Ce aduce nou versiunea 16 a Oracle CRM On Demand

CRM On Demand Release 16, noua versiune a aplicatiei de management al relatiilor cu clientii a companiei Oracle, aduce ameliorari prin noile functionalitati integrate, solutiile predefinite pe verticale si posibilitatile extinse de personalizare a aplicatiei. In ceea ce priveste interactiune cu utilizatorul, pt. a face mai „user friendly” aplicatia, utilizatorul poate configura obiectele specifice cu instrumentele grafice de administrare furnizate in cadrul aplicatiei. In plus, aplicatia permite selectari complexe, dupa mai multe criterii, si ofera functii de previzionare si reporting optimizate.
Versiunea 16 a Oracle CRM On Demand include o serie de noi functionalitati sectoriale, cum ar fi functiile avansate de gestionare a conturilor financiare, de urmarire a planurilor financiare si de analiza a situatiei clientului pentru optimizarea vanzarilor si serviciilor furnizate catre client. O dezvoltare aparte este cea in zona managementului relatiilor cu partenerii (Partner Relationship Management – PRM), destinata gestionarii vanzarilor indirecte,  managementului programelor partenere, a profilurilor clientilor, partajarea prospectilor etc.
Lista completa a noilor servicii oferite de aplicatie include:
– Oracle Sales Library on Demand
– Oracle Self-Service E-Billing On Demand
– Oracle CRM On Demand Deal Management
– Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery
si integrarea in format Oracle AIA a Oracle CRM On Demand cu JD Edwards Enterprise One.
Potrivit lui Paul Greenberg (crm-guru), cu adevarat interesante sunt, din perspectiva sa, Sales Library, Self-Service E-Billing si CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery. Oracle Sales Library este o librarie centralizata de suporturi pentru departamentul de vanzare (prezentari, brosuri, oferte etc.) in care se poate adauga content generat de useri si care permite ameliorarea colaborarii din cadrul si intre echipele de vanzari. Oracle Self-Service E-Billing On Demand este un serviciu care permite clientilor sa gestioneze modul de plata al facturilor. Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery este livrat free in Single Tenant Enterprise Edition, dar costa 20 $/user/luna in Single Tenant Standard Edition. Versiunea multi-tenant costa 70 $/user/luna, standard edition single-tenant costa 90 $/user/luna si tenant enterprise edition costa 125 $/user/luna. (Mai exista si versiunea „At Customer”, pentru companiile care au politici speciale in ceea ce priveste datele clientilor, in care aplicatia este hostata in data center-ul companiei client.)

2 Comments

  1. Emilian Nedelcu March 3, 2009 5:52 pm 

    Iniţiativa voastră e chiar bună, pentru că vă aflaţi pe o nişă. Dar cu articole plăcintă precum cel de mai sus, fără niciun paragraf, cu copy-paste din prezentarea companiei, nu veţi reuşi mare lucru.

  2. FirstAdmin March 4, 2009 5:31 pm 

    Pertinent, era insa un material informativ. Remediat partial. Merci pt. feed-back