Next Consult va deschide primul Centru de Competente Salesforce din Romania

Next Consult a intrat recent pe piata locala, deschiderea biroului de al Bucuresti fiind anuntata oficial in aceasta toamna. Compania este partener Salesforce, SAP si Google, avand o prezenta international vasta. Focusul pe Salesforce este evident, Next Consult organizand rapid un workshop Salesforce, la care au participat cca 50 de persoane. Prezentarile au fost sustinute de specialistidin Bulgaria dar si de reprezentanti ai biroului Salesforce din Dublin. Complementar, au fost evidentiate studii de caz si experiente reale de utilizare a Salesforce. DPD Romania este un astfel de exemplu, proiectul fiind implementat de Next Consult. Interesant este si planul companiei de a deschide un prim Centru de Competente Salesforce in Romania, probabil si primul din Europa de Sud Est. Salesforce largeste... Citeste tot →

Robotii software intra in lumea ERP, CRM si BI

Un parteneriat interesant a fost anuntat astazi pe piata locala si este un prim pas prin care robotii software, mai exact tehnologia RPA (Robotic Process Automation) intra in portofoliul unui furnizor local de solutii ERP, CRM si BI. System Innovation Romania, principalul partener pentru SAPBusinessOne) şi UiPath (compania minune a IT-ului romanesc, evaluata la nu mai putin de 3 miliarde eur) au  semnat un parteneriat pentru integrarea de roboţi software în proiectele de optimizare a proceselor de business, livrate pe piaţa locală şi internaţională. System Innovation Romania va combina experienţa de zece ani în implementarea soluţiilor ERP SAP şi QlikView cu tehnologia Robotic Process Automation (RPA) de ultima generaţie dezvoltată de UiPath. Compania a creat o linie nouă de business... Citeste tot →

CRM in cloud creste constant. MiniCRM depaseste 200 de clienti

Companiile locale mici si medii par sa prefere sistemele CRM in cloud. O informatie aparuta recent confirma aceasta directie: MiniCRM a depasit 200 de clienti activi si peste 1000 de utilizatori individuali. Tot la MiniCRM rata de de reînnoire a abonamentului este de 95%, iar 53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS. La finele anului 2016 MiniCRM avea cca 50 de clienti, prin urmare evolutia a fost accelerata. Daca vreti sa aflati mai mutle despre MiniCRM cititi si evaluarea facuta de CRM Review http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/ Cresterea numarului de clienti are la baza si deschiderea in 2017 a reprezentantei de la Cluj-Napoca, unde activeaza o echipa de noua persoane, probabil una dintre cele mai numeroase... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →

Romania oscileaza intre CRM cloud si proiecte xRM

Prognozele ultimilor ani vorbeau despre orientarea masiva a clientilor catre  CRM cloud, care urma sa reprezinte de cca 62% din piata in 2018. Evolutia era corelata cu adoptia generalizata a modelului SaaS (Software as a Service), segment de piata care ar urma sa depaseasca o valoare de 70 miliarde USD in acest an (cca 58 miliarde la finele anului 2017). Toate bune, dar… Ce se intampla pe piata locala? Datele despre piata CRM lipsesc, deoarece domeniul nu starneste interestul analistilor. Tendinta globala pare să se respecte insa, iar ofertele de CRM cloud sunt tot mai multe si mai „agresive” in termeni de promovare si pricing. Practic orice cautare pe google, dupa cuvinte cheie asociate intoarce rezultate cu furnizori de CRM... Citeste tot →

CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

System Innovation dubleaza cifra de afaceri in 2017

Vanzarile de SAP Business One au inregistrat o crestere considerabila in 2017 pe piata locala, System Innovation, principalul furnizor al acestei solutii, anuntand o dublare a cifrei de afaceri. SAP Business One este o solutie de business dedicata companiilor mici si medii, care include functionalitati multiple, atat la nivel financiar (ERP) cat si comercial (CRM). Rezultatele de anul trecut au la bază creșterea complexității proiectelor, atât ca funcționalități, cât mai ales ca număr de utilizatori. System Innovation a finalizat cu 25% mai multe proiecte în 2017 și a adăugat încă 350 de utilizatori în comunitatea SAP Business One. Un indicator relevant este creșterea cu 50% a numarului mediu de utilizatori pe proiect. Astfel, în 2017, această valoare a ajuns la... Citeste tot →

360 Business Soft sustine un workshop CRM la Bucuresti

360 Business Soft (Softmagazin) organizeaza un workshop CRM la Bucuresti pe 26 ianuarie in cadrul universitatii Romano-Americane. Scopul este prezentarea solutiei CRM 360 Business Soft si a noilor functionalitati. Va puteti inregistra AICI, participarea este gratuita. Intalniri similare au fost organizate si in anii trecuti, in mai multe orase din tara (Sibiu, Brasov, Constanta, Cluj). Seminarul va fi sustinut de Adrian Buhai Project Manager la 360 Business Soft, care va parcurge etapele vânzării în parteneriat cu clientul, oferind participanților un mod practic de a explora la maxim oportunitățile de vânzare și de a clădi un parteneriat pe termen lung cu clientul: 1. Prospectare – identificați clienți potențiali 2. Abordare – abordați clienții pentru a identifica nevoile lor 3. Ofertare –... Citeste tot →