Mobile Route, o noua solutie SFA devine disponibila in curand pe piata locala

Tandemul Genisoft-HTSS va lansa la inceputul anului viitor o solutie moderna de tip CRM/SFA (Sales Force Automation) in regim SaaS. Solutia va avea patru componente majore: Whizz pentru Field Force Management, Forza pentru gestiunea fortei de vanzari, Shelfie pentru merchandising si Proxima care permite interactiunea cu clientii pe baza tehnologiilor de proximitate ( vezi ibeacon). Mobile Route va avea un set comun de functionalitati (planificare rute, gestiune contacte, rapoarte etc) precum si fucntionalitati specifice pe fiecare componenta in parte, fiind disponibila in diverse versiuni de impachetare. Intr-o prima etapa solutia va fi disponibila pentru Windows 10 si va putea rula pe orice tip de dispozitiv: desktop, tableta sau telefon si va avea o interfata de touch. Foarte rapid vor fi lansate insa si versiuni pentru iOS si Android. Solutia a fost construita pentru a fi livrata din Microsoft Azure si va integra servicii Azure pentru gestiunea identitatii (Active Directory) si stocare de date.

Mobile Route 2

Conform declaratiilor lui Ciprian Jichici (GM Genisoft, vezi profil LinkedIn) lansarea comerciala de la inceputul anului 2015 va avea si un pricing agresiv, preturi de pornire sub 10 EUR/user/luna si se va sincroniza cu lansarea pe piata a unor terminale profesionale de generatie noua cu Windows 10. Astfel de terminale sunt foarte asteptate de utilizatori, multi inca bazandu-se pe versiuni vechi de Windows Mobile.

Mobile Route se adreseaza companiilor mici si medii care urmaresc reducerea costurilor dar si productivitatea angajatilor, pe cateva domenii cheie unde angajatii lucreaza mult in afara biroului. Avand insa in vedere profilul Genisoft-HTSS (si implicare lor intr-un proiect mare pe distributie de farma) nu cred ca vor neglija nici piata enterprise, unde multe companii folosesc solutii uzate moral, ale unor companii locale care nu au reusit sa faca saltul tehnologic. Ciprian Jichici mai afirma ca un alt obiectiv este piata externa (4-5 tari din Europa Centrala si de Est) pentru care pregateste diverse localizari si de unde se asteapta la 20-30% pondere in cifra de afaceri. Vom reveni cu noutati la momentul lansarii.

Comments are closed.