Bitrix24, opinii la prima vedere

Bitrix24 nu este chiar un CRM ci mai degraba o platforma de gestiune a unei companii. Spun platforma pentru ca Bitrix24 include functionalitati diverse: gestiune de resurse, project management, document management, CRM, colaborare, HR etc. Aceasta poate fi un lucru bun, insa aduce o oarecare complexitate, nu tocmai de dorit. La nivel de CRM, Bitrix24 ofera o solutie extinsa de management al interactiunilor cu piata (prospecti, clienti, parteneri etc) la nivel de inregistrari contacte, observatii, emailuri, apeluri telefonice, taskuri si intalniri. Pare un contact management foarte evoluat, in care utilizatorul poate importa/exporta contacte, segmenta piata si genera rapoate de activitate. De altfel, panelul principal este „Activity Stream” unde fiecare isi gaseste intreaga activitate trecuta, prezenta si programata. Mai interesante sunt... Citeste tot →

MiniCRM castiga peste 50 de clienti in Romania

CRM-ul online prinde tot mai mult teren in Romania. MiniCRM, solutia pe care o evaluam (http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/)  in premiera nationala anul trecut, a castigat peste 50 de clienti in 2016 si depaseste acum 500 de utilizatori. Doua aspecte au contribuit la aceasta evolutie, pe de o parte echipa locala pe care MiniCRM a infiintat-o la Cluj, iar pe de alta produsul in sine care este imbunatatit permanent. La nivel de echipa, filiala MiniCRM de la Cluj-Napoca are deja patru persoane si acopera activitatile de sales, consultanta si implementare. Aceasta face ca solutia sa fie mult mai vizibila in piata, iar prospectii/clientii să beneficieze de un suport mai bun. Orice client nou primeste automat si gratuit un numar de ore de suport,... Citeste tot →

Marketing Automation in cooperare RO-DE

Zilele trecute a aparut pe piata o solutie de marketign automation dezvoltata in cooperare romano-germana. Este vorba de SynMA (denumire care provine de la Synergizer Marketing Automation) creata de Synergizer pe baza platformei CAS CRM. Ce stie sa faca SynMA? In esenta, iti spune daca bugetele de marketing si publicitate sunt cheltuite cu sau fara rezultate, cu precadere jumatatea de buget despre care se spune ca este aruncata pe fereastra. Solutia monitorizeaza activitatea unei companii in mediul digital (website, newslettere, canele social media, campanii tip display sau adwords etc) si capteaza modul de interactiune a clientilor cu informatiile oferite. Datele sunt centralizate, colectate si procesate automat pentru identificarea lead-urilor si predarea acestora catre echipa de vanzari. Astfel, beneficiarii pot urmari... Citeste tot →

SAP Hybris vrea sa duca CRM-ul in era digitala

SAP Hybris este o solutie pentru gestiunea clientilor in economia digitala, care „goes beyond CRM” dupa cum suna mesajele de marketing ale companiei. Intrata in portofoliul prin 2013, in urma unei achizitii, SAP Hybris este multicanal si integreaza orice forma de relationare cu clientul fie ca este comerciala, de marketing, suport etc. Vorbim de o platforma unica pentru online, mobilitate, POS-uri, call center, social media, campanii digitale sau de print, B2B sau B2C, cloud sau on premises etc. Obiectivul este intalnirea cu clientul pe orice canal posibil, crearea unei experiente persoanlizate si cresterea vanzarilor. La CEBIT, prezentarile de SAP Hybris au vorbit mai mult despre un „single view” al clientului decat despre „imaginea la 360”. In perioada urmatoare, SAP incepe... Citeste tot →

Cat de puternic este SAP Business One CRM?

Putina lume stie ca SAP Business One integreaza si o solutie CRM destul de complexa si care poate acoperi cerintele pentru aproape orice companie mica si medie. Pentru ca vorbim totusi de o solutie integrata in ERP, functionalitatile sunt cu precadere adiacente proceselor comerciale si mai putin celor de marketing, insa exista acoperire pentru orice aspect al relatiilor cu clientii, inclusiv cele derulate prin social media. In principiu, in SAP Business One CRM vorbim despre functionalitati pentru gestiunea oportunitatilor si vanzarilor, cu acces in timp real la informatii din pipeline si cu posibilitatea intervenirii in timp util acolo unde este nevoie. Nu lipsesc nici facilitatile de fidelizare clienti sau gestiunea proceselor de precomanda/comanda/plata. Am mai remarcat cateva functionalitati interesate de... Citeste tot →

MiniCRM aduce o logica de business noua in modulul Vanzari

MiniCRM a lansat recent o noua versiune a modului de vanzari, motiv pentru care am refacut trialul din primavara, mai ales ca de data aceasta am avut acces la interfata in limba romana. Prima impresia, localizarea produsului este binevenita si creste simtitor impresia de familiar/cunoscut. Chiar daca nu am o problema cu aplicatiile in limba engleza, trebuie sa admit ca e mult mai usor de folosit solutia astfel. Punctul forte al modulului pare a fi maniera in care trateaza si prioritizeaza oportunitatile, dand impresia ca obiectivul principal este sa puna ordine in activitatea vanzatorului si sa permita o raportare cat mai coerenta catre management. La nivel de interfata grafica, schimbarile sunt mai putin vizibile, insa logica pe care se bazeaza... Citeste tot →

Cum sa ajungi la client in doar 59 de secunde?

Poate nu stiati, insa exista o companie locala care promite un timp de raspuns de doar 59 de secunde pentru orice lead generat pe internet, fie ca vorbim de site-uri sau de social media. 59SEC este o solutie pentru managementul leadurilor care pune (aproape instant) in legatura orice client interest cu un vanzator disponibil. Pe scurt, 59Sec preia orice solicitare plasata printr-un formular de contact si o distribuie catre vanzatorii disponibili, care pot prelua procesul indiferent de dispozitiv (telefon, tableta etc). Am schimbat cateva vorbe, via LinkedIn, cu fondatorul companiei, Constantin Ferseta:  Care este aplicabilitatea solutiei? Tre sa fii un business al naibii de „real time” ca sa conteze daca sunt 59 sau 69 de secunde. 59sec este utila pentru... Citeste tot →