Isopan si Synergizer castiga premiul „CRM project of the year” editia 2015

Iata ca vin si semnale pozitive din piata locala de CRM: duetul ISOPAN (cel mai mare producatori si distribuitor de panouri termoizolante dn RO) si Synergizer (partener local al CAS CRM) au castigat zilele trecute premiul „CRM Project of the year” editia 2015 la sectiunea International. Premiul este oferit de compania germana CAS CRM, iar la concurs participa partenerii din mai multe tari europene.. Derulat în 2014, proiectul acoperă întreaga activitate de vânzări a ISOPAN, care gestionează, de la București, relațiile cu clienții și forța de vânzare din România dar și Moldova, Ucraina, Bulgaria, Ungaria etc și este cu atât mai valoros cu cât a concurat cu implementări derulate pe piețe măture din vestul și centrul Europei. În cadrul evaluării... Citeste tot →

SAP lanseaza o solutie CRM mobila in regim SaaS la 29$/user/luna

SAP a lansat recent – si destul de discret – aplicatia Digital for Customer Engagement (DCE sau D4C), o solutie CRM livrata in regim SaaS si care pare, la prima vedere, a fi construita special pentru echipele mobile (si mici) de vanzari. Dintre ecourile produse pe web, unele voci spun ca D4C ar fi versiunea adaugita si imbunatatita a unei solutii SFA in regim SaaS, lansata cu vreo 4 ani in urma, dar fara prea mare priza la public din cauza pretului cam piperat (50-65$/user/luna). Lectie invatata acum, pentru ca pretul D4C e la jumatate: 29$/user/luna. (Iar daca se achizitioneaza pana pe 15 iunie, se poate lua cu reducere de 15% folosind codul promotional SAPPHIRE15.) Pretul e accesibil, dar pe... Citeste tot →

Cum arata top 5 furnizori CRM?

In 2014 piata de CRM a crescut cu 13.3 procente pana la o valoare de cca 22.3 miliarde USD. Top-ul primilor cinci furnizori CRM, confom cifrelor raportate de Gartner luna aceasta, arata astfel:   Salesforce cu 4.26 miliarde venituri si 18.4% cota de piata (in crestere pe ambii indicatori) SAP cu 2.8 miliarde venituri si 12.1 cota de piata (in scadere ca marketshare) Oracle 2.1 miliarde venituri si 9.1% cota de piata (de asemenea in scadere ca marketshare) Microsoft cu 1.43 miliarde venituri si 6.2% cota de piata (in crestere pe ambii indicatori, 5.8% cota de piata in anul precedent) IBM 0.87 miliarde venituri, 3.8 procente marketshare (evolutie constanta)   Gartner mai spune ca segmentul CRM SaaS (Software ca Serviciu)... Citeste tot →

Cu ce rupe gura targului SugarCRM 7.6?

SugarCRM a facut public, in cadrul unei conferinte cu utilizatorii desfasurate zilele acestea, un preview al celei mai noi versiuni, care urmeaza sa fie lansata pe piata luna viitoare. Sugar 7.6 aduce un plus de mobilitate, o interfață mai ergonomică și automatizari complexe ale proceselor de business. Ca functionalitati noi ar fi de mentionat: business process management realizabile printr-o interfață vizuala, alerte și escaladări, fluxuri de aprobare, fluxuri paralele, o matrice pentru crearea de reguli și proceduri etc. Tot la nivel vizual, SugarCRM 7.6 oferă și o hartă a progresului (journey mapping) pe care il face fiecare client, pe fiecare palier de interactiune cu organizația. Oficialii SugarCRM afimă a noua versiune reduce considerabil numarul de click-uri din partea utilizatorilor deoarece... Citeste tot →

Renault adopta Salesforce

Renault este in plin proces de adoptare la nivel global a platformei Salesforce, termenul de finalizare fiiind martie 2015. Anuntul a fost facut de catre Laurent Laporte, directorul Renault pentru divizia Call Center & CRM, cu ocazia Dreamforce’14, conferinta anuala Salesforce care a avut loc la San Francisco. Laporte a precizat ca adoptarea Salesforce face parte din noua strategie IT a grupului si are rolul de a integra in mod unitar infrastructurile IT si solutiile CRM existente la nivel regional in scopul imbunatirii calitatii serviciilor. Unul dintre obiectivele prioritare ale Renault este obtinerea unei rate superioare de convertire a celor 10 milioane de lead-uri obtinute anual din mediul online (canal care genereaza circa 10% din vanzarile totale Renault), informatiile obtinute... Citeste tot →

Salesforce lanseaza Wave

Anuntul a fost facut la evenimentul anual Dreamforce 2014 si se refera la  Salesforce Analytic Cloud , un serviciu integrat in platforma Salesforce care va permite dezvoltarea si derularea unor procese de analiza pentru vânzări, service și marketing. Compania afirma ca serviciul poate fi utilizat si cu alte sursa de date si ca exista inclusiv o componenta mobila. Aplicatia ofera toate functionalitatile unui BI + colaborare prin Salesforce Chatter, adica orice analiza poate fi partajata rapid cu oricine. Integrata cu Salesforce.com, Wave va beneficia de single sign on, acelasi nivel de securitate si disponibilitate, drag&drop din CRM-ul operational etc. Exista conectori si pentru Oracle, SAP etc dar si un API, prin care se poate face integrarea cu orice alte aplicatii... Citeste tot →

Stiti care este primul CRM Online certificat in EU pentru siguranta datelor?

O companie  de cercetare in domeniul securitatii serviciilor (Skyhigh Networks se numeste) a realizat o analiză pe un eşantion de peste un milion de utilizatori ai serviciilor cloud, provenind din mai mult de 40 de companii mari europene care activează în domeniul serviciilor financiare, producţie, energie, retail, IT şi educaţie. Concluzia a fost ca 91% din cele 2.015 servicii Cloud analizate prezintă riscuri de securitate de nivel mediu spre ridicat şi doar 5% din serviciile cloud livrate în Europa sunt certificate ISO/IEC 27001. Ce legatura are aceasta concluzie cu CRM-ul? Are, pentru ca tot mai multi furnizori vand CRM in regim online, adica serviciu pa baza de abonament cu datele stocare pe infrastructura furnizorului. Cati prospecti pun oare intrebari despre... Citeste tot →

Dynamics CRM 2013 va fi disponibil din toamna

Microsoft a anuntat ieri planurile pentru Dynamics CRM 2013. Lansare noii editii va avea loc in toamna si va fi simultana atat pentru versiunea online cat si pentru cea on premises. Schimbarile principale anuntate se refera la modul de interactiune cu clientii si la plasarea clientului in centrul logicii de business a solutiei. Noua editie va oferi functionalitati extinse pe ceea ce se numeste „colaborare sociala” (un concept care transcende social media si duce mai mult catre lucru colaborativ extins, dincolo de limitele organizatiei) prin care utilizatorii ce vor putea conecta cu persoanele si resursele potrivite la momentul potrivit. Bob Stutz, unul dintre oamenii cheie ai echipei Dynamics CRM zice ca in ziua de astazi „clientii se asteapta la interactiuni... Citeste tot →