Cum sa ajungi la client in doar 59 de secunde?

59 SecPoate nu stiati, insa exista o companie locala care promite un timp de raspuns de doar 59 de secunde pentru orice lead generat pe internet, fie ca vorbim de site-uri sau de social media. 59SEC este o solutie pentru managementul leadurilor care pune (aproape instant) in legatura orice client interest cu un vanzator disponibil. Pe scurt, 59Sec preia orice solicitare plasata printr-un formular de contact si o distribuie catre vanzatorii disponibili, care pot prelua procesul indiferent de dispozitiv (telefon, tableta etc). Am schimbat cateva vorbe, via LinkedIn, cu fondatorul companiei, Constantin Ferseta:

 Care este aplicabilitatea solutiei? Tre sa fii un business al naibii de „real time” ca sa conteze daca sunt 59 sau 69 de secunde.

59sec este utila pentru absolut ORICE tip de business (indiferent de domeniu de activitate), cu o singura conditie: sa exista leaduri sau intrebari de la potentialii clienti. Nu are relevanta daca este un business in timp real sau nu. Daca este un business time senzitive sau bazat pe impuls (imobiliare, travel, bancar, fashion) cu atat mai bine. Dar si la business-uri unde durata procesului de achizitie este foarte mare, de exemplu la un software ERP/CRM este foarte important sa raspunzi repede, deoarece castigi bile albe la evaluarea finala! Nu mai zic ca sunt unii clienti care au implementat in regulamentul intern ca trebuie sa raspunda la anumite categorii de clienti/leaduri sub un anumit numar de minute.

Noi am avut 3 motive pentru care am facut 59sec. 1) Fiind parteneri Google Adwords si facand campanii de online marketing online de 17 ani, am observat ca leadurile au rata de conversie mica la majoritatea clientilor, in special datorita raspunsului tarziu. Si cand suni pe cineva care a completat formularul de contact dupa 2 zile, deja respectivul a cumparat din alt loc. 2) Am vazut cat de importanta este rapiditatea follow-up-ului in cazul leadurilor de pe internet: 5 minute versus 30 de minute pot insemna si de 21x rate mai mari de conversie, dupa cum afirma cei de la Forbes. 3) Intotdeauna am vrut sa imi sune telefonul cu un jingle de cash register cand am o noua vanzare sau o noua intrebare generatoare de vanzari :)

Din perspectiva ta, conteaza timpul de raspuns sau timpul de raspuns raportat la calitatea raspunsului? Gestionati si acest raport?

Conteaza ca un contact rece si impersonal, facut prin intermediul formularului de contact, care nu il implica deloc pe potentialul client, sa se transforme cat mai repede intr-un contact „cald”. Asta inseamna ca un operator uman sa contacteze cat mai repede potentialul client.

Daca intrebati orice antreprenor/director de vanzari, va vor spune: „Daca apuc sa vorbesc cu ei live, vanzarea este aproape asigurata.” Mai mult, daca suni rapid un potential client, cand inca este la tine pe site și nu a apucat sa se duca la urmatorul concurrent, un om de vanzari abil poate sa faca vanzarea pe loc, chiar daca are preturile mai mari decat restul pietei. Nu gestionam calitatea raspunsului. Ne bazam pe depasirea asteptarilor pentru a genera WOW factor si implicit o rata de conversie mai mare, automat per total creste valoarea perceputa de catre potentialul client.

Preluati doar lead-uri de la nivel de website? Dar din social media, email, telefoane, SMS-uri?

Preluam leaduri generate prin formulare de contact, indiferent unde acestea se gasesc, prin emailuri si din vanzari de la e-shopuri. Mai ales ca in tarile unde plata cu cardul nu este foarte folosita este vital sa suni noul client, imediat dupa comanda.

Lead-ul are nevoie de informatie, care nu este intotdeauna la indemana agentului de vanzari, sau este prea complexa. De unde preluati informatiile despre produse/servicii etc. (daca le preluati) Dar daca este o achizitie repetitiva, oferiti acces la istoricul clientului?

Informatia generata in lead este trimisa agentilor de vanzari. Acestia, inainte sa sune, citesc informatia, astfel incat sa fie in tema. In cadrul convorbirii pot aprofunda, pot face cross-sale sau upsale. In acest moment accesul la istoricul clientului se face doar la varianta 59sec ENTERPRISE. (despre preturi si functionalitati aici)

Cum stati la integrarea cu third parties? Cum pot integra clientii aplicatia voastra in procesul mai larg de automatizare a proceselor de vanzare?

59sec are in spate o interfata programabilă, care ii permite sa se integreze cu absolut orice sistem. Oricum, 59sec actioneaza ca un add-on la comportamentul de gestionare a leadurilor care deja exista in companii (pentru notificare, urmarirea preluarii rapide, notificare agenti si boss notification). Daca respectiva companie deja are un CRM, forta de vanzari/suport va folosi in continuare acest sistem. Daca nu are, pot folosi sistemul CRM basic 59sec pe care l-am dezvoltat noi. Pana acum am dezvoltat un plugin 59sec de wordpress (avand in vedere ca 1/5 situri in lume sunt facute pe WordPress), iar acum lucram pentru integrare cu Shopify, Salesforce si Zoho.

 

 

Comments are closed.