Entersoft CRM integreaza conturi de FaceBook si Twitter

Entersoft a trimis astazi un comunicat de presa prin care anunta integrarea in solutia CRM a unor functionalitati pentru gestiunea conturilor de FaceBook si Twitter. Aceste functionalitati se regasesc direct in interfata de CRM si permit atat administarea conturilor respective cat mai ales derularea unor activitati specifice pentru cele doua retele sociale. Astfel, o companie poate planifica si derula eficient o strategie de monitorizare, comunicare si angajare a grupurilor tinta prezente pe FaceBook si Twitter, avand inclusiv posibilitatea evaluarii calitative a acestor interactiuni (pe baza unui scoring…foarte cool)

Un element de importanta majora este interfata interactiva „Analiza activitatii” care surprinde interactiunile zilnice pe cele doua retele (fans/followers/like/share/follow) si le grupeaza in functie de relevanta, prioritate, noutate etc. Astfel, reposabilii cu administrarea Social Media pot filtra mai usor activitatile relevante si pot livra un raspuns mai prompt sau mai personalizat acolo unde se justifica alocarea unor resurse suplimentare. Aceasta abordare este posibila deoarece, Entersoft Social CRM pune la dispozitia utilizatorilor o serie de parametri prin care interactiunile cu piata (posturi, like-uri, share-uri, retwitt-uri etc) pot fi evaluate si prioritizate. Deasemenea, solutia ofera informatii consolidate asupra evolutiei activitatii din Social Media pe criterii legate de tipul interactiunilor, distribuirea geografica etc informatiile fiind disponibile sub forma de grafice intuitive.

Alaturi de analize curente sau istorice, Entersoft Social CRM ofera un mod simplu de gestiune a activitatii pe FaceBook si Twitter prin integrarea comenzile specifice acestor doua retele sociale. Astfel, utilizatorii pot crea albume, genera evenimente, posta mesaje sau initia orice activitate specifica FaceBook si Twitter direct din interfata solutiei CRM, fara a se loga pe cele doua website-uri. Astfel, sunt eliminate timpii morti, iar utilizatorii au permanent la dispozitie informatiile disponibile in sistemul CRM.

Acelasi comunicat spune ca peste jumatate din clientii Entersoft s-au arata interesati de o asemenea integrare, ceea ce confirma ca Social Media este un fenomen ce nu poate fi ignorat (chiar daca pe segmentul B2B se refera mai mult la colaborare) iar din interactiunea cu piata la nivelul acestor comunitati, companiile pot obtine beneficii majore la nivel de imagine, suport clienti si chiar identificare oportunitati de vanzare. Ar fi de asteptat si integrarea unei retele sociale mai business precum LinkedIn care poate fi de mare ajutor in relationarea cu diversi clienti si pregatirea unui proces de vanzare.

2 Comments