Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

LiveChatBritanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate.

În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am vorbit cu Nick Delacamp (VicePresident Enterprise Sales la CafeX – vezi profil LinkedIn), iar compania caută în mod curent parteneri pe piaţa locală, care să ofere suport şi să gestioneze integrări mai complexe. Nick Delacamp considera că şi pe piaţa locală, suportul prin chat şi voice are cea mai mare dezvoltare şi cel mai mare impact, prin urmare interesul pentru live assist este ridicat.

Din perspectiva utilizatorilor, integrarea Dynamics 365 cu Live Assist aduce o fereastră nouă în aplicaţie, care permite însă nu doar comunicare ci si căutare în baza de cunoştinţe a companiei, partajare de documente, copy and paste, rutare către un alt agent/departament, derulare de sondaje etc. Eficienta operatorilor creşte considerabil, deoarece aceştia au posibilitatea să gestioneze până la 6-8 clienţi simultan, în funcţie de experienţa şi competente. Soluţia are un impact major asupra nivelului de satisfacţie a clienţilor pentru că aduce fluenţă în comunicare şi permite continuarea conversaţiei, din orice punct, indiferent de canalul preferat al clientului. De asemenea, timpul de aşteptare scade considerabil. CafeX Live Assist pentru Dynamics 365 nu este o solutie doar pentru Call/Contact Centere. Este potrivita si pentru companii mici sau medii, cu echipe de cateva persoane si atributiuni multiple. Oricine poate prelua rapid interactiunea cu un client, in functie de disponibilitate si ulterior sa o directioneze catre colegii potriviti.

Ca dezvoltări, urmează integrările în pagina de social media (conector pentru Facebook anunţat pentru luna iunie) dar şi îmbunătăţirea suportului pentru mobile, focus pe chatboți, adăugarea de functionalităţi etc.

Live-Assist-CMYK-Logo-on-dark-background3

În mod curent, soluţia este disponibilă doar în cloud, iar pentru administrare există un portal dedicat. Punerea în producţie nu implică dezvoltare de cod, integrarea în orice website este simplă. Complementar, poate fi integrată în aplicaţii mobile, platforme de e-commerce, internet banking, portaluri de HR, intranet etc. Eventualele cereri de suport sunt rezolvate prin parteneri. Live assist se contractează separat de subscripţia pentru Dynamics 365, pe un regim similar de abonare. Am si un pret orientativ, dar nu stiu cat de relevant este pentru piata locala. Un trial este disponibil pe site-ul companiei https://www.cafex.com/en/products/live-assist-dynamics-365/

Comments are closed.