Eveniment Microsoft: Rolls Royce si Dynamics CRM

Dynamics CRMMaine, Microsoft organizeaza un eveniment despre transformarea digitala si solutiile de interactiune cu clientii. Are loc la Intercontinental, informatii si inregistrare AICI. In cadrul intalnirii va fi prezentat un studiu de caz extins pe tema utilizarii Dynamics CRM in cadrul celebrului producator auto Rolls Royce, sustinut de Stuart Preston, Business Analyst al companiei. Din cate stiu, reprezentanta locala a Mercedes Benz foloseste Dynamics CRM, de fapt o solutie personalizata dezvoltata de Total Soft pe platforma Microsoft. De asemenea, Dacia -Renault are o solutie pentru gestiunea relatiei cu partenerii bazata tot pe Dynamics CRM si dezvoltata tot de TotalSoft.

Evenimentul Dynamics CRM trateaza si teme legate de transformarea digitala ca demers de imbunatatire a rezultatelor de business, iar relatiile cu clientii sunt prioritare. De altfel, alte prezentari sunt dedicate „Customer Service Innovation in Dynamics CRM” si diverselor demo-uri de functionaliti din solutie. Nu lipsesc nici discutiile despre relatiile de parteneriat prin care Dynamics CRM ajunge la clientii din Romania. Exista si o componenta de Internet Of Things, care adauga functionalitati de Machine Learning si Inteligenta Artificiala  in Dynamics CRM pentru ca solutia sa anticipeze nevoile clientilor. Este o directie interesanta, care va castiga tot mai mult teren in anii ce urmeaza.

 

 

Comments are closed.