OmniCRM, solutie nisata pe servicii de asigurari

OmniCRM este unul dintre cele mai noi produse pentru gestiunea relatiilor cu clientii aparute pe piata locala. Produsul face parte dintr-o suita (Omni) care se adreseaza in principal serviciilor financiare si de asigurari. Conform prezentarilor oficiale, OMNi CRM este primul sistem integrat de gestiune a activitatii companiilor de brokeraj, vizand eficientizarea proceselor acestora in totalitatea lor: de la promovare, vanzare retail si corporate, gestiunea politelor si a daunelor sau gestiunea relatiei cu asiguratorii, pana la procesele de suport, cum sunt cele de colectare a banilor sau de customer care. Dincolo de aceste procese, OMNi CRM include un modul specializat de BI (Business Intelligence) destinat top managementului, care permite analiza completa a business-ului in doar cateva minute, prin consultarea de grafice relevante si indicatori specifici (KPI). Compania producatoare, Softelligence este detinuta de Theodor Blidarus, un antreprenor cu experienta dobandita in cadrul TotalSoft unde, in perioada 2000-2008 s-a ocupat de dezvoltare tehnica a ERP-ului Charisma. Compania are relații de parteneriat cu Microsoft si Oracle.

Comments are closed.