Ce ziceti despre un FaceBook CRM?

people-connectingCampaniile de promovare pe Facebook vor putea fi gestionate mai eficient cu ajutorul solutiilor IBM. Cele doua companii au incheiat recent o intelegere prin care aplicațiile IBM de marketing automation vor sta la baza modulului de segmentare a utilizatorilor pe FaceBook. Scopul final este ca reclama livrata in cadrul retelei de socializare sa fie mult mai relevanta contextual.

Aplicațiile pe care FaceBook le va intrega sunt din zona IBM Journey Analytics, IBM Journey Designer si acopera task-uri de segmentare, analiza, acces la date istorice, comportament etc. Cum IBM are cateva aplicatii bue pe aceasta nisa, iar FaceBook are „mega” acoperire la nivel de utilizatori, asocierea ar putea duce intr-o directie interesanta, aparitia unui FaceBook CRM.

In 2014, FaceBook a generat 4 miliarde profit din servicii de publicitate, prin urmare are tot interesul sa ofere clientilor uneltele potrivite. In Romania, spre exemplu, sunt 5-7 milioane de conturi, o buna parte din populatia activa, prin urmare un tool FaceBook CRM care sa-ti puna la dispozitie informatii despre intreaga piata, sa-ti identifice si targeteze toti potentialii clienti prezenti in retea si care  sa-ti permita o expunere eficienta catre acestia, poate fi o mina de aur.

Comments are closed.