra cu Eloqua (produsul de marketing automation cumparat anul trecut in decembrie) dar si cu Oracle RightNow Cloud Service, Fusion CRM, Oracle Apps si Oracle CRM.

Integrarea cu Eloqua este cea mai importanta deoarece va permite marketerilor sa evalueze mai bine lead-urile prin adaugarea in scoring si a prezentei in mediile sociale a unei persoane/client, adica a ADN-ului digital. (termen folosit tot mai des in ultima vreme). Mai mult, Oracle SRM permite utilizatorului sa asculte, monitorizeze si eventual sa intervina asupra continutului din social media, dintr-o singura plarforma, indiferent de departament. Astfel, interactiunile sociale vor iesi din sfera departamentului de comunicare si marketing si vor fi accesibile in intreaga organizatie (nu stiu cat de buna poate fi aceasta abordare, dar probabil un „social training” se are in vedere). Oficialii Oracle spun ca exista cerere din partea clientilor ca aceasta interactiune sa fie la o scara mai mare si nu doar prin intermediul departamentelor amintite anterior. Oracle SRM este disponibil in 29 de limbi, nu stiu daca si romana este printre acestea.

    1 Comment