Alianţa Amadeus – Visa CyberSource asigură o experienţă de client superioară

Amadeus și Visa CyberSource si-au unit fortele pentru a oferi o experienta de client superioara si totodata protectie impotriva fraudelor. Banca Centrală Europeană estimează că Europa este afectată anual de fraude cu carduri online în valoare de 1,3 miliarde de euro. Acesta este motivul pentru care directiva Payment Services Directive 2 (PSD2) și standardele tehnice de reglementare (Regulatory Technical Standards – RTS) aduc ceea ce este cunoscut sub numele de Strong Authentication Client (SCA). Acesta va introduce autentificarea în doi factori pentru majoritatea plăților electronice efectuate în Spațiul Economic European (European Economic Area – EEA). În acest context, Amadeus a colaborat cu CyberSource, platforma de administrare a plăților Visa, pentru a oferi industriei globale de turism o gamă de funcții... Citeste tot →

Medialine și CAS CRM o poveste germană de succes pe piața din România

  „10 ani de parteneriat” aceasta este cea mai bună descriere a relației de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a început însă în Germania, încă din anii 90, când piața de CRM nu era atât de bine conturata, iar în România se făcea pionierat.  Pe baza acestei experiențe, Medialine a văzut în CAS GenesisWorld un produs bun pentru România, potrivit cu cerințele și așteptările antreprenorilor locali. Astfel, în urmă cu 10 ani, compania a făcut un import de competente pentru a deschide o linie de business pe CRM în România şi totodată pentru a derula un proiect de anvergură la MAN România, reprezentanta celebrei firme de camioane. Primul proiect a fost şi cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de... Citeste tot →

CAS CRM x11 este disponibil pe piaţa locala

Noua versiune CAS genesisWorld CRM x11  este disponibila si in Romania prin intermediul retelei de parteneri autorizati. Solutia ofera companiilor mici si mijlocii numeroase functionalitati si posibilitati extinse de a creste focusul pe clienti, si de a actiona cat mai personalizat in relatiile cu acestia. Noua versiune x11 aduce cateva caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu continut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat in oportunitatile de vanzare din CAS CRM Mobile App etc. Toate acestea cresc mult calitatea relatiilor cu clientii si extind posibilitatile de personalizare si adaptabilitate cerute de fiecare afacere in parte, in linia dezvoltarii Customer Centricity si a suveranitatii digitale. Oficialii CAS Software au... Citeste tot →

Cathay Pacific adopta platforma Amadeus

Cathay Pacific adopta platforma Amadeus pentru a oferi clientilor noi oferte tarifare dar si continut nou. Solutia utilizată este Amadeus Altéa NDC dedicata ofertarii și gestionarii a comenzilor (Offer and Order Management), bazată pe fluxurile NDC end-to-end de cumpărare, rezervare și service. Soluția permite companiilor aeriene să își distribuie ofertele către terțe părți, utilizând cele mai noi standarde din industrie, oferind în același timp o experiență ireproșabilă pe canalele directe și indirecte. Oficialii Cathay Pacific au declarat: ”Suntem încântați să colaborăm cu Amadeus pentru a îmbunătăți distribuția conținutului nostru. Noile standarde tehnologice precum NDC vor îmbogăți experiența de cumpărare a clienților noștri și vor sprijini strategia noastră de a deveni o linie aeriană modernă, o parte esențială a transformării noastre... Citeste tot →

Criterii la alegerea unui sistem CRM

Ai in plan achizitia unui sistem CRM, dar informatiile gasite online iti produc mai multa confuzie? Ne-am gandit sa creionam cateva criterii care sa te ajute in alegere. Este bine să ştii că la achiziţia unui sistem CRM, nu cumperi doar aplicatia ci şi furnizorul. Acest  „mariaj” este bine să aibă perspective pe termen cat mai lung, cel puţin 4-5 ani. Prin urmare, ar fi bine sa evaluezi atent atat solutai cat si vanzatorul. In cazul unui sistem CRM, parteneriatul cu furnizorul (care iti ofera serviciile de consultanță, implementare, import de date, customizări etc) este la fel de important ca soluţia în sine, pentru că în IT, ca şi la tango, proiectele se derulează în doi: client şi furnizor. Experienta... Citeste tot →

Despre sisteme CRM la Tehnologia pe romaneste

Laudabila initiative celor de la Ingenius Hub de a vorbi despre sisteme CRM, gasiti inregistrarea mai jos. Insa pentru ca o astfel de emisiune sa fie utila are nevoie de o abordare mai structurata, de explicarea unor concepte si de o conturare mai clara la nivel de strategie si tehnologie intr-un proiect CRM. Insa intotdeauna, ceva este mai bine decat nimic…mai ales atunci cand mass media ignora subiectul sisteme CRM.          

CCC Group adopta solutii Oracle pentru cresterea vanzarilor de tip discount

Polonezii de la CCC Group (retailer de incaltaminte prezent si in Romania) au realizat ca  78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) merg la cumparaturi atrasi de prețurile competitive și de promoții. Din pacate insa, pentru un business cu 45.000 de produse pe stoc si milioane de combinatii (marimi si culori) gestionarea manuala a acestui proces este dificila spre imposibila. Urmatorul pas logic a fost implementarea unor tehnologii Oracle capabile sa gestioneze mai eficient campaniile de tip discount. Mai concret este vorba despre  Oracle Retail Merchandising  Financial Planning (serviciul de planificarea financiară) și Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse). În combinație cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocul... Citeste tot →

Next Consult va deschide primul Centru de Competente Salesforce din Romania

Next Consult a intrat recent pe piata locala, deschiderea biroului de al Bucuresti fiind anuntata oficial in aceasta toamna. Compania este partener Salesforce, SAP si Google, avand o prezenta international vasta. Focusul pe Salesforce este evident, Next Consult organizand rapid un workshop Salesforce, la care au participat cca 50 de persoane. Prezentarile au fost sustinute de specialistidin Bulgaria dar si de reprezentanti ai biroului Salesforce din Dublin. Complementar, au fost evidentiate studii de caz si experiente reale de utilizare a Salesforce. DPD Romania este un astfel de exemplu, proiectul fiind implementat de Next Consult. Interesant este si planul companiei de a deschide un prim Centru de Competente Salesforce in Romania, probabil si primul din Europa de Sud Est. Salesforce largeste... Citeste tot →