Generali cauta un Analist CRM

Compania Generali cauta un Analist CRM petru sediul din Bucuresti. Principalele cerinte sunt:

  • Studii superioare ( de preferat Cibernetica, Statistica, Matermatica, Informatica)
  • Certificari SQL, Microsoft Dynamics CRM
  • Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara
  • Cunostinte foarte bune MS Excel, MS Access, SQL; MS Dynamics CRM
  • Capacitate de analiza şi sinteză;
  • Deschidere spre inovatie si flexibilitate in tratarea schimbarilor;
  • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client, atat intern cat si extern;
  • Spirit de echipa, abilitati foarte dezvoltate de colaborare cu ceilalti colegi;
  • Punctualitate si promptitudine in respectarea termenelor.

Responsabilitatile cerute functiei de Analist CRM sunt:

  • Administreaza baza de date de clienti unici ai companiei si coordoneaza procesele de dezvoltare a acesteia in stransa cooperare cu Departamentul IT;
  • Monitorizeaza constant fluxul de date dintre sistemele sursa si baza de date CRM si propune masuri pe termen scurt si lung de ameliorare , daca este cazul;
  • Analizeaza impactul introducerii de noi sisteme si aplicatii la nivel de companie in baza de date si activitatile CRM, si propune solutiile optime pentru a mentine sau imbunatati acuratetea datelor;
  • Defineste si realizeaza rapoarte punctuale si recurente privind evolutia portofoliului de clienti, profilul consumatorului, rate de achizitie, retentie, penetrare produse, alte rapoarte comerciale specifice;
  • Elaboreaza studii statistice pentru scorarea si segmentarea clientilor, in acord cu directiile strategice ale companiei;
  • Participa in campaniile CRM si campaniile de vanzari cu analize, segmentari de client, distribuirea leadurilor, rapoarte de monitorizare, masurarea rezultatelor;
  • Ofera suport tehnic pentru portalul agentilor (SAM), ce are ca sursa baza de date CRM;
  • Elaboreaza rapoarte periodice privind achizitia de clientii prin canalele directe (on line) si participa in actiunile de generare de oportunitati noi de vanzare prin: analize de evolutie, colaborare cu furnizorii externi privind fluxul de date, monitorizarea aplicatiilor
  • Realizeaza analize, selectii si rapoarte pentru studiile de satisfactie a clientilor;
  • Coordoneaza si implementeaza, in colaborare cu Departamentul IT si/sau furnizori externi, programme software si aplicatii pentru activitatea de Call Center, trimitere SMS sau e-mailuri, aplicatii de suport pentru clienti sau cu impact in satisfactia clientilor;
  • Documenteaza si monitorizeaza documentarea pentru toata suita de aplicatii, programe sau metodologii utilizate de Biroul CRM.

Succes!

 

Comments are closed.