SAP Hybris vrea sa duca CRM-ul in era digitala

SAP Hybris este o solutie pentru gestiunea clientilor in economia digitala, care „goes beyond CRM” dupa cum suna mesajele de marketing ale companiei. Intrata in portofoliul prin 2013, in urma unei achizitii, SAP Hybris este multicanal si integreaza orice forma de relationare cu clientul fie ca este comerciala, de marketing, suport etc. Vorbim de o platforma unica pentru online, mobilitate, POS-uri, call center, social media, campanii digitale sau de print, B2B sau B2C, cloud sau on premises etc. Obiectivul este intalnirea cu clientul pe orice canal posibil, crearea unei experiente persoanlizate si cresterea vanzarilor. La CEBIT, prezentarile de SAP Hybris au vorbit mai mult despre un „single view” al clientului decat despre „imaginea la 360”. In perioada urmatoare, SAP incepe... Citeste tot →

Cat de puternic este SAP Business One CRM?

Putina lume stie ca SAP Business One integreaza si o solutie CRM destul de complexa si care poate acoperi cerintele pentru aproape orice companie mica si medie. Pentru ca vorbim totusi de o solutie integrata in ERP, functionalitatile sunt cu precadere adiacente proceselor comerciale si mai putin celor de marketing, insa exista acoperire pentru orice aspect al relatiilor cu clientii, inclusiv cele derulate prin social media. In principiu, in SAP Business One CRM vorbim despre functionalitati pentru gestiunea oportunitatilor si vanzarilor, cu acces in timp real la informatii din pipeline si cu posibilitatea intervenirii in timp util acolo unde este nevoie. Nu lipsesc nici facilitatile de fidelizare clienti sau gestiunea proceselor de precomanda/comanda/plata. Am mai remarcat cateva functionalitati interesate de... Citeste tot →

MiniCRM aduce o logica de business noua in modulul Vanzari

MiniCRM a lansat recent o noua versiune a modului de vanzari, motiv pentru care am refacut trialul din primavara, mai ales ca de data aceasta am avut acces la interfata in limba romana. Prima impresia, localizarea produsului este binevenita si creste simtitor impresia de familiar/cunoscut. Chiar daca nu am o problema cu aplicatiile in limba engleza, trebuie sa admit ca e mult mai usor de folosit solutia astfel. Punctul forte al modulului pare a fi maniera in care trateaza si prioritizeaza oportunitatile, dand impresia ca obiectivul principal este sa puna ordine in activitatea vanzatorului si sa permita o raportare cat mai coerenta catre management. La nivel de interfata grafica, schimbarile sunt mai putin vizibile, insa logica pe care se bazeaza... Citeste tot →

Cum sa ajungi la client in doar 59 de secunde?

Poate nu stiati, insa exista o companie locala care promite un timp de raspuns de doar 59 de secunde pentru orice lead generat pe internet, fie ca vorbim de site-uri sau de social media. 59SEC este o solutie pentru managementul leadurilor care pune (aproape instant) in legatura orice client interest cu un vanzator disponibil. Pe scurt, 59Sec preia orice solicitare plasata printr-un formular de contact si o distribuie catre vanzatorii disponibili, care pot prelua procesul indiferent de dispozitiv (telefon, tableta etc). Am schimbat cateva vorbe, via LinkedIn, cu fondatorul companiei, Constantin Ferseta:  Care este aplicabilitatea solutiei? Tre sa fii un business al naibii de „real time” ca sa conteze daca sunt 59 sau 69 de secunde. 59sec este utila pentru... Citeste tot →

Promovam CRM-ul la IMWORLD 2015

Pentru urmatoarele doua zile, deschidem o ambasada a CRM-ului in cadrul editiei 2015 a IM World. Este un proiect derulat cu MiniCRM, companie despre care am scris frecvent in ultima vreme. Vom fi alaturi de echipa MiniCRM la standul din sectiunea Business Software unde vom prezenta un whitepapper realizat de CRM Review, document care accentueaza nevoia critica a unui instrument inteligent de gestiune a relatiilor cu clientii si a proceselro de vanzari pentru maoritatea companiilor romanesti de talie medie si mica. Vor fi doua zile interesante, din care speram sa captam pulsul real al pietei si pe care sa-l transformam ulterior in articole interesante. Daca doriti sa veniti la IM World 2015 avem o invitatie gratuita (2 persoane) pentru dvs,... Citeste tot →

Mobile Route, o noua solutie SFA devine disponibila in curand pe piata locala

Tandemul Genisoft-HTSS va lansa la inceputul anului viitor o solutie moderna de tip CRM/SFA (Sales Force Automation) in regim SaaS. Solutia va avea patru componente majore: Whizz pentru Field Force Management, Forza pentru gestiunea fortei de vanzari, Shelfie pentru merchandising si Proxima care permite interactiunea cu clientii pe baza tehnologiilor de proximitate ( vezi ibeacon). Mobile Route va avea un set comun de functionalitati (planificare rute, gestiune contacte, rapoarte etc) precum si fucntionalitati specifice pe fiecare componenta in parte, fiind disponibila in diverse versiuni de impachetare. Intr-o prima etapa solutia va fi disponibila pentru Windows 10 si va putea rula pe orice tip de dispozitiv: desktop, tableta sau telefon si va avea o interfata de touch. Foarte rapid vor fi... Citeste tot →

Testeaza MiniCRM la IMWorld si primesti 25% discount

MiniCRM (dezvoltatorul solutiei MiniCRM pe care am testat-o in luna mai ) isi incepe campania de extidere pe piata locala cu o demonstratie de forta la conferinta Internet&Mobile World 2015 (IM World). MiniCRM a inteles nevoia de a fi aproape de clienti si va participa la cele doua zile de conferinta cu o echipa extinsa format atat din consultanti de business,  inclusiv Norbert Lesko (vezi profil LinkedIn) CEO și creatorul soluției, dar și persoane cheie din departamentul tehnic. Din discuţiile avute cu reprezentanţii Mini CRM, participarea la IM World are două obiective majore: derularea unui test de volum cu cel puţin 200 de companii dar și căutarea unor parteneri interesați să distribuie produsul. Vor astfel să ofere o experiență completă... Citeste tot →