Microsoft depaseste Salesforce in piata SFA

Cea mai recenta analiza Forrester (un instrument similar cadranului magic de la Gartner) plaseaza Microsoft pe cea mai buna pozitie in piata SFA, o piata dominata in mod obisnuit de Salesforce. Analiza arata ca Microsoft Dynamics 365 for Sales reuseste sa livreze mai multa inteligenta in procesele de vanzari si sa aiba un impact mai mare asupra productivitatii. In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si... Citeste tot →

Olympus investeste in Entersoft Mobile CRM

Producătorul de lactate Greek Dairies (care detine brandul Olympus si Fabrica de Lactate Brasov), a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM / SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising. Proiectul este regional si acopera filialele din  România, Bulgaria și Grecia. Implementarea Entersoft Mobile CRM / SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Olympus a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →

Proiect CAS CRM la AOPA Romania

AOPA Romania inseamna mai exact „Aircraft Owners and Pilots Association” si este o organizatie non guvernamentala.  In Romania au cca 170 de membri, insa la nivel international ajunge la peste 420.000. (piloti, proprietari de aeronave mici, pasionati etc). Ca activitate AOPA reprezintă interesele  domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice. La nivel de obiective, ca orice ONG urmareste sa aiba cat mai multi membri si sa să fie un partener de dialog cat mai relevant. Asociatia este condusa de un Consiliul Executiv bazat pe voluntariat si se bazeaza pe cotizatia anuala platita de membri. De unde proiectul de CAS CRM? Ca sa fie mai eficienta la nivel operational,  in 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus... Citeste tot →

Live Assist pentru Dynamics 365, chat pentru suport si vanzari acum si in Romania

Britanicii de la CafeX au semnat un parteneriat cu Microsoft prin care integrează soluţia lor de „live assist” în Dynamics 365. Live Assist for Dynamics 365 permite iniţierea unei sesiuni de chat cu vizitatorii unui site sau utilizatorii unei aplicaţii mobile, co-browsing (atât agentul cât şi clientul văd aceeaşi fereastră), partajare de documente etc. Astfel, agenţii pot oferi clienţilor un răspuns imediat şi foarte la obiect, indiferent de canalul pe care aceştia comunica. Serviciile de suport se orientează către multicanal/omnicanal, pentru a permite clientului o libertate mai mare de alegere a modului de interacţiune. Mai mult, abordarea permite schimbarea canalului, fără că esenţa conversaţiei şi informaţiile legate de context să fie afectate. În contextul unei conferinţe de la Bucureşti, am... Citeste tot →

Cum poate ajuta analiza sentimentelor o strategie CRM?

Companiile adoptă analiza sentimentelor pentru a afla ce gândesc clienții și pentru a stimula strategiile centrate pe client pentru vânzări și campanii de marketing. Prezicerea comportamentului consumatorului poate fi o sarcină dificilă, în special luând în calcul cantitățile semnificative de date care provin de la atât de multe și variate canale de comunicare, social media fiind unul dintre cele mai reprezentative. Prin urmare, departamentele de marketing se bazează pe utilizarea analizei predictive și elaborarea unor campanii de marketing bazate pe diferite criterii, pentru a îmbunătăți notorietatea brandului și pentru a aborda interacțiunile cu consumatorii la un nivel mai ridicat și mai personal. De ce e important ca internetul să știe dacă suntem fericiți sau triști? Cercetările IBM arată că în... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →

Ianuarie aduce o lansare oficiala: ProfiCRM

ProfiCRM este cea mai noua solutie CRM disponibila pe piata locala. Este un CRM in regim „ca serviciu” dezvoltat de o companie romaneasca si gazduit intr-un centru de date din Germania. ProfiCRM are la baza un proiect „custom” dezvoltat pentru un client mare din domeniul distributiei de echipamente industriale. Pe baza experientei castigate in acest proiect, echipa ProfiCRM a dezvoltat o solutie dedicata firmelor mici si medii, care ajung la clienti prin intermediul agentilor de vanzari. Ca structura, solutia are sapte grupe de functionalitati (Companii/Contacte/Sarcini/Oportunitati/Comenzi&Produse/Rapoarte/Setari (grupate intr-o coloana verticala) si o interfata care pare relativ simplu de inteles. Contactele pot fi importate din excel sau fisier csv, iar la nivel de rapoarte, informatiile pot fi exportate ca pdf si csv.... Citeste tot →