BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Workshop Salesforce la Bucuresti. Tema: CRM si GDPR

Subiectul CRM si GDPR (General Data Protection Regulation) devine tot mai atractiv pentru piata. Iata ca Salesforce organizeaza impreuna cu partenerul SeersCRM un workshop la Bucuresti (joi 2 noiembrie). Tema: Seamleass Customer Experience in GDPR context. Locatia: Hotel Sheraton. Salesforce a anuntat inca din vara un plan coerent cu privire la suportul oferit clientilor pentru respectarea noilor norme. In acest context au lansat mai multe initiative online de informare si acces la resurse, inclusiv suport online pe directia CRM si GDPR. Gasiti link la final. Site-ul este insa destul de/foarte generalist si nu face o trimitere directa la impactul GDPR asupra strategiei si gestiunii relatiilor cu clientii si nici asupra utilizatorilor de CRM. De asemenea, Salesforce afirma ca si-a actualizat... Citeste tot →

Microsoft depaseste Salesforce in piata SFA

Cea mai recenta analiza Forrester (un instrument similar cadranului magic de la Gartner) plaseaza Microsoft pe cea mai buna pozitie in piata SFA, o piata dominata in mod obisnuit de Salesforce. Analiza arata ca Microsoft Dynamics 365 for Sales reuseste sa livreze mai multa inteligenta in procesele de vanzari si sa aiba un impact mai mare asupra productivitatii. In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si... Citeste tot →

Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

Britanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate. În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →

Predator Nutrition trece la OSF UnifyCOMMERCE

OSF UnifyCOMMERCE este o solutie  dezvoltata de OSF Global Services si integreaza Salesforce Sales, Service si Community Clouds cu Salesforce Commerce Cloud. Cu ajutorul acestui produs, compania Predator Nutrition a unificat site-ul de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management. Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware.În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud,uşor de folosit în Community BuilderdinSalesforce Community. Pe lângăvizibilitatea 3600 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”),... Citeste tot →

Cat costa Dynamics 365 for Sales?

In aceasta vara, Microsoft a lansat Dynamics 365, o suita care aduce o abordare diferita in modul de vanzare/licentiere a solutiilor Dynamics. Suita Dynamics 365 integreaza functionalitati de gestiune economica si operationala, relatii cu clientii, vanzari, marketing, e-mail si colaborare.  Poate fi contractata atat sub forma de pachete predefinite cat si ca solutii independente. Varianta de planuri este deja cunoscuta de la Office 365 . Spre exemplu: Dynamics 365 Plan 1 (costa cca 70 USD/luna/utilizator) si este orientat preponderent catre gestionarea relatiilor cu clientii. Adica ofera: Dynamics 365 for Sales, Dynamics 365 for Customer Service, Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Project Service Automation dar si Microsoft PowerApps si Microsoft Flow.  La nivelul urmator de pret este Dynamics... Citeste tot →

Vrei Lead Management? Afla care sunt cele mai bune solutii

Toata lumea face Lead Management, chiar daca multi nu isi dau seama sau nu isi definesc astfel actiunile. Foarte pe scurt, Lead Management defineste un instrument pentru transformarea prospectilor in clienti si gestionarea tuturor activitatilor asociate acestui proces. (captarea si inregistrarea unui lead, informare si comunicare, transformare in oportunitate, vanzare). Exista o Diferenta mare intre Lead Management si CRM, in sensul in care numeroase solutii CRM includ si un modul de Lead Management, insa reciprocra nu este valabila. In ultima vreme, Lead Management -ul este privit ca un tool exclusiv pentru vanzari (ceva spre Salesforce Automation, desi comparatia mi se pare fortata) in timp ce un CRM acopera in intregime relatiile cu clientii (vanzari, marketing, service/support, call center, fidelizare etc)... Citeste tot →