Amadeus Selling Platform Connect trece la standardul NDC

Amadeus a anunțat că Selling Platform Connect, platforma sa de rezervare bazată pe cloud, le permite acum agențiilor de turism să cumpere, să comande, să plătească și să ofere servicii de călătorie aeriană prin intermediul unei conectivități NDC. (New Distribution Capability un program dedicat industriei de travel, lansat deInternational Air Transport Association/IATA, cititi mai multe aici) Un avantaj principal pentru agenții este că acestea pot vizualiza și compara pe un singur ecran toate zborurile companiilor aeriene disponibile și serviciile conexe pentru orice călătorie dată, indiferent dacă provin din EDIFACT, NDC sau alte API-uri. Este pentru prima dată când vânzătorii de călătorii pot accesa într-un singur loc o gamă completă de conținut referitor la călătoriile aeriene, ceea ce face mai ușor... Citeste tot →

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat în rândul a peste 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestora în business.  Soluţia CAS genesis World a primit cele mai bune evaluări pentru capacitatea de customizare, nivelul de funcţionalităţi potrivite unui IMM, formulare şi rapoarte, servicii de suport şi calitatea partenerilor de implementare. Studiul a acoperit o gamă extinsă de soluţii, disponibile atât prin licenţiere tradiţională (62%) cât şi prin abonament, dintre care 22% livrate din cloud public. “ Ne bucură... Citeste tot →

Seminar de Customer Experience, organizat de Datanet şi Zoom

Datanet Systems şi Zoom International au organizat recent un seminar dedicat “customer experience” și soluțiilor de îmbunătățire a calității interacțiunii cu clienții. În marketingul modern există o diferență majoră între un client satisfăcut și unul fidel, însă multe companii întâmpină dificultăți în a face distincția între cele două categorii. Aceasta afectează potențialul de creștere și de „convertire“ a clienților în promoteri. Soluțiile de Customer Experience de la ZOOM – domeniu în care compania este de mai mulți ani lider de piață – sunt astfel concepute încât să colecteze totalitatea interacțiunilor cu clientul (pagini web vizitate, email-uri, apeluri audio sau video, chestionare, convorbiri pe chat etc.) și să le coreleze într-o platformă care integrează instrumente de analiză. De exemplu, cu ajutorul... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

Next Consult va deschide primul Centru de Competente Salesforce din Romania

Next Consult a intrat recent pe piata locala, deschiderea biroului de al Bucuresti fiind anuntata oficial in aceasta toamna. Compania este partener Salesforce, SAP si Google, avand o prezenta international vasta. Focusul pe Salesforce este evident, Next Consult organizand rapid un workshop Salesforce, la care au participat cca 50 de persoane. Prezentarile au fost sustinute de specialistidin Bulgaria dar si de reprezentanti ai biroului Salesforce din Dublin. Complementar, au fost evidentiate studii de caz si experiente reale de utilizare a Salesforce. DPD Romania este un astfel de exemplu, proiectul fiind implementat de Next Consult. Interesant este si planul companiei de a deschide un prim Centru de Competente Salesforce in Romania, probabil si primul din Europa de Sud Est. Salesforce largeste... Citeste tot →

Robotii software intra in lumea ERP, CRM si BI

Un parteneriat interesant a fost anuntat astazi pe piata locala si este un prim pas prin care robotii software, mai exact tehnologia RPA (Robotic Process Automation) intra in portofoliul unui furnizor local de solutii ERP, CRM si BI. System Innovation Romania, principalul partener pentru SAPBusinessOne) şi UiPath (compania minune a IT-ului romanesc, evaluata la nu mai putin de 3 miliarde eur) au  semnat un parteneriat pentru integrarea de roboţi software în proiectele de optimizare a proceselor de business, livrate pe piaţa locală şi internaţională. System Innovation Romania va combina experienţa de zece ani în implementarea soluţiilor ERP SAP şi QlikView cu tehnologia Robotic Process Automation (RPA) de ultima generaţie dezvoltată de UiPath. Compania a creat o linie nouă de business... Citeste tot →

CRM in cloud creste constant. MiniCRM depaseste 200 de clienti

Companiile locale mici si medii par sa prefere sistemele CRM in cloud. O informatie aparuta recent confirma aceasta directie: MiniCRM a depasit 200 de clienti activi si peste 1000 de utilizatori individuali. Tot la MiniCRM rata de de reînnoire a abonamentului este de 95%, iar 53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS. La finele anului 2016 MiniCRM avea cca 50 de clienti, prin urmare evolutia a fost accelerata. Daca vreti sa aflati mai mutle despre MiniCRM cititi si evaluarea facuta de CRM Review http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/ Cresterea numarului de clienti are la baza si deschiderea in 2017 a reprezentantei de la Cluj-Napoca, unde activeaza o echipa de noua persoane, probabil una dintre cele mai numeroase... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →