CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

System Innovation dubleaza cifra de afaceri in 2017

Vanzarile de SAP Business One au inregistrat o crestere considerabila in 2017 pe piata locala, System Innovation, principalul furnizor al acestei solutii, anuntand o dublare a cifrei de afaceri. SAP Business One este o solutie de business dedicata companiilor mici si medii, care include functionalitati multiple, atat la nivel financiar (ERP) cat si comercial (CRM). Rezultatele de anul trecut au la bază creșterea complexității proiectelor, atât ca funcționalități, cât mai ales ca număr de utilizatori. System Innovation a finalizat cu 25% mai multe proiecte în 2017 și a adăugat încă 350 de utilizatori în comunitatea SAP Business One. Un indicator relevant este creșterea cu 50% a numarului mediu de utilizatori pe proiect. Astfel, în 2017, această valoare a ajuns la... Citeste tot →

360 Business Soft sustine un workshop CRM la Bucuresti

360 Business Soft (Softmagazin) organizeaza un workshop CRM la Bucuresti pe 26 ianuarie in cadrul universitatii Romano-Americane. Scopul este prezentarea solutiei CRM 360 Business Soft si a noilor functionalitati. Va puteti inregistra AICI, participarea este gratuita. Intalniri similare au fost organizate si in anii trecuti, in mai multe orase din tara (Sibiu, Brasov, Constanta, Cluj). Seminarul va fi sustinut de Adrian Buhai Project Manager la 360 Business Soft, care va parcurge etapele vânzării în parteneriat cu clientul, oferind participanților un mod practic de a explora la maxim oportunitățile de vânzare și de a clădi un parteneriat pe termen lung cu clientul: 1. Prospectare – identificați clienți potențiali 2. Abordare – abordați clienții pentru a identifica nevoile lor 3. Ofertare –... Citeste tot →

BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Succesul CRM-ului stă în adopție

Indiferent de solutie, functionalitati si furnizor, succesul unui proiect CRM va tinde spre zero, daca utilizatorii nu si-l vor insusi in activitatea cotidiana. Adoptia este calcaiul lui Achile pentru orice proiect CRM, iar mediul online abunda in povesti despre implementari si obiective ratate. Imi spunea recent un antreprenor ca solutia CRM pe care o folosea nu i se pare „naturala” si ca forteaza oamenii sa adopte un stil de lucru greoi, cea ce ii face reticenti. Nu mi-a spus nimic despre functionalitati, vedere la 360 asupra clientului, despre procese de vanzare sau managementul lead-urilor. Provocarea lui a fost sa-si faca echipa sa utilizeze, de placere si nu fortat, solutia pe care o identificase drept cea mai potrivita pentru organizatia sa.... Citeste tot →

DynamicXRM face angajari in echipa CRM

Compania locala DynamicXRM, partener Microsoft cu sedii in Bucuresti si Tg. Mures, are doua pozitii deschise in echipa CRM. Developer Junior pe Dynamics CRM/365 Va gestiona customizarile in Microsoft Dynamics CRM, crearea de noi rapoarte, integrarile cu solutii de la terti etc. DynamicXRM  cere:  educatie cu profil tehnic, punctualitate, cunostinte de HTML, JavaScript, SQL, Visual Studio IDE, .Net, C#, Microsoft SQL Server Reporting Services. Project Manager/Consultant pe Dynamics CRM/365 Postul de la DynamicXRM implica intelegerea cerintelor de business ale clientilor, maparea acestora pe functionalitatile CRM-ului, actavitati de presales, pregatirea unor demo-uri, suport catre clienti. Cerinte: Absolvent de ASE sau Politehnica, abilitati de comunicare, punctualitate, experienta in activitati de tip ONG si coordonare de proiecte.   CV-urile celor „interesanți” trebuie sa... Citeste tot →

Google si Salesforce pun la cale o mega-alianta

Zilele trecute Google si Salesforce au anuntat o alianta strategica prin care sa integreze datele de vanzari, marketing si advertising intr-un proces/produs comun, care sa ofere cea mai buna perspectiva asupra modului in care o companie interactioneaza cu clientii. Integrarea implica Google Analytics 360, Salesforce Sales Cloud si Salesforce Marketing Cloud si presupune: datele din SalesCloud vor fi disponibile in Analytics 360 pentru conturarea campaniilor, segmentarea audientei si optimizarea licitatiilor datele din Analytics 360 vor fi disponibile direct in interfata Marketing Coud (sau prin rapoarte) ca sa permita o mai buna intelegere a performantelor unei campanii Audientele create in Analytics 360 vor fi disponibile in Marketin Cloud pentru reutilizare pe alte canale (e-mail, SMS) si alte campanii Interactiunile cu clientii... Citeste tot →

Generali cauta un Analist CRM

Compania Generali cauta un Analist CRM petru sediul din Bucuresti. Principalele cerinte sunt: Studii superioare ( de preferat Cibernetica, Statistica, Matermatica, Informatica) Certificari SQL, Microsoft Dynamics CRM Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara Cunostinte foarte bune MS Excel, MS Access, SQL; MS Dynamics CRM Capacitate de analiza şi sinteză; Deschidere spre inovatie si flexibilitate in tratarea schimbarilor; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client, atat intern cat si extern; Spirit de echipa, abilitati foarte dezvoltate de colaborare cu ceilalti colegi; Punctualitate si promptitudine in respectarea termenelor. Responsabilitatile cerute functiei de Analist CRM sunt: Administreaza baza de date de clienti unici ai companiei si coordoneaza procesele de dezvoltare a acesteia in stransa cooperare cu Departamentul IT;... Citeste tot →