CGS primește distincția Customer Experience Innovation 2019

Computer Generated Solutions a primit din partea publicatiei americane  Customer premiul Customer Experience Innovation 2019 pentru divizia de servicii BPO (Business Process Outsourcing). Premiul Customer Experience Innovation 2019 recunoaște meritele companiilor care stabilesc cel mai înalt standard în furnizarea de experiențe excepționale pentru clienți prin intermediul tuturor canalelor, inclusiv social media. Gasiti la https://www.customerzone360.com/topics/customer/articles/444078-customer-magazine-announces-recipients-the-2019-customer-experience.htm mai multe informatii despre editia 2019 si castigatorii celor 10 categorii.

Customer_Experience_Innovation_19-supersize (1)

Divizia de Business Process Outsourcing Solutions a CGS a fost selectată datorită faptului că a reușit să seteze standardul în furnizarea de soluții excelente clienților de talie mondială pe toate canalele. Cu resurse de call center optimizate pentru a servi clienții globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării, dar și al agenților care se ocupă zi de zi de nevoile clienților în centrele sale de contact situate în America de Nord, America de Sud, Europa, Asia și Orientul Mijlociu. Compania a introduse tehnologii  AI si chatbot pentru a completa serviciile de asistență pentru clienți oferite de mii de agenți multilingvi din call centere. CGS oferă suport multora dintre cele mai importante companii de renume mondial din industria de retail, ospitalitate, asistență medicală, tehnologie și telecomunicații. CGS este prezentă încă din anul 2006 pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport (cu cca 4.000 de angajati in total) în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu,Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

„Suntem încântați să fim apreciați de către revista Customer pentru dedicarea noastră în a furniza cea mai bună experiență pentru clienți prin intermediul serviciilor noastre de outsourcing”, a declarat Steve Petruk, Președintele diviziei de outsourcing global a CGS.  Aceasta a subliniat că CGS s-a angajat să ofere cel mai înalt nivel de servicii pentru clienți, fiind în mod continuu în căutarea de noi mijloace de inovare, folosind tehnologii de ultimă generație pe toate canalele, deservind în acest fel nevoile clienților la nivel global.

 

 

Comments are closed.