StarStorage dezvolta un conector pentru Salesforce

Compania Star Storage a dezvoltat un Content Library Connector for Salesforce,  care permite o experiență îmbunătățită de integrare a conținutului pentru clienții de nivel enterprise ce folosesc Salesforce împreună cu alte aplicații de generare a conținutului. Astfel, clientii Salesforce vor putea descărca și depozita în siguranță conținutul direct în SEAL, iar ulterior continutul stocat in SEAL va putea fi accesat din interfata Salesforce. SEAL este o platformă modernă pentru administrarea unificată a informațiilor, arhivare și managementul înregistrărilor, care stochează conținutul nestructurat și metadatele asociate într-un  depozit consolidat. Folosind SEAL, clienții mari care dețin multiple sisteme software își păstrează toate înregistrările companiei într-un depozit integrat, eliberând aplicațiile tranzacționale de povara conținutului nestructurat.Conținutul Salesforce poate fi gestionat și utilizat ca parte a... Citeste tot →

Ce functionalitati ofera un CRM pentru dealeri auto? (P)

Pentru un dealer auto, CRM-ul este un instrument foarte puternic în livrarea unui serviciu complet şi de calitate către clienţi. Pe piața auto, relaţiile cu clienţii sunt intense şi de durată, încep din etapă de informare/prospectare şi durează mult după ieşirea automobilului din garanţie. O soluţie precum CAS CRM, implementat de Synergizer Business Solutions, oferă oportunităţi de creştere a eficienţei activităţii unui dealer auto, indiferent dacă vorbim de vânzări automobile, vânzări piese de schimb sau service. Mai mult, contribuie la crearea unei imagini solide şi de încredere, un diferenţiator major pe o piaţă intens concurenţiala. Iată ce oferă solutia CRM pentru dealeri auto implementata de Synergizer: Automatizarea proceselor de vânzări. Definite în CAS CRM procesele de vânzări sunt uşor de... Citeste tot →

Romania oscileaza intre CRM cloud si proiecte xRM

Prognozele ultimilor ani vorbeau despre orientarea masiva a clientilor catre  CRM cloud, care urma sa reprezinte de cca 62% din piata in 2018. Evolutia era corelata cu adoptia generalizata a modelului SaaS (Software as a Service), segment de piata care ar urma sa depaseasca o valoare de 70 miliarde USD in acest an (cca 58 miliarde la finele anului 2017). Toate bune, dar… Ce se intampla pe piata locala? Datele despre piata CRM lipsesc, deoarece domeniul nu starneste interestul analistilor. Tendinta globala pare să se respecte insa, iar ofertele de CRM cloud sunt tot mai multe si mai „agresive” in termeni de promovare si pricing. Practic orice cautare pe google, dupa cuvinte cheie asociate intoarce rezultate cu furnizori de CRM... Citeste tot →

CAS CRM a crescut vanzarile de licente cu 23% in 2017

Piaţa din România contează pentru 58% din veniturile generate de CAS CRM în regiunea Europa Centrală şi de Est, datorită numărului mare de parteneri şi a creşterii economice din ultimii ani. Compania germană este prezentă în România încă din anul 2006 prin intermediul unei rețele de peste 14 partneri, care în anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM în România cu 23% față de 2016. De asemenea, în 2017 a crescut numărul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clienţii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociaţii profesionale şi alte entităţi non-profit. Atât în România cât şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, chiar dacă vânzările de cloud sunt în creştere, pentru... Citeste tot →

System Innovation dubleaza cifra de afaceri in 2017

Vanzarile de SAP Business One au inregistrat o crestere considerabila in 2017 pe piata locala, System Innovation, principalul furnizor al acestei solutii, anuntand o dublare a cifrei de afaceri. SAP Business One este o solutie de business dedicata companiilor mici si medii, care include functionalitati multiple, atat la nivel financiar (ERP) cat si comercial (CRM). Rezultatele de anul trecut au la bază creșterea complexității proiectelor, atât ca funcționalități, cât mai ales ca număr de utilizatori. System Innovation a finalizat cu 25% mai multe proiecte în 2017 și a adăugat încă 350 de utilizatori în comunitatea SAP Business One. Un indicator relevant este creșterea cu 50% a numarului mediu de utilizatori pe proiect. Astfel, în 2017, această valoare a ajuns la... Citeste tot →

360 Business Soft sustine un workshop CRM la Bucuresti

360 Business Soft (Softmagazin) organizeaza un workshop CRM la Bucuresti pe 26 ianuarie in cadrul universitatii Romano-Americane. Scopul este prezentarea solutiei CRM 360 Business Soft si a noilor functionalitati. Va puteti inregistra AICI, participarea este gratuita. Intalniri similare au fost organizate si in anii trecuti, in mai multe orase din tara (Sibiu, Brasov, Constanta, Cluj). Seminarul va fi sustinut de Adrian Buhai Project Manager la 360 Business Soft, care va parcurge etapele vânzării în parteneriat cu clientul, oferind participanților un mod practic de a explora la maxim oportunitățile de vânzare și de a clădi un parteneriat pe termen lung cu clientul: 1. Prospectare – identificați clienți potențiali 2. Abordare – abordați clienții pentru a identifica nevoile lor 3. Ofertare –... Citeste tot →

BPM Online vrea sa se extinda in Romania

BPM Online este un CRM ceva mai de nisa, proiectat la intersectia dintre CRM (Customer Relationship Management) si BPM (Business Process Management) ceea ce se vede in modul lor de abordare a pietei. Acopera atat ariile traditionale de vanzari, markeitng si suport insa ofera si o platforma de dezvoltare prin care utilizatorii isi pot defini propriile procese. Complementar, printr-un marketplace dedicat, clientii pot adauga diverse add-on-uri (FaceBook Connector, Online Chat, Adobe Connector, Document Management etc). BPM Online nu este foarte cunoscut in Romania, insa de anul trecut a semnat cateva parteneriate, iar procesul de extindere a canalului si creare brandawareness va continua si in 2018. Printre parteneri se afla: Asseco (integrator cunoscut), Argon Solutions (companie cu sediul in Tg Mures... Citeste tot →

Succesul CRM-ului stă în adopție

Indiferent de solutie, functionalitati si furnizor, succesul unui proiect CRM va tinde spre zero, daca utilizatorii nu si-l vor insusi in activitatea cotidiana. Adoptia este calcaiul lui Achile pentru orice proiect CRM, iar mediul online abunda in povesti despre implementari si obiective ratate. Imi spunea recent un antreprenor ca solutia CRM pe care o folosea nu i se pare „naturala” si ca forteaza oamenii sa adopte un stil de lucru greoi, cea ce ii face reticenti. Nu mi-a spus nimic despre functionalitati, vedere la 360 asupra clientului, despre procese de vanzare sau managementul lead-urilor. Provocarea lui a fost sa-si faca echipa sa utilizeze, de placere si nu fortat, solutia pe care o identificase drept cea mai potrivita pentru organizatia sa.... Citeste tot →