Cat de puternic este SAP Business One CRM?

PSAP-CRM1utina lume stie ca SAP Business One integreaza si o solutie CRM destul de complexa si care poate acoperi cerintele pentru aproape orice companie mica si medie. Pentru ca vorbim totusi de o solutie integrata in ERP, functionalitatile sunt cu precadere adiacente proceselor comerciale si mai putin celor de marketing, insa exista acoperire pentru orice aspect al relatiilor cu clientii, inclusiv cele derulate prin social media.

In principiu, in SAP Business One CRM vorbim despre functionalitati pentru gestiunea oportunitatilor si vanzarilor, cu acces in timp real la informatii din pipeline si cu posibilitatea intervenirii in timp util acolo unde este nevoie. Nu lipsesc nici facilitatile de fidelizare clienti sau gestiunea proceselor de precomanda/comanda/plata. Am mai remarcat cateva functionalitati interesate de analiza si raportare, fie ca se refera la clienti sau la performanta echipei de vanzari.

Elementele cheie din SAP Business One CRM  ar fi urmatoarele:

– gestiune pipeline, etape ale proceuslui de vanzare, analiza a probabilitatii de inchidere a unui deal

– forcasting in timp real

– monitorizare dupa produs, zona, client sau angajat

– import facil de lead-uri din alte surse/formate

-integrare cu Outlook

-monitorizare istoric pe dimensiuni multiple pentru identificare oportunitati up-sell si cross=sell

-disponibila pe ipad, iphone si tablete cu Android

Pe piata locala, solutia SAP Business One CRM este disponibila prin intermediul System Innovation Romania, singura compania care si vinde SAP Business One. Revenim cu un test mai detaliat.

 

SAPBusinessOneOpport

Captura ecran

Comments are closed.