Succesul CRM-ului stă în adopție

Indiferent de solutie, functionalitati si furnizor, succesul unui proiect CRM va tinde spre zero, daca utilizatorii nu si-l vor insusi in activitatea cotidiana. Adoptia este calcaiul lui Achile pentru orice proiect CRM, iar mediul online abunda in povesti despre implementari si obiective ratate. Imi spunea recent un antreprenor ca solutia CRM pe care o folosea nu i se pare „naturala” si ca forteaza oamenii sa adopte un stil de lucru greoi, cea ce ii face reticenti. Nu mi-a spus nimic despre functionalitati, vedere la 360 asupra clientului, despre procese de vanzare sau managementul lead-urilor. Provocarea lui a fost sa-si faca echipa sa utilizeze, de placere si nu fortat, solutia pe care o identificase drept cea mai potrivita pentru organizatia sa.... Citeste tot →

DynamicXRM face angajari in echipa CRM

Compania locala DynamicXRM, partener Microsoft cu sedii in Bucuresti si Tg. Mures, are doua pozitii deschise in echipa CRM. Developer Junior pe Dynamics CRM/365 Va gestiona customizarile in Microsoft Dynamics CRM, crearea de noi rapoarte, integrarile cu solutii de la terti etc. DynamicXRM  cere:  educatie cu profil tehnic, punctualitate, cunostinte de HTML, JavaScript, SQL, Visual Studio IDE, .Net, C#, Microsoft SQL Server Reporting Services. Project Manager/Consultant pe Dynamics CRM/365 Postul de la DynamicXRM implica intelegerea cerintelor de business ale clientilor, maparea acestora pe functionalitatile CRM-ului, actavitati de presales, pregatirea unor demo-uri, suport catre clienti. Cerinte: Absolvent de ASE sau Politehnica, abilitati de comunicare, punctualitate, experienta in activitati de tip ONG si coordonare de proiecte.   CV-urile celor „interesanți” trebuie sa... Citeste tot →

Google si Salesforce pun la cale o mega-alianta

Zilele trecute Google si Salesforce au anuntat o alianta strategica prin care sa integreze datele de vanzari, marketing si advertising intr-un proces/produs comun, care sa ofere cea mai buna perspectiva asupra modului in care o companie interactioneaza cu clientii. Integrarea implica Google Analytics 360, Salesforce Sales Cloud si Salesforce Marketing Cloud si presupune: datele din SalesCloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru conturarea campaniilor, segmentarea audientei si optimizarea licitatiilor datele din Analytics 360 vor fi disponibile direct in interfata Marketing Coud (sau prin rapoarte) ca sa permita o mai buna intelegere a performantelor unei campanii Audientele create in Analytics 360 vor fi disponibile in Marketin Cloud pentru reutilizare pe alte canale (e-mail, SMS) si alte campanii Interactiunile cu clientii... Citeste tot →

Generali cauta un Analist CRM

Compania Generali cauta un Analist CRM petru sediul din Bucuresti. Principalele cerinte sunt: Studii superioare ( de preferat Cibernetica, Statistica, Matermatica, Informatica) Certificari SQL, Microsoft Dynamics CRM Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara Cunostinte foarte bune MS Excel, MS Access, SQL; MS Dynamics CRM Capacitate de analiza şi sinteză; Deschidere spre inovatie si flexibilitate in tratarea schimbarilor; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client, atat intern cat si extern; Spirit de echipa, abilitati foarte dezvoltate de colaborare cu ceilalti colegi; Punctualitate si promptitudine in respectarea termenelor. Responsabilitatile cerute functiei de Analist CRM sunt: Administreaza baza de date de clienti unici ai companiei si coordoneaza procesele de dezvoltare a acesteia in stransa cooperare cu Departamentul IT;... Citeste tot →

Workshop Salesforce la Bucuresti. Tema: CRM si GDPR

Subiectul CRM si GDPR (General Data Protection Regulation) devine tot mai atractiv pentru piata. Iata ca Salesforce organizeaza impreuna cu partenerul SeersCRM un workshop la Bucuresti (joi 2 noiembrie). Tema: Seamleass Customer Experience in GDPR context. Locatia: Hotel Sheraton. Salesforce a anuntat inca din vara un plan coerent cu privire la suportul oferit clientilor pentru respectarea noilor norme. In acest context au lansat mai multe initiative online de informare si acces la resurse, inclusiv suport online pe directia CRM si GDPR. Gasiti link la final. Site-ul este insa destul de/foarte generalist si nu face o trimitere directa la impactul GDPR asupra strategiei si gestiunii relatiilor cu clientii si nici asupra utilizatorilor de CRM. De asemenea, Salesforce afirma ca si-a actualizat... Citeste tot →

Microsoft depaseste Salesforce in piata SFA

Cea mai recenta analiza Forrester (un instrument similar cadranului magic de la Gartner) plaseaza Microsoft pe cea mai buna pozitie in piata SFA, o piata dominata in mod obisnuit de Salesforce. Analiza arata ca Microsoft Dynamics 365 for Sales reuseste sa livreze mai multa inteligenta in procesele de vanzari si sa aiba un impact mai mare asupra productivitatii. In 2016, Microsoft a finalizat procesul de tranzitie de la Dynamics CRM la Dynamics 365 for Sales, un SFA livrabil in regim cloud si integrat cu Office 365 si Power BI. Aceste doua componente au adaugat un nivel puternic de mobilitate si business analytics in produsul Microsoft. Complementar, Microsoft a adus in Dynamics 365 for Sales si functionalitati de Inteligenta Artificiala si... Citeste tot →

Olympus investeste in Entersoft Mobile CRM

Producătorul de lactate Greek Dairies (care detine brandul Olympus si Fabrica de Lactate Brasov), a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM / SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising. Proiectul este regional si acopera filialele din  România, Bulgaria și Grecia. Implementarea Entersoft Mobile CRM / SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Olympus a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui... Citeste tot →

Noutati despre ProfiCRM: antreprenor si investitie

Anuntam la inceputul anului disponibilitatea solutiei ProfiCRM. Iata ca au aparut mai multe informatii despre originea solutiei. Antreprenorul din spatele ProfiCRM se numeste Iulian Margeloiu si este absolvent de Cibernetica si are un MBA la Londra. Intors în ţară, Iulian a înfiinţat un start-up orientat pe outsourcing şi dezvoltare de aplicaţii mobile. Pe baza experientei cu unii parteneri externi a trecut in 2016 la dezvoltarea unei solutii CRM. După un an de muncă şi peste 50.000 de euro investiţi, Iulian Margeloiu a lansat un nou start-up: ProfiCRM o soluţie 100% românească, dedicată firmelor mici şi mijlocii.Dupa cum spuneam si in postul initial, modelul de business este software aa a service (SaaS) în care utilizatorii plătesc un abonament lunar, fără alte... Citeste tot →