Ce spun 200 de romani despre utilitatea solutiilor CRM?

CRM ReviewIn prima parte a anului am derulat pentru Marketing&Sales Forum 2016 (organizat de Synergizer) un sondaj de opinie pe tema utilizarii si utilității solutiilor CRM. Au fost 10 intrebari la care au raspuns cc 200 de persoane cu diverse functii in zona de marketing, vanzari si management. Sondajul nu a avut intentii statistice.

 

Va prezint acum rezultatele si revin cu o interpretare.

1) Folositi preponderent Excel in gestiunea relatiilor cu clientii (campanii de marketing, vanzari etc.)?

61% DA versus 39% NU

2) Credeti ca utilizarea unui Customer Relationship Management (CRM) ar duce la cresterea vanzarilor?

73% DA versus 11% NU si 16% FARA RASPUNS

3) Considerati CRM ca fiind un instrument de „politie interna”?

72% NU versus 18% DA si 10% FARA RASPUNS

4) Considerati ca prospectii isi fundamenteaza decizia de achizitie inaintea discutiei cu un
reprezentant de vanzari?

49% DA versus 47% NU si 4% FR

5) Folositi social media in procesul de vanzare?

52% DA versus 44% NU si 14% FR

6) Monitorizati mediul online in cadrul strategiei de marketing?

79% DA versus 16% NU

7) Care considerati ca este cea mai buna sursa de lead-uri in B2B?

51% INBOUND versus 30% Outbound

8) Este social media un canal potrivit customer support?

54% DA versus 46% NU

9) In compania dvs, care departament este mai eficient?

48% VANZARI versus 18% MARKETING si 34% FARA RASPUNS

10) In organizatia dvs exista o solutie CRM?

51% DA versus 35% NU si 24% care s-au intrebat ce inseamna CRM.

Concluzia? Mai avem de lucru.

 

Comments are closed.