O noua lansare pe piata locala: MiniCRM

MiniCRMMiniCRM este un produs aparut in Ungaria in anul 2010 si lansat recent (cel putin ca site) si pe piata locala. Solutia este cloud based, iar anul trecut a luat premiul Special Best International Appin cadrul concursului regional „Business Wall of Fame” organizat de Deutshe Telekom (local prin Telekom Romania). Un aspect extrem de interesant este ca Deutsche Telekom a anuntat la vremea respectiva ca MiniCRM va fi integrat in portofoliul de Business Solutions in tari precum Cehia, Croatia, Hungaria, Polonia, Slovacia și… Romania.  Ramane de vazut daca un produs ca MiniCRM va fi prezent in Telekom Romania Business Solutions Marketplace, despre care se tot vorbeste in ultima vreme.
Revenind la solutie, MiniCRM este cu precadere un instrument de Vanzari si Marketing, interfata relativ simpla (am vazut doar un demo in engleza, nu stiu daca exista si in romana) dar care ofera si ceva functionalitati de Suport si chiar gestiune facturi. Solutia pare a fi construita in jurul pipeline-ului cu atentie mare acordata fiecarui pas din interactiunea cu clientul, de la „cold call” pana la „sales closed”. Solutia poate fi integrata cu Google Apps, Gmail, Outlook, Office 365, LiveChat, Facebook si scaleaza pe orice tip de ecran: tableta, smartphone etc.

Exista trei forme de abonare: Starter /39 EUR/luna (3 utilizatori, CRM + task management) Standard 79 EUR/luna (5 utilizatori, include Starter + campanii de email, follow-up, facturare + integrare prin API) Professional 199 EUR/luna (15 utilizatori, include Standard +servicii de suport). La facturare anuala exista unele reduceri. In Ungaria, solutia este disponibila inclusiv prin parteneri. Pentru Romania nu am informatii despre planul de afaceri, obiective, hosting etc.

 

 

 

Comments are closed.