Noi servicii SAS pentru Customer Experience

SAS a lansat patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de criza pandemică Covid-19. Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19. SAS, prin expertiza sa în soluții de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, le oferă brandurilor abilitatea de a transforma datele în informații relevante, ce pot fi aplicate aproape în timp real în procesul decizional. SAS 360 Digital Insight Service Unul dintre serviciile noi lansate este SAS 360 Digital Insight Service, care permite colectarea de date... Citeste tot →

Scriptoman te ajută să vorbeşti cu clienţii în 110 limbi

Inteligenţa Artificială işi găseşte locul în cele mai diverse domenii de activitate. Recent, un start-up local a lansat Scriptoman, un serviciu de serviciu de transcriere şi traducere automată, bazat pe Inteligenţă Artificială. Disponibil ca serviciu online, Scriptoman permite transcrierea rapidă a înregistrărilor de lungă durată şi oferă o acurateţe de până la 95%. Serviciul include un editor care semnalează nivelul de încredere asociat unui cuvânt transcris sau tradus, ceea ce permite utilizatorilor rafinarea rezultatelor. Transcrierile pot fi traduse automat,  adăugate ca subtitrare la fisierele video şi arhivate pe termen lung. Un serviciu ca Scriptoman îşi poate găsi rapid loc in domeniul relaţiilor cu clientii, cu precadere in activitati de tip call si contact center. Conversatiile cu clientii pot fi inregistrate... Citeste tot →

Pras lanseaza o solutie pentru digitalizarea relaţiilor cu cetăţenii

Recenta Ordonanţa nr  38/2020, care instituie obligativitatea acceptării şi eliberării de către administraţia publică a documentelor semnate electronic, pune o presiune mare pe insituţiile publice care au digitalizat încă modul de interacţiune cu cetăţenii. Pentru a respecta distanţarea sociala, insitutiile publice au nevoie de o solutie completa de gestiune a documentelor digitale precum şi de semnătură electronica. In acest context, compania Pras Consulting a lansat o solutie (Semnează Documentele Digital) care include ambele componente si poate fi livrata din cloud.     Bazată pe Microsoft Sharepoint , una dintre cele mai utilizare platforme de colaborare la nivel global,  soluţia include semnătură digitală certificată şi susţine intreg circuitul unui document digital: primirea și înregistrarea cererilor spre soluționare, înregistrarea acestora în cadrul structurilor... Citeste tot →

SAP: Top 10 tendințe din tehnologie cu impact major în următorul deceniu

SAP si-a pus experții  la lucru şi au analizat principalele tendinte din tehnologie cu impact major in business. Iata care este perspectiva pe urmatorii zece ani: Progres masiv în putere de calcul și capacitate de transfer Deși în prezent nu sunt comercializate în masă, calculatoarele cuantice vor fi o parte esențială a serverelor enterprise și a laboratoarelor companiilor de cercetare până la finele deceniului. Creșterea exponențială a puterii de calcul va conduce la eliminarea barierelor care ne-au împiedicat să prelucrăm cantitatea infinită de date disponibilă în prezent. Un alt salt substanțial îl va înregistra capacitatea și viteza de transfer a datelor, grație tehnologiei 5G și a celor ce vor urma.  Cloud – ecosistemul IT cu cea mai rapidă dezvoltare Ani... Citeste tot →

SAP FAshion Index: Customer Service cel mai important aspect pentru consumatori

SAP FAshion Index, un studiu de piata realizat pe 5.500 de consumatori, arata ca pentru 85% dintre acestia asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand. Un alt element care directioneaza catre convingerea ca 2020 va fi anul Customer Service şi Customer Experience. Ce mai conteaza pentru consumatori: promotiile personalizate (81%), experienta in magazinele fizice (80%) experienta oferita online (75%) serviciile de livrare (73%),  programale de fiselizare/loializare (57%). Foarte interesant, notorietatea brandului este singurul capitol unde companiile investesc mai mult decat asteptarile clientilor. Din păcate acelasi studiu mai arata si ca majoritatea companiilor nu reusesc sa se ridice la nivelul asteptarilor.  Pentru a satisface așteptările consumatorilor, brandurile trebuie să analizeze datele clienților pentru a crea... Citeste tot →

Un startup din Sibiu oferă CRM cu Inteligenţă Artificială

Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg ofera un CRM cu Inteligenţă Artificială operatorulului de telecomunicaţii Orange Luxembourg. Soluţia gestioneaza automat corespondenta pe email. Are la baza un altgoritm care parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată... Citeste tot →

CGS primește distincția Customer Experience Innovation 2019

Computer Generated Solutions a primit din partea publicatiei americane  Customer premiul Customer Experience Innovation 2019 pentru divizia de servicii BPO (Business Process Outsourcing). Premiul Customer Experience Innovation 2019 recunoaște meritele companiilor care stabilesc cel mai înalt standard în furnizarea de experiențe excepționale pentru clienți prin intermediul tuturor canalelor, inclusiv social media. Gasiti la https://www.customerzone360.com/topics/customer/articles/444078-customer-magazine-announces-recipients-the-2019-customer-experience.htm mai multe informatii despre editia 2019 si castigatorii celor 10 categorii. Divizia de Business Process Outsourcing Solutions a CGS a fost selectată datorită faptului că a reușit să seteze standardul în furnizarea de soluții excelente clienților de talie mondială pe toate canalele. Cu resurse de call center optimizate pentru a servi clienții globali, CGS oferă o abordare hibridă unică prin intermediul automatizării, dar și al agenților care... Citeste tot →