CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

System Innovation dubleaza cifra de afaceri in 2017

Vanzarile de SAP Business One au inregistrat o crestere considerabila in 2017 pe piata locala, System Innovation, principalul furnizor al acestei solutii, anuntand o dublare a cifrei de afaceri. SAP Business One este o solutie de business dedicata companiilor mici si medii, care include functionalitati multiple, atat la nivel financiar (ERP) cat si comercial (CRM). Rezultatele de anul trecut au la bază creșterea complexității proiectelor, atât ca funcționalități, cât mai ales ca număr de utilizatori. System Innovation a finalizat cu 25% mai multe proiecte în 2017 și a adăugat încă 350 de utilizatori în comunitatea SAP Business One. Un indicator relevant este creșterea cu 50% a numarului mediu de utilizatori pe proiect. Astfel, în 2017, această valoare a ajuns la... Citeste tot →

360 Business Soft sustine un workshop CRM la Bucuresti

360 Business Soft (Softmagazin) organizeaza un workshop CRM la Bucuresti pe 26 ianuarie in cadrul universitatii Romano-Americane. Scopul este prezentarea solutiei CRM 360 Business Soft si a noilor functionalitati. Va puteti inregistra AICI, participarea este gratuita. Intalniri similare au fost organizate si in anii trecuti, in mai multe orase din tara (Sibiu, Brasov, Constanta, Cluj). Seminarul va fi sustinut de Adrian Buhai Project Manager la 360 Business Soft, care va parcurge etapele vânzării în parteneriat cu clientul, oferind participanților un mod practic de a explora la maxim oportunitățile de vânzare și de a clădi un parteneriat pe termen lung cu clientul: 1. Prospectare – identificați clienți potențiali 2. Abordare – abordați clienții pentru a identifica nevoile lor 3. Ofertare –... Citeste tot →

DynamicXRM face angajari in echipa CRM

Compania locala DynamicXRM, partener Microsoft cu sedii in Bucuresti si Tg. Mures, are doua pozitii deschise in echipa CRM. Developer Junior pe Dynamics CRM/365 Va gestiona customizarile in Microsoft Dynamics CRM, crearea de noi rapoarte, integrarile cu solutii de la terti etc. DynamicXRM  cere:  educatie cu profil tehnic, punctualitate, cunostinte de HTML, JavaScript, SQL, Visual Studio IDE, .Net, C#, Microsoft SQL Server Reporting Services. Project Manager/Consultant pe Dynamics CRM/365 Postul de la DynamicXRM implica intelegerea cerintelor de business ale clientilor, maparea acestora pe functionalitatile CRM-ului, actavitati de presales, pregatirea unor demo-uri, suport catre clienti. Cerinte: Absolvent de ASE sau Politehnica, abilitati de comunicare, punctualitate, experienta in activitati de tip ONG si coordonare de proiecte.   CV-urile celor „interesanți” trebuie sa... Citeste tot →

Olympus investeste in Entersoft Mobile CRM

Producătorul de lactate Greek Dairies (care detine brandul Olympus si Fabrica de Lactate Brasov), a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM / SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising. Proiectul este regional si acopera filialele din  România, Bulgaria și Grecia. Implementarea Entersoft Mobile CRM / SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Olympus a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →

Proiect CAS CRM la AOPA Romania

AOPA Romania inseamna mai exact „Aircraft Owners and Pilots Association” si este o organizatie non guvernamentala.  In Romania au cca 170 de membri, insa la nivel international ajunge la peste 420.000. (piloti, proprietari de aeronave mici, pasionati etc). Ca activitate AOPA reprezintă interesele  domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice. La nivel de obiective, ca orice ONG urmareste sa aiba cat mai multi membri si sa să fie un partener de dialog cat mai relevant. Asociatia este condusa de un Consiliul Executiv bazat pe voluntariat si se bazeaza pe cotizatia anuala platita de membri. De unde proiectul de CAS CRM? Ca sa fie mai eficienta la nivel operational,  in 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →