CCC Group adopta solutii Oracle pentru cresterea vanzarilor de tip discount

Oracle RetailPolonezii de la CCC Group (retailer de incaltaminte prezent si in Romania) au realizat ca  78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) merg la cumparaturi atrasi de prețurile competitive și de promoții. Din pacate insa, pentru un business cu 45.000 de produse pe stoc si milioane de combinatii (marimi si culori) gestionarea manuala a acestui proces este dificila spre imposibila.

Urmatorul pas logic a fost implementarea unor tehnologii Oracle capabile sa gestioneze mai eficient campaniile de tip discount. Mai concret este vorba despre  Oracle Retail Merchandising  Financial Planning (serviciul de planificarea financiară) și Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse). În combinație cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocul existent și poate obține aprobarea automată a prețurilor după aplicarea reducerii prin intermediul aplicației Oracle Retail Merchandise Financial Planning. Solutiile sunt disponibile atat pe desktop, cat si pe platforme mobile (tablete, smartphone).

Tehnologia Oracle îmbunătățește procesele de raportare și permite analiștilor în vânzări aplicarea corectă a reducerilor de preț în funcție de stilul, culoarea și locația inventarului. Analizele post implementare arata o creștere cu 4.2% a marjei brute de vânzări și cu 7.1% a ratei vânzărilor cu discount.

 

Comments are closed.