Noi servicii SAS pentru Customer Experience

SAS a lansat patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de criza pandemică Covid-19. Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19. SAS, prin expertiza sa în soluții de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, le oferă brandurilor abilitatea de a transforma datele în informații relevante, ce pot fi aplicate aproape în timp real în procesul decizional. SAS 360 Digital Insight Service Unul dintre serviciile noi lansate este SAS 360 Digital Insight Service, care permite colectarea de date... Citeste tot →

Scriptoman te ajută să vorbeşti cu clienţii în 110 limbi

Inteligenţa Artificială işi găseşte locul în cele mai diverse domenii de activitate. Recent, un start-up local a lansat Scriptoman, un serviciu de serviciu de transcriere şi traducere automată, bazat pe Inteligenţă Artificială. Disponibil ca serviciu online, Scriptoman permite transcrierea rapidă a înregistrărilor de lungă durată şi oferă o acurateţe de până la 95%. Serviciul include un editor care semnalează nivelul de încredere asociat unui cuvânt transcris sau tradus, ceea ce permite utilizatorilor rafinarea rezultatelor. Transcrierile pot fi traduse automat,  adăugate ca subtitrare la fisierele video şi arhivate pe termen lung. Un serviciu ca Scriptoman îşi poate găsi rapid loc in domeniul relaţiilor cu clientii, cu precadere in activitati de tip call si contact center. Conversatiile cu clientii pot fi inregistrate... Citeste tot →

Un startup din Sibiu oferă CRM cu Inteligenţă Artificială

Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg ofera un CRM cu Inteligenţă Artificială operatorulului de telecomunicaţii Orange Luxembourg. Soluţia gestioneaza automat corespondenta pe email. Are la baza un altgoritm care parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată... Citeste tot →

Arobs intră în businessul de CRM prin preluarea SoftManagerCRM

Arobs Transilvania a preluat platforma SoftManager CRM de la Arroganet Solutions. SoftManager CRM+ este un produs software de tip enterprise solutions, dezvoltat de o firmă IT din Ploiești, care pune la dispoziția celor peste 300 de clienți din România, un ansamblu de instrumente și proceduri de gestiune a datelor, menite să îmbunătățească relațiile și interacțiunile cu clienții existenți sau potențiali ai unei organizații. Clienții SoftManager CRM+ activează în domenii de activitate diverse, de la vânzari de utilaje, servicii pentru întreprinderi, companii de recrutare și plasare a forței de muncă, la investiții imobiliare sau servicii medicale. SoftManager CRM+ este o soluție atipică, creată anume pentru piața românească, pentru necesitățile de implementare ale proceselor interne ale companiilor mici sau medii din România.... Citeste tot →

Amadeus Selling Platform Connect trece la standardul NDC

Amadeus a anunțat că Selling Platform Connect, platforma sa de rezervare bazată pe cloud, le permite acum agențiilor de turism să cumpere, să comande, să plătească și să ofere servicii de călătorie aeriană prin intermediul unei conectivități NDC. (New Distribution Capability un program dedicat industriei de travel, lansat deInternational Air Transport Association/IATA, cititi mai multe aici) Un avantaj principal pentru agenții este că acestea pot vizualiza și compara pe un singur ecran toate zborurile companiilor aeriene disponibile și serviciile conexe pentru orice călătorie dată, indiferent dacă provin din EDIFACT, NDC sau alte API-uri. Este pentru prima dată când vânzătorii de călătorii pot accesa într-un singur loc o gamă completă de conținut referitor la călătoriile aeriene, ceea ce face mai ușor... Citeste tot →

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat în rândul a peste 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business.  Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare. Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%) cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public. “ Ne bucură... Citeste tot →

Seminar de Customer Experience, organizat de Datanet şi Zoom

Datanet Systems şi Zoom International au organizat recent un seminar dedicat “customer experience” și soluțiilor de îmbunătățire a calității interacțiunii cu clienții. În marketingul modern există o diferență majoră între un client satisfăcut și unul fidel, însă multe companii întâmpină dificultăți în a face distincția între cele două categorii. Aceasta afectează potențialul de creștere și de „convertire“ a clienților în promoteri. Soluțiile de Customer Experience de la ZOOM – domeniu în care compania este de mai mulți ani lider de piață – sunt astfel concepute încât să colecteze totalitatea interacțiunilor cu clientul (pagini web vizitate, email-uri, apeluri audio sau video, chestionare, convorbiri pe chat etc.) și să le coreleze într-o platformă care integrează instrumente de analiză. De exemplu, cu ajutorul... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →