Mobile Route, o noua solutie SFA devine disponibila in curand pe piata locala

Tandemul Genisoft-HTSS va lansa la inceputul anului viitor o solutie moderna de tip CRM/SFA (Sales Force Automation) in regim SaaS. Solutia va avea patru componente majore: Whizz pentru Field Force Management, Forza pentru gestiunea fortei de vanzari, Shelfie pentru merchandising si Proxima care permite interactiunea cu clientii pe baza tehnologiilor de proximitate ( vezi ibeacon). Mobile Route va avea un set comun de functionalitati (planificare rute, gestiune contacte, rapoarte etc) precum si fucntionalitati specifice pe fiecare componenta in parte, fiind disponibila in diverse versiuni de impachetare. Intr-o prima etapa solutia va fi disponibila pentru Windows 10 si va putea rula pe orice tip de dispozitiv: desktop, tableta sau telefon si va avea o interfata de touch. Foarte rapid vor fi... Citeste tot →

Testeaza MiniCRM la IMWorld si primesti 25% discount

MiniCRM (dezvoltatorul solutiei MiniCRM pe care am testat-o in luna mai ) isi incepe campania de extidere pe piata locala cu o demonstratie de forta la conferinta Internet&Mobile World 2015 (IM World). MiniCRM a inteles nevoia de a fi aproape de clienti si va participa la cele doua zile de conferinta cu o echipa extinsa format atat din consultanti de business,  inclusiv Norbert Lesko (vezi profil LinkedIn) CEO și creatorul soluției, dar și persoane cheie din departamentul tehnic. Din discuţiile avute cu reprezentanţii Mini CRM, participarea la IM World are două obiective majore: derularea unui test de volum cu cel puţin 200 de companii dar și căutarea unor parteneri interesați să distribuie produsul. Vor astfel să ofere o experiență completă... Citeste tot →

Avem un al doilea partener oficial Salesforce in Romania

Salesforce incepe sa ia forma pe piata locala si iata ca „am descoperit” un al doilea partener oficial. Este vorba despre Seers CRM, o companie cunoscuta mai degraba pentru proiectele (mari) de Siebel derulate in Romania, foarte nisata pe aceasta categorie de solutii. Dupa cum imi declara un reprezentant al comapaniei, dorinta de parteneriat cu Salesforce era mai veche insa oarecum au pierdut startul si cei de la Brinel au anuntat oficial ceva mai repede. Recupereaza insa rapid teren, multumita competentelor si focalziarii exclusive pe solutiile din categoria CRM. Seers are o echipa deja formata in proiecte mari si internationale, fiind inclusiv subcontractati de catre unii integratori mari. Parteneriatul nu este tocmai nou, insa nici nu se poate spune ca... Citeste tot →

Interviul lunii: Cum merge businessul Salesforce pentru Brinel?

Interviul lunii are o invitata, Cristina Mudura (profil LinkedIn), Sales and Marketing Director  la Brinel, iar subiectul il reprezinta, cum se putea altfel, evolutia liniei de business Salesforce (anuntat oficial in aprilie 2014 – citeste Vine Salesforce pe piata locala?). Sa aflam impreuna detaliile:  CRM Review: Care este, in linii mari, profilul cumparatorului de Salesforce? Cristina Mudura: Profilul companiilor poate fi impartit in doua, cu toate ca principiul de alegere a solutiei Salesforce este acelasi – performanta in relatia cu clientii. Prima categorie o reprezinta companiile mari/multinationale care au nevoie de o imagine clara a activitatiilor depuse de catre sucursala din Romania si care doresc sa construiasca un bussines local sanatos. In a doua categorie intra companiile autohtone, relativ noi,... Citeste tot →

O noua lansare pe piata locala: MiniCRM

MiniCRM este un produs aparut in Ungaria in anul 2010 si lansat recent (cel putin ca site) si pe piata locala. Solutia este cloud based, iar anul trecut a luat premiul Special Best International Appin cadrul concursului regional „Business Wall of Fame” organizat de Deutshe Telekom (local prin Telekom Romania). Un aspect extrem de interesant este ca Deutsche Telekom a anuntat la vremea respectiva ca MiniCRM va fi integrat in portofoliul de Business Solutions in tari precum Cehia, Croatia, Hungaria, Polonia, Slovacia și… Romania.  Ramane de vazut daca un produs ca MiniCRM va fi prezent in Telekom Romania Business Solutions Marketplace, despre care se tot vorbeste in ultima vreme. Revenind la solutie, MiniCRM este cu precadere un instrument de Vanzari... Citeste tot →

Ideal SFA , un CRM… a la Cluj

Clujenii par a genera traditie in ceea ce priveste solutiile pentru Automatizarea Fortei de Vanzari. Dupa ce Transart a facut istorie in domeniu, am descoperit un alt furnizor ambitios: Donau Services. Ideal SFA face parte dintr-o suita de produse omonime (Ideal Horeca, Ideal Pass etc) si este compatibil cu orice dispozitiv mobil cu Android. Nu ma intrebati daca Ideal SFA merge si pe smartwatch-uri pentru ca nu stiu. In esenta ofera: evidenta clientilor facturarea comenzilor crearea de liste de prioritati pe produse acces la istoricul complet al clientilor (comenzi, debite, credite etc) acces la stocuri reguli de restrictionare pentru clientii rau-platnici rapoarte asupra echipei de vanzari optimizare rute prin GPS etc Solutia se integreaza cu orice ERP si trage datele... Citeste tot →

In Februarie, webinar Synergizer pe CRM/Tehnici de creștere a vanzarilor

Synergizer are cateva initiative (www.crmromania.ro spre exemplu) interesante de promovare a solutiilor CRM in general. Una dintre acestea este webinarul pe tema „tehnici si strategii de crestere a vanzarilor” pe care il vor organiza pe 12 februarie. Intalnirea online va aborda urmatoarele directii: 1. Realizarea unor previziuni de vânzări corecte si actualizarea acestora 2. Optimizarea componentei echipei de vânzări și identificarea comportamentelor de succes 3. Automatizarea tuturor activităților din procesul de vânzare care se pretează la automatizare 4. Importanta alinierii celor 3 piloni ai gestiunii relaţiei cu clienţii: marketing, vânzări şi suport clienţi. 5. Optimizarea fluxului de vânzări (sales funnel) 6. Integrarea tehnicilor de Social Selling si va fi tinuta de Ioana Razvan (Synergizer, ex Microsoft, Ex SAP) si Mircea... Citeste tot →

MAN Romania, cel mai mare client de CAS CRM

Zilele trecute am participat la o conferinta pe teme de CRM organizata de Progress ICT (parte a grupului german Medialine) iar una dintre surprize a fost prezentarea proiectului de CAS CRM derulat de compania MAN Romania, importatorul si distribuitorul camioanelor omonime. A fost interesant si pentru ca proiectul in sine a fost expus chiar de catre Jorge Leuschner, CEO MAN Romania, un manager care interactioneaza cu solutii de tip CRM inca de la aparitia acestora in anii 70. (solutii primitive, bazate pe carduri de client) Intrebandu-l despre CRM in general, Jorge Leuschner mi-a declarat ca „pentru compania noastra, CRM-ul este ca o surubelnita intr-un atelier auto. Nu ne putem desfasura activitaea fara aceasta solutie”. MAN Romania foloseste o solutie CAS... Citeste tot →