Oracle a lansat Social Relationship Manager

Oracle a lansat recent o platforma noua numita Oracle Social Relationship Management (SRM), bazata pe achizitia si integrarea unor nume precum Collective Intellect, Vitrue sau Involver si care se va integra cu Eloqua (produsul de marketing automation cumparat anul trecut in decembrie) dar si cu Oracle RightNow Cloud Service, Fusion CRM, Oracle Apps si Oracle CRM. Integrarea cu Eloqua este cea mai importanta deoarece va permite marketerilor sa evalueze mai bine lead-urile prin adaugarea in scoring si a prezentei in mediile sociale a unei persoane/client, adica a ADN-ului digital. (termen folosit tot mai des in ultima vreme). Mai mult, Oracle SRM permite utilizatorului sa asculte, monitorizeze si eventual sa intervina asupra continutului din social media, dintr-o singura plarforma, indiferent de... Citeste tot →

Masa rotunda CRM Review in cadrul Binary 2012

Prin amabilitatea organizatorilor Binary 2012, CRM Review va organiza in cea de a doua zi a evenimentului o masa rotunda pe tema beneficiilor livrate de utilizarea unei solutii CRM. Discutiile vor fi foarte aplicate, nu ne-am propus sa discutam despre piata si furnizori ci despre probleme pe care un CRM le poate rezolva, de la pastrarea informatiilor despre clienti pe agendele oamenilor de vanzari pana la definirea unei strategii pe gestiunea clientilor. Ora de incepere 13.00, probabil 13.30, durata 1h. Cititorii CRM Review sunt invitati din oficiu. Participanti: – Ionel Dinu, Head of CRM la CRM – Andreea Marasescu, Business Development Manager la Crescendo, ex Microsoft – Stefan Paun, DG ASF – Alexandru Enache, BitSoftware Revin cu detalii despre structura... Citeste tot →

Automatizare forta de vanzari la Romtelecom

Romtelecom are un interes aparte pentru CRM si a investit atat la nivel operational cat si analitic. Pentru gestiunea fortei de vanzari B2B, compania foloseste o solutie bazata pe Oracle Siebel care a permis automatizarea proceselor specifice. Interesant este ca au avut initial un proiect pilot pe Siebel OnDemand, pilot care a rulat o perioada buna de timp dintr-un centru de date extern. Timos Tsokanis (Director Executiv IT Romtelecom) mi-a povestit cum proiectul pilot i-a ajutat  sa se convinga de efectele utilizarii solutiei, de impactul in organizatie, de rezistenta oamenilor in fata unui intrument nou dar si de unele functionalitati complementare necesare. Ulterior (in 2011), solutia a fost implementata on premises, cu lectia invatata pentru toate aspectele mentionate mai sus.... Citeste tot →

Integrarea CRM-BI (2)

Pentru a fi cu adevărat eficientă, o soluţie CRM trebuie să permită companiei o abordare proactivă a relaţiei cu clienţii săi. Respectiv să asigure datele care să permită înţelegerea mult mai corectă a acestora, a comportamentului lor de achiziţie, a dorinţelor acestora, astfel încât compania să poată găsi răspunsul optim.

Integrarea CRM-BI (part 1)

Valoarea datelor a devenit, în actualul context economic, direct proporţională cu viteza cu care acestea pot fi accesate. Într-un climat financiar dificil, cum este cel de acum, viteza cu care pot fi obţinute informaţiile vitale pentru derularea unui business, indiferent de natura şi chiar dimensiunea sa, este un element-cheie. Dacă nu al succesului, măcar al supravieţuirii într-un mediu concurenţial dinamic, în care deciziile adecvate şi conforme cu obiectivele de business trebuie luate rapid. Criza economică prelungită a obligat numeroase companii locale să conştientizeze un adevăr „mascat” de cifrele de afaceri în creştere înregistrate până în urmă cu 3-4 ani: clientul reprezintă principalul capital al unei firme. Un adevăr perfect valabil şi în 2011. Scăderea drastică a volumului de vânzări, reducerea... Citeste tot →

CRM in regim online la GSbet

Casa de pariuri GSbet este unul dintre utilizatorii de Microsoft Dynamics CRM Online. Chiar daca au ales versiunea online si nu pe cea traditionala on premises, cei de la GSbet au beneficiat si de o serie de personalizari facute de Genesys Systems. In principiu este vorba de fluxuri de lucru, rapoarte, librarie de documente etc. Practic, diferentele fata de versiunea on premises nu sunt sesizabile insa CRM Online aduce avantajul major al cloud-ului cu investitie zero in echipamente si administare, eliminarea nevoii de suport IT, flexibilitatea in adaugarea de utilizatori si evident plata lunara a serviciilor. Mi-a placut foarte mult la acest client increderea pe care o are in CRM si adoptarea „cu pasiune” a acestui mod de lucru. CRM-ul... Citeste tot →

Eveniment CRM related in Noiembrie

Sfarsitul lunii noiembrie va aduce un eveniment new entry pe piata locala de customer management. Orientarea este cu precadere catre customer management iar abordarea va fi foarte pragmantica cu accent pe experiente si studii de caz locale. Printre subiecte: segmentarea ca instrument de crestere a vanzarilor, impact CRM asupra loialitatii clientilor, CallCenter-ul de la cost center la profit center etc. Vorbitorii sunt din companii de top: BCR, MOL, BRD, Vodafone, Allianz etc.

CRM: cum sa eviti dependenta de furnizor?

„Vendor lock-in” este o problema reala la care apare in orice proiect de achiziție a unei solutii de business. (punctul de plecare al acestui post este o discutie pe LinkedIn) Inevitabil apare o dependenta de furnizor insa exista diverse grade ale acestei dependente date in principal de produsul achizitionat. Dependenta maxima apare in cadrul unei solutii „la cheie”, dezvoltata express pentru compania in discutie si unde cunostintele echipei implicate sunt critice. Daca schimbi furnizorul ai o problema majora. Un grad mediu de dependenta apare in cazul solutiilor „off the shelf” cvasistandardizate, unde exista anumite personalizari dar care nu schimba esential produsul. In aceasta situatie, trebuie facuta diferenta intre un produs cu un singur distribuitor si un altul disponibil printr-o retea.... Citeste tot →