Google si Salesforce pun la cale o mega-alianta

Zilele trecute Google si Salesforce au anuntat o alianta strategica prin care sa integreze datele de vanzari, marketing si advertising intr-un proces/produs comun, care sa ofere cea mai buna perspectiva asupra modului in care o companie interactioneaza cu clientii.

Integrarea implica Google Analytics 360, Salesforce Sales Cloud si Salesforce Marketing Cloud si presupune:

  • datele din SalesCloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru conturarea campaniilor, segmentarea audientei si optimizarea licitatiilor
  • datele din Analytics 360 vor fi disponibile direct in interfata Marketing Coud (sau prin rapoarte) ca sa permita o mai buna intelegere a performantelor unei campanii
  • Audientele create in Analytics 360 vor fi disponibile in Marketin Cloud pentru reutilizare pe alte canale (e-mail, SMS) si alte campanii
  • Interactiunile cu clientii din Marketing Cloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru a sustine definirea unor noi categorii de audienta

Aceste functionalitati vor ajunge la clienti la jumatatea anului 2018 si reprezinta un prim pas al apropierii dintre Google si Salesforce. Urmeaza si integrarea Salesforce-G Suite etc.

Comments are closed.