MiniCRM castiga peste 50 de clienti in Romania

MiniCRM logo CRM-ul online prinde tot mai mult teren in Romania. MiniCRM, solutia pe care o evaluam (http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/)  in premiera nationala anul trecut, a castigat peste 50 de clienti in 2016 si depaseste acum 500 de utilizatori. Doua aspecte au contribuit la aceasta evolutie, pe de o parte echipa locala pe care MiniCRM a infiintat-o la Cluj, iar pe de alta produsul in sine care este imbunatatit permanent.
La nivel de echipa, filiala MiniCRM de la Cluj-Napoca are deja patru persoane si acopera activitatile de sales, consultanta si implementare. Aceasta face ca solutia sa fie mult mai vizibila in piata, iar prospectii/clientii să beneficieze de un suport mai bun. Orice client nou primeste automat si gratuit un numar de ore de suport, care sa il ajuta sa faca solutia functionala si sa inteleaga castigului utilizarii MiniCRM.  Important, serviciile de suport sunt in liba romana. De asemenea, echipa locala a reusit sa creeze o biblioteca de materiale utile, documentatie, ghiduri, tutoriale etc. Apropierea de clienti si vanzarea consultativa fac diferenta pe piata de software/servicii IT, ceea ce se vede si in rezultatele MiniCRM din acest an.
Produsul primeste update-uri periodice, dezvoltate la sediul cetral din Budapesta de catre o echipa dedicata. Este bine de mentionat ca MiniCRM este o companie care produce doar CRM si este dedicata 100% acestei solutii. Imbunatatirile aduse MiniCRM sunt atat la nivel de interfata cat si de functionalitati. Integreaza sugestiile utilizatorilor, captate periodic, precum și analiza modului de utilizare efectivă a solutiei.
Recent a fost lansat un modul nou de Vanzari, care aduce un plus de vizibilitate si disciplina in aceasta activitate. Utilizatorilor de MiniCRM le este mult mai simplu sa califice prospectii și sa le urmareasca evolutia in pipeline, pe baza unui sistem de culori si alerte. MiniCRM ajuta mult companiile care nu au o segmentare clara a pietei tintă si vand cu precadere oportunistic. Astfel, vanzatorii se concentreaza doar pe lead-urile cu potential si obtin rezultate mai bune cu acelasi consum de timp și atenție.
Recent, MiniCRM a schimbat si grila de „licentiere”. Compania a diversificat tipurile de abonamente disponibile precum si structura pachetelor. Aveti mai jos o diagrama comparativa a preturilor pe fiecare categorie.

Abonamente Mini CRM
Plata abonamentelor se poate face lunar sau anual, iar adaugarea de utilizatori (peste numarul definit la fiecare categorie) ramane valabila.  Asa cum spuneam si in articolul anterior, MiniCRM este o solutie cloud, accesibila din browser si platita prin abonament. Cel mai cumparat pachet este „Profesional” cu un pret orientativ de cca 20 Eur/user/luna si care ofera functionalitati „full”, automatizarea proceselor, generare pdf-uri, deduplicare, interfata programabila, export date in format xml etc.  Bine de stiut, asa cum imi relata un reprezentant al companiei, celelalte pachete(Incepator sau Standard, spre exemplu) ofera acces la acceasi solutie, insa acopera mai putine nevoi. Oricum, migrarea la un alt pachet de licentiere, superior sau inferior, este foarte simpla.  Un trial MiniCRM de 14 zile este disponibil la urmatoarea adresa https://www.minicrm.ro/signup/creeaza/

Ca si anul trecut, MiniCRM va fi prezenta la IMWorld 2016  (5-6 octombrie) cu un stand si o prezentare (How your customers can help you grow?) la categoria Enterprise Software, sustinuta de Anca-Ioana Bândac, Country manager Romania si Leskó Norbert , fondatorul companiei. La stand se vor derula prezentari si demo-uri ale solutiei. Intreaga echipa locala a MiniCRM va fi acolo pentru a oferi informatii si a raspunde la intrebari. Dupa IMWorld, pe 7 octombrie, MiniCRM organizeaza un workshop despre cresterea vanzarilor pe aceeasi baza de prospecti, la Impact Hub (zona Unirii) in Bucuresti. Mai multe detalii la  https://www.minicrm.ro/workshop/  Participarea este gratuita, aveti insa nevoie de inregistrare.

Comments are closed.