CRM in cloud creste constant. MiniCRM depaseste 200 de clienti

Companiile locale mici si medii par sa prefere sistemele CRM in cloud. O informatie aparuta recent confirma aceasta directie: MiniCRM a depasit 200 de clienti activi si peste 1000 de utilizatori individuali. Tot la MiniCRM rata de de reînnoire a abonamentului este de 95%, iar 53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS. La finele anului 2016 MiniCRM avea cca 50 de clienti, prin urmare evolutia a fost accelerata.

Daca vreti sa aflati mai mutle despre MiniCRM cititi si evaluarea facuta de CRM Review http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/

MiniCRM

O parte din echipa MiniCRM

Cresterea numarului de clienti are la baza si deschiderea in 2017 a reprezentantei de la Cluj-Napoca, unde activeaza o echipa de noua persoane, probabil una dintre cele mai numeroase in piata locala de CRM in cloud (nu punem la socoteala jucatorii mari: Oracle, Microsoft, SAP). Prin urmare, MiniCRM nu este doar accesibil financiar ci are si o activitate intensa de consultanta. Compania organizează permanent ateliere de lucru care evidențiază impactul utilizării unei CRM asupra creşterii vânzărilor şi îmbunatăţirii relaţiilor cu clienţii, în principalele oraşe din ţară.

Clienţii reprezentativi pentru MiniCRM România au între 15 și 30 de utilizatori în sistem şi provin preponderent din domeniile servicii, comerț și distribuţie. Am depăşit deja un număr de 200 de clienţi activi și câștigâm o cotă relevantă de piață , pe măsură ce antreprenorii români înțeleg beneficiile utilizării unui sistem CRM în cloud. Ca tendință, am remarcat creșterea numarului de utilizatori care folosesc aplicațiile mobile MiniCRM pentru Android și iOS, precum și o diversificare sectoarelor economice. Companiile romaneşti mici şi medii au nevoie de o soluţie performantă pentru creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii, iar MiniCRM îi ajută în acest proces, la un cost foarte accesibil, similar găzduirii unui website,afirmă Ioana Bândac, Country Manager, MiniCRM România.

Un sistem CRM in cloud permite automatizarea operaţiunilor de vânzări, marketing şi suport, la un cost echivalent cu abonamentul lunar de telefonie mobilă. Conform analiştilor de la iScoop.eu soluțiile de CRM in cloud reprezintă principalul factor de creștere al pieţei CRM în Europa.

Comments are closed.