DynamicXRM face angajari in echipa CRM

Compania locala DynamicXRM, partener Microsoft cu sedii in Bucuresti si Tg. Mures, are doua pozitii deschise in echipa CRM. Developer Junior pe Dynamics CRM/365 Va gestiona customizarile in Microsoft Dynamics CRM, crearea de noi rapoarte, integrarile cu solutii de la terti etc. DynamicXRM  cere:  educatie cu profil tehnic, punctualitate, cunostinte de HTML, JavaScript, SQL, Visual Studio IDE, .Net, C#, Microsoft SQL Server Reporting Services. Project Manager/Consultant pe Dynamics CRM/365 Postul de la DynamicXRM implica intelegerea cerintelor de business ale clientilor, maparea acestora pe functionalitatile CRM-ului, actavitati de presales, pregatirea unor demo-uri, suport catre clienti. Cerinte: Absolvent de ASE sau Politehnica, abilitati de comunicare, punctualitate, experienta in activitati de tip ONG si coordonare de proiecte.   CV-urile celor „interesanți” trebuie sa... Citeste tot →

Olympus investeste in Entersoft Mobile CRM

Producătorul de lactate Greek Dairies (care detine brandul Olympus si Fabrica de Lactate Brasov), a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM / SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising. Proiectul este regional si acopera filialele din  România, Bulgaria și Grecia. Implementarea Entersoft Mobile CRM / SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Olympus a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →

Proiect CAS CRM la AOPA Romania

AOPA Romania inseamna mai exact „Aircraft Owners and Pilots Association” si este o organizatie non guvernamentala.  In Romania au cca 170 de membri, insa la nivel international ajunge la peste 420.000. (piloti, proprietari de aeronave mici, pasionati etc). Ca activitate AOPA reprezintă interesele  domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice. La nivel de obiective, ca orice ONG urmareste sa aiba cat mai multi membri si sa să fie un partener de dialog cat mai relevant. Asociatia este condusa de un Consiliul Executiv bazat pe voluntariat si se bazeaza pe cotizatia anuala platita de membri. De unde proiectul de CAS CRM? Ca sa fie mai eficienta la nivel operational,  in 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →

Ianuarie aduce o lansare oficiala: ProfiCRM

ProfiCRM este cea mai noua solutie CRM disponibila pe piata locala. Este un CRM in regim „ca serviciu” dezvoltat de o companie romaneasca si gazduit intr-un centru de date din Germania. ProfiCRM are la baza un proiect „custom” dezvoltat pentru un client mare din domeniul distributiei de echipamente industriale. Pe baza experientei castigate in acest proiect, echipa ProfiCRM a dezvoltat o solutie dedicata firmelor mici si medii, care ajung la clienti prin intermediul agentilor de vanzari. Ca structura, solutia are sapte grupe de functionalitati (Companii/Contacte/Sarcini/Oportunitati/Comenzi&Produse/Rapoarte/Setari (grupate intr-o coloana verticala) si o interfata care pare relativ simplu de inteles. Contactele pot fi importate din excel sau fisier csv, iar la nivel de rapoarte, informatiile pot fi exportate ca pdf si csv.... Citeste tot →

Regina Maria fidelizeaza 90% dintre clienti cu Dynamics CRM

Reteaua privata de sanatate Regina Maria a reusit cu ajutorul Dynamics CRM sa atinga o rata de retentie a clientilor de peste 90%. Proiectul a fost implementat de TotalSoft la nivelul Diviziei Corporate (+ 60 utilizatori) care gestioneaza clientii persoane juridice.  Este vorba despre o soluţie personalizata, dezvoltată de TotalSoft pe baza platformei Microsoft Dynamics CRM si intrata in productie de cativa ani. Dynamics CRM a  fost integrat cu alte aplicaţii de back-office (Charisma Medical, spre exemplu), iar schimbul de date este bidirecţional. Divizia Corporate Sales foloseşte Dynamics CRM pentru derularea servicii de account management pentru retenția clienţilor, customer support, precum şi pentru procesele de generare lead-uri şi vânzare. Complementar, la nivel de back-office, în Dynamics CRM sunt definite pachetele... Citeste tot →

Bitrix24, opinii la prima vedere

Bitrix24 nu este chiar un CRM ci mai degraba o platforma de gestiune a unei companii. Spun platforma pentru ca Bitrix24 include functionalitati diverse: gestiune de resurse, project management, document management, CRM, colaborare, HR etc. Aceasta poate fi un lucru bun, insa aduce o oarecare complexitate, nu tocmai de dorit. La nivel de CRM, Bitrix24 ofera o solutie extinsa de management al interactiunilor cu piata (prospecti, clienti, parteneri etc) la nivel de inregistrari contacte, observatii, emailuri, apeluri telefonice, taskuri si intalniri. Pare un contact management foarte evoluat, in care utilizatorul poate importa/exporta contacte, segmenta piata si genera rapoate de activitate. De altfel, panelul principal este „Activity Stream” unde fiecare isi gaseste intreaga activitate trecuta, prezenta si programata. Mai interesante sunt... Citeste tot →