Cat costa Dynamics 365 for Sales?

In aceasta vara, Microsoft a lansat Dynamics 365, o suita care aduce o abordare diferita in modul de vanzare/licentiere a solutiilor Dynamics. Suita Dynamics 365 integreaza functionalitati de gestiune economica si operationala, relatii cu clientii, vanzari, marketing, e-mail si colaborare.  Poate fi contractata atat sub forma de pachete predefinite cat si ca solutii independente. Varianta de planuri este deja cunoscuta de la Office 365 . Spre exemplu: Dynamics 365 Plan 1 (costa cca 70 USD/luna/utilizator) si este orientat preponderent catre gestionarea relatiilor cu clientii. Adica ofera: Dynamics 365 for Sales, Dynamics 365 for Customer Service, Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Project Service Automation dar si Microsoft PowerApps si Microsoft Flow.  La nivelul urmator de pret este Dynamics... Citeste tot →

Vrei Lead Management? Afla care sunt cele mai bune solutii

Toata lumea face Lead Management, chiar daca multi nu isi dau seama sau nu isi definesc astfel actiunile. Foarte pe scurt, Lead Management defineste un instrument pentru transformarea prospectilor in clienti si gestionarea tuturor activitatilor asociate acestui proces. (captarea si inregistrarea unui lead, informare si comunicare, transformare in oportunitate, vanzare). Exista o Diferenta mare intre Lead Management si CRM, in sensul in care numeroase solutii CRM includ si un modul de Lead Management, insa reciprocra nu este valabila. In ultima vreme, Lead Management -ul este privit ca un tool exclusiv pentru vanzari (ceva spre Salesforce Automation, desi comparatia mi se pare fortata) in timp ce un CRM acopera in intregime relatiile cu clientii (vanzari, marketing, service/support, call center, fidelizare etc)... Citeste tot →

Contact management inclus in storage?

O companie asiatica, QNAP a lansat o solutie de contact management atasata echipamentelor de storage pe care le produce. Solutia permite importarea, stocarea si administrarea contactelor din surse multiple. Pot fi centralizate, grupate, filtrate pe diverse criterii etc. De asemenea, solutia permite accesul de la distanta la toate aceste informatii. Utilizatorii au la dispozitie QContactz Beta  in care pot adauga direct contacte din conturile de tip Google, Yahoo, Apple dar si fisiere CSV sau vCard. Pentru companiile care au un CRM sau ERP exista Qcontactz API care permite intefatari mai complexe. Solutiile au si un client de e-mail integrat (Qmail Agent) care aduce o comunicare mai simpla cu piata. Solutia de contact management functioneaza impreuna cu un echipament de stocare... Citeste tot →

Dynamics CRM castiga un cont important in fata Salesforce

La inceputul saptamanii, gigantul america HP a semnat un contract cu Microsoft prin care va utiliza pe o perioada de cel putin cinci ani Dynamics CRM Online. Anterior compania s-a bazat pe un mix de Salesforce si Oracle. Acordul acopera nu doar solutia Dynamics CRM ci o suita completa la care se adauga Office 365 si Microsoft Power BI. HP va utiliza aceste solutii pentru activitatile de vanzari si service intr-un proiect care va integra atat echipa proprie cat si canalul de parteneri. La nivel de mobilitate, Dynamics CRM va fi accesata de pe tablete HP Elite X3. Ca sa va faceti o idee despre dimensiunea proiecutului, HP are o echipa proprie de 6.500 de vanzatori si 20.000 de angajati... Citeste tot →

Oracle CRM sau Salesforce? Ce a ales compania germana Global Drinks

Nu doar companiile romanesti pastreaza datele despre clienti in Excel, ci si cele din Germania, doar ca la noi, procentul este mult mai mare (probabil spre 60%). Am discutat recent (la o conferinta in Munchen) cu Global Drinks o companie care distribuie mai multe marci de bere premium in Germania despre cum au adoptat o solutie CRM in cloud de la Oracle.  Nu pot spune ca am remarcat aspecte sensibil  diferite fata de proiectele similare din Romania, poate doar ceva mai multa fermitate si interes pentru fiecare dintre etape, de la selectia furnizorului pana la motivarea angajatilor sa foloseasca solutia. Compania Global Drinks este un distribuitor de bauturi alcoolice (bere premium, dar nu numai) cu sediul in Munchen, activitate la... Citeste tot →

Solutii CRM vs sisteme ERP

Solutiile CRM vor inregistra pana in 2019 cea mai mare crestere pe piata aplicatiilor enterprise si vor depasi vanzarile de sisteme ERP. In 2016, investitiile companiilor in aplicatii dedicate mediului enterprise vor creste, in medie, cu 7,6%, zic cei de la Gartner. Evolutia pe plus se va mentine pana in 2019, cand volumul total de investitii va ajunge la 186 miliarde de dolari, cu aproximativ 47 de miliarde mai mult decat s-a inregistrat in 2015 (139 miliarde USD). Pe primul loc in topul cresterii sunt nominalizate solutiile CRM, cotate cu o rata anuala de +14,2%, peste cat vor inregistra sistemele ERP, respectiv 7,2%. Tot peste ERP, ca rata de crestere pana in 2019, se mai plaseaza aplicatiile de Web Conferencing Collaboration... Citeste tot →

Gluma zilei: Clientul nostru, stapanul nostru

In ciuda aparentelor, si chiar a convingerilor unor „ customer care divas” care se emotioneaza in interviuri si la conferinte, sintagma „clientul nostru, stapanul nostru” este pe cat de circulata, pe atat de falsa. In esenta, companiilor nu prea le pasa de clienti, mai ales de cazurile care ies din tiparul obisnuit ( gen: cumparat produs si trait fericit pana la moarte,… a produsului) iar daca apar „probleme” in cadrul relatiei, nu vor face (in general) prea mari eforturi sa le rezolve. Evident, sunt si exceptii, insa aici vorbim de studii si de relevanta( cvasi)statistica. O analiza recenta, care a implicat 250 de companii, arata ca la nivel de customer support situatia este mai complicata decat pare si doar norocosii... Citeste tot →

Cine pe cine mai cumpara in industria CRM?

Anul incepe cu doua achizitii pe piata CRM. Prima: Americanii de la Accenture au cumparat CRM Waypoint, furnizor olandez de servicii Cloud specializat in solutii Salesforce, cu peste 600 de proiecte implementate si partener Platinum din 2015. Cu noua achizitie, cei de la Accenture isi extind oferta pe zona Cloud (Accenture Cloud First Applications), care include servicii de la Salesforce, Workday, ServiceNow, NetSuite, Google etc. In octombrie trecut, Accenture a mai achizitionat un furnizor de servicii Cloud specializat pe Salesforce, Cloud Sherpa. A doua: Salesforce a mai cheltuit 360 milioane de dolari pentru a cumpara furnizorul de solutii software SteelBrick. Compania, care are peste 300 de clienti, este specializata in dezvoltarea de solutii de tipul Configure Price Quote (CPQ), care... Citeste tot →