Cine pe cine mai cumpara in industria CRM?

Anul incepe cu doua achizitii pe piata CRM.

Prima: Americanii de la Accenture au cumparat CRM Waypoint, furnizor olandez de servicii Cloud specializat in solutii Salesforce, cu peste 600 de proiecte implementate si partener Platinum din 2015. Cu noua achizitie, cei de la Accenture isi extind oferta pe zona Cloud (Accenture Cloud First Applications), care include servicii de la Salesforce, Workday, ServiceNow, NetSuite, Google etc. In octombrie trecut, Accenture a mai achizitionat un furnizor de servicii Cloud specializat pe Salesforce, Cloud Sherpa.
A doua: Salesforce a mai cheltuit 360 milioane de dolari pentru a cumpara furnizorul de solutii software SteelBrick. Compania, care are peste 300 de clienti, este specializata in dezvoltarea de solutii de tipul Configure Price Quote (CPQ), care genereaza automat propuneri de oferta, comenzi si contracte, si mai detine doua solutii proprii de facturare si analiza dezvoltate pe tehnologie Salesforce. Anul trecut, Salesforce a facut patru achizitii: Toopher (mobile authentication), Tempo AI (smart calendar), Kerensen Consulting (furnizor de servicii) si MinHash (data analytics).
Lista ramane deschisa.

Comments are closed.