Integrarea datelor clienti/parteneri/furnizori ramane o provocare

Oracle a realizat recent un studiu asupra modului in care companiile folosesc tehnologiile si principiile moderne (interoperabilitate, schimb de date via cloud/portaluri, EDI etc) pentru a integra silozurile de date generate de relatiile cu clientii, partenerii si furnizorii. Rezultatele sunt apasatoare, deoarece conform raspunsurilor oferite de cca 700 de reprezentanti ai unor companii cu activitati de productie (din UK, Franta, Germanie, Elvetia, China etc) arata ca doar 40% sisteme deshise pentru schimbul datelor si tot atat de putini reusesc sa integreze toate aceste date. Din perspectiva CRM, doar 1/4 dintre companiile participante (profil de productie) reusesc sa aiba vizibilitate asupra modului in care clientii cumpara si folosesc produsele lor si doar putin peste 50% folosesc datele culese de la/despre clienti... Citeste tot →

SAP C/4 HANA, o noua suita CRM cu ambitii mari

SAP a lansat o noua suita dedicata relatiilor cu clientii sub numele de SAP C/4 HANA. Noua linie de solutii integreaza ultimele achizitii ale SAP si vrea sa modernizeze complet modul de interactiune cu clientii. La nivelul logicii de business si al functionalitatilor SAP C/4 HANA imprumuta de la Hybris, Gigya si Callidus (companii cumparate de SAP) oferind astfel un suport puternic pentru angajatii din front-office, de la vanzari si marketing pana la data protection si analiză comportamentala. Este insa vorba mai degraba despre o re-impachetare decat despre lansarea unor produse noi. Sub numele generic de SAP C/4 Hana vor fi vandute mai multe solutii deja existente:  SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, care se gaseau anterior... Citeste tot →

CRM in cloud creste constant. MiniCRM depaseste 200 de clienti

Companiile locale mici si medii par sa prefere sistemele CRM in cloud. O informatie aparuta recent confirma aceasta directie: MiniCRM a depasit 200 de clienti activi si peste 1000 de utilizatori individuali. Tot la MiniCRM rata de de reînnoire a abonamentului este de 95%, iar 53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS. La finele anului 2016 MiniCRM avea cca 50 de clienti, prin urmare evolutia a fost accelerata. Daca vreti sa aflati mai mutle despre MiniCRM cititi si evaluarea facuta de CRM Review http://www.crmreview.ro/evaluare-crm-review-minicrm/ Cresterea numarului de clienti are la baza si deschiderea in 2017 a reprezentantei de la Cluj-Napoca, unde activeaza o echipa de noua persoane, probabil una dintre cele mai numeroase... Citeste tot →

StarStorage dezvolta un conector pentru Salesforce

Compania Star Storage a dezvoltat un Content Library Connector for Salesforce,  care permite o experiență îmbunătățită de integrare a conținutului pentru clienții de nivel enterprise ce folosesc Salesforce împreună cu alte aplicații de generare a conținutului. Astfel, clientii Salesforce vor putea descărca și depozita în siguranță conținutul direct în SEAL, iar ulterior continutul stocat in SEAL va putea fi accesat din interfata Salesforce. SEAL este o platformă modernă pentru administrarea unificată a informațiilor, arhivare și managementul înregistrărilor, care stochează conținutul nestructurat și metadatele asociate într-un  depozit consolidat. Folosind SEAL, clienții mari care dețin multiple sisteme software își păstrează toate înregistrările companiei într-un depozit integrat, eliberând aplicațiile tranzacționale de povara conținutului nestructurat.Conținutul Salesforce poate fi gestionat și utilizat ca parte a... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →

Romania oscileaza intre CRM cloud si proiecte xRM

Prognozele ultimilor ani vorbeau despre orientarea masiva a clientilor catre  CRM cloud, care urma sa reprezinte de cca 62% din piata in 2018. Evolutia era corelata cu adoptia generalizata a modelului SaaS (Software as a Service), segment de piata care ar urma sa depaseasca o valoare de 70 miliarde USD in acest an (cca 58 miliarde la finele anului 2017). Toate bune, dar… Ce se intampla pe piata locala? Datele despre piata CRM lipsesc, deoarece domeniul nu starneste interestul analistilor. Tendinta globala pare să se respecte insa, iar ofertele de CRM cloud sunt tot mai multe si mai „agresive” in termeni de promovare si pricing. Practic orice cautare pe google, dupa cuvinte cheie asociate intoarce rezultate cu furnizori de CRM... Citeste tot →

CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

System Innovation dubleaza cifra de afaceri in 2017

Vanzarile de SAP Business One au inregistrat o crestere considerabila in 2017 pe piata locala, System Innovation, principalul furnizor al acestei solutii, anuntand o dublare a cifrei de afaceri. SAP Business One este o solutie de business dedicata companiilor mici si medii, care include functionalitati multiple, atat la nivel financiar (ERP) cat si comercial (CRM). Rezultatele de anul trecut au la bază creșterea complexității proiectelor, atât ca funcționalități, cât mai ales ca număr de utilizatori. System Innovation a finalizat cu 25% mai multe proiecte în 2017 și a adăugat încă 350 de utilizatori în comunitatea SAP Business One. Un indicator relevant este creșterea cu 50% a numarului mediu de utilizatori pe proiect. Astfel, în 2017, această valoare a ajuns la... Citeste tot →