Ideal SFA , un CRM… a la Cluj

SalesClujenii par a genera traditie in ceea ce priveste solutiile pentru Automatizarea Fortei de Vanzari. Dupa ce Transart a facut istorie in domeniu, am descoperit un alt furnizor ambitios: Donau Services. Ideal SFA face parte dintr-o suita de produse omonime (Ideal Horeca, Ideal Pass etc) si este compatibil cu orice dispozitiv mobil cu Android. Nu ma intrebati daca Ideal SFA merge si pe smartwatch-uri pentru ca nu stiu.

In esenta ofera:

  • evidenta clientilor
  • facturarea comenzilor
  • crearea de liste de prioritati pe produse
  • acces la istoricul complet al clientilor (comenzi, debite, credite etc)
  • acces la stocuri
  • reguli de restrictionare pentru clientii rau-platnici
  • rapoarte asupra echipei de vanzari
  • optimizare rute prin GPS etc

Solutia se integreaza cu orice ERP si trage datele automat, dar functioneaza si stand-alone cu propria baza de date. Ca orice furnizor care se respecta Donau ofera suport tehnic gratuit pentru 60 de zile, conturi demo, training, servicii de customizare etc. Interesant este si ca firma clujeana ofera finantare pentru achizitia produselor sale, ceea ce arata fie ca au un parteneriat cu un finantator fie stau bine la capitolul cash-flow. Despre clienti, site-ul companiei nu spune nimic, insa nu as trage de aici concluzia ca nu foloseste nimeni solutia Ideal SFA, ci doar ca nu s-au ingrijit sa aiba si ceva referinte publice.

Un alt produs interesant al celor de la Donau este Simbio, care acopera o categorie extinsa de procese si functionalitati, inclusiv pentru gestiunea relatiilor cu clientii, fara a fi insa catalogat ca un CRM.

Comments are closed.