Cathay Pacific adopta platforma Amadeus

Cathay Pacific adopta platforma Amadeus pentru a oferi clientilor noi oferte tarifare dar si continut nou. Solutia utilizată este Amadeus Altéa NDC dedicata ofertarii și gestionarii a comenzilor (Offer and Order Management), bazată pe fluxurile NDC end-to-end de cumpărare, rezervare și service. Soluția permite companiilor aeriene să își distribuie ofertele către terțe părți, utilizând cele mai noi standarde din industrie, oferind în același timp o experiență ireproșabilă pe canalele directe și indirecte. Oficialii Cathay Pacific au declarat: ”Suntem încântați să colaborăm cu Amadeus pentru a îmbunătăți distribuția conținutului nostru. Noile standarde tehnologice precum NDC vor îmbogăți experiența de cumpărare a clienților noștri și vor sprijini strategia noastră de a deveni o linie aeriană modernă, o parte esențială a transformării noastre... Citeste tot →

CCC Group adopta solutii Oracle pentru cresterea vanzarilor de tip discount

Polonezii de la CCC Group (retailer de incaltaminte prezent si in Romania) au realizat ca  78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) merg la cumparaturi atrasi de prețurile competitive și de promoții. Din pacate insa, pentru un business cu 45.000 de produse pe stoc si milioane de combinatii (marimi si culori) gestionarea manuala a acestui proces este dificila spre imposibila. Urmatorul pas logic a fost implementarea unor tehnologii Oracle capabile sa gestioneze mai eficient campaniile de tip discount. Mai concret este vorba despre  Oracle Retail Merchandising  Financial Planning (serviciul de planificarea financiară) și Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse). În combinație cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocul... Citeste tot →

BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Workshop Salesforce la Bucuresti. Tema: CRM si GDPR

Subiectul CRM si GDPR (General Data Protection Regulation) devine tot mai atractiv pentru piata. Iata ca Salesforce organizeaza impreuna cu partenerul SeersCRM un workshop la Bucuresti (joi 2 noiembrie). Tema: Seamleass Customer Experience in GDPR context. Locatia: Hotel Sheraton. Salesforce a anuntat inca din vara un plan coerent cu privire la suportul oferit clientilor pentru respectarea noilor norme. In acest context au lansat mai multe initiative online de informare si acces la resurse, inclusiv suport online pe directia CRM si GDPR. Gasiti link la final. Site-ul este insa destul de/foarte generalist si nu face o trimitere directa la impactul GDPR asupra strategiei si gestiunii relatiilor cu clientii si nici asupra utilizatorilor de CRM. De asemenea, Salesforce afirma ca si-a actualizat... Citeste tot →

Microsoft depaseste Salesforce in piata SFA

Cea mai recenta analiza Forrester (un instrument similar cadranului magic de la Gartner) plaseaza Microsoft pe cea mai buna pozitie in piata SFA, o piata dominata in mod obisnuit de Salesforce. Analiza arata ca Microsoft Dynamics 365 for Sales reuseste sa livreze mai multa inteligenta in procesele de vanzari si sa aiba un impact mai mare asupra productivitatii. In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si... Citeste tot →

Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

Britanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate. În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →

Predator Nutrition trece la OSF UnifyCOMMERCE

OSF UnifyCOMMERCE este o solutie  dezvoltata de OSF Global Services si integreaza Salesforce Sales, Service si Community Clouds cu Salesforce Commerce Cloud. Cu ajutorul acestui produs, compania Predator Nutrition a unificat site-ul de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management. Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware.În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud,uşor de folosit în Community BuilderdinSalesforce Community. Pe lângăvizibilitatea 3600 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”),... Citeste tot →