Marketing Automation in cooperare RO-DE

Zilele trecute a aparut pe piata o solutie de marketign automation dezvoltata in cooperare romano-germana. Este vorba de SynMA (denumire care provine de la Synergizer Marketing Automation) creata de Synergizer pe baza platformei CAS CRM. Ce stie sa faca SynMA? In esenta, iti spune daca bugetele de marketing si publicitate sunt cheltuite cu sau fara rezultate, cu precadere jumatatea de buget despre care se spune ca este aruncata pe fereastra.

Solutia monitorizeaza activitatea unei companii in mediul digital (website, newslettere, canele social media, campanii tip display sau adwords etc) si capteaza modul de interactiune a clientilor cu informatiile oferite. Datele sunt centralizate, colectate si procesate automat pentru identificarea lead-urilor si predarea acestora catre echipa de vanzari. Astfel, beneficiarii pot urmari cu exactitate sursa oricarei vanzari/client si pot evalua impactul real al investitiilor de marketing pentru fiecare canal si proiect. Pe baza rapoartelor, rezultatele investitiilor de marketing sunt complet transparente, iar cheltuielile vor fi alocate in functie de rezultate. Solutia permite departamentelor de marketing sa castige timp si sa poate segmenta clientii dupa nivelul real al interesului pietei fata de produsele si serviciile companiei si nu dupa criterii subiective.

SynMA poate fi utilizata independent sau impreuna cu aplicatia CAS CRM. As zice ca daca aveti deja CAS CRM, va fi mai simplu de adoptat. Exista o versiune locala si una internationala ambele disponibile comercial din aceasta luna. Solutia de marketing automation SynMA este disponibila pentru testare gratuita la adresa http://goo.gl/mgwoCN aveti insa nevoie de inregistare.

SynMA

 

 

Comments are closed.