CRM-ul ajuta distribuitorul Ambient sa creasca vanzarile cu 18%

Proiectul de CRM de la Ambient (distribuitor de materiale de constructii cu sediul in Sibiu si marketshare major in Ardeal) m-a interesat in mod deosebit, deoarece am fost implicat oarecum in discutiile initiale pe care managerul de proiect al companiei le-a avut pe LinkedIn (inclusiv pe grupul de discutii CRM Review) in procesul de selectie a solutiei. Dupa ce si-au facut bine temele, cei de la Ambient au ales Microsoft Dynamics CRM, in principal pentru ca este o solutie care ofera libertate in alegerea partenerului, iar in secundar pentru ca au fost multumiti de nivelul functionalitatilor si de integrarea cu SAP, solutie folosita de companie pentru gestiune financiara, depozit etc. Proiectul este un exemplu de integrare SAP-Dynamics CRM (mai exista... Citeste tot →

MAN Romania, cel mai mare client de CAS CRM

Zilele trecute am participat la o conferinta pe teme de CRM organizata de Progress ICT (parte a grupului german Medialine) iar una dintre surprize a fost prezentarea proiectului de CAS CRM derulat de compania MAN Romania, importatorul si distribuitorul camioanelor omonime. A fost interesant si pentru ca proiectul in sine a fost expus chiar de catre Jorge Leuschner, CEO MAN Romania, un manager care interactioneaza cu solutii de tip CRM inca de la aparitia acestora in anii 70. (solutii primitive, bazate pe carduri de client) Intrebandu-l despre CRM in general, Jorge Leuschner mi-a declarat ca „pentru compania noastra, CRM-ul este ca o surubelnita intr-un atelier auto. Nu ne putem desfasura activitaea fara aceasta solutie”. MAN Romania foloseste o solutie CAS... Citeste tot →

Renault adopta Salesforce

Renault este in plin proces de adoptare la nivel global a platformei Salesforce, termenul de finalizare fiiind martie 2015. Anuntul a fost facut de catre Laurent Laporte, directorul Renault pentru divizia Call Center & CRM, cu ocazia Dreamforce’14, conferinta anuala Salesforce care a avut loc la San Francisco. Laporte a precizat ca adoptarea Salesforce face parte din noua strategie IT a grupului si are rolul de a integra in mod unitar infrastructurile IT si solutiile CRM existente la nivel regional in scopul imbunatirii calitatii serviciilor. Unul dintre obiectivele prioritare ale Renault este obtinerea unei rate superioare de convertire a celor 10 milioane de lead-uri obtinute anual din mediul online (canal care genereaza circa 10% din vanzarile totale Renault), informatiile obtinute... Citeste tot →

Cat de atractiv este CRM-ul ca serviciu?

In discutiile despre Software as a Service pe care le-am avut cu mai multi furnizori din piata locala am ajuns invariabil la concluzia ca ERP-ul se potriveste mai putin modelului de livrare cu abonament, insa CRM-ul ca serviciu ar merge de minune. Explicatia ar sta in spatele proceselor care sustin relatiile cu clientii (fie ca vorbim de vanzari, service sau marketing) si care sunt comune pentru categorii largi de clienti, fata de nivelul de personalizare dorit de fiecare dintre companii la nive de ERP. Mai concret: ERP-ul trebuie sa fie personalizat pentru a avea impact, insa CRM-ul poate fi utilizat si intr-o formula standardizata. Solutiile CRM sunt cunoscute de cativa ani, chiar daca piata in sine este inca subdimensionata, prin... Citeste tot →

Aleman Consulting angajeaza un Sales Executive pentru solutii CRM

Aleman Consulting cauta un nou membru in echipa sa pentru rolul de Sales Executive, cu responsabilitati in promovarea si vanzarea solutiilor Microsoft Dynamics CRM si Convergent. Responsabilitatile viitorului angajat sunt: Vanzarea solutiei Microsoft Dynamics CRM si a solutiilor Aleman Consulting Prospectare piata, contactare posibili clienti Vizitare prospecti si prezentarea solutiilor Dezvoltarea postofoliului de clienti si retentia clientilor existenti iar ca cerinte: Studii superioare finalizate (avantaj – automatizari-calculatoare, informatica) Experienta in vanzarea solutiilor de tip CRM si ERP Abilitati foarte bune de vanzare consultativa si B2B Disponibilitate pentru deplasari frecvente Permis de conducere, categoria B Limba engleza – nivel mediu-avansat Cunostinte foarte bune MS Office La capitolul beneficii avem: Pachet salarial atractiv (parte fixa+comision si bonus in functie de performanta) Posibilitatea... Citeste tot →

Despre CRM si gamification

Probabil primul proiect de CRM gamification din Romania se deruleaza in prezent la Servier Pharma, unde o forta mobila cu cca 250 angajati va descoperi functionalitatile si beneficiile unei aplicatii CRM prin intermediul unei strategii de tip joc. Gamification este un termen generic folosit pentru utilizarea unor mecanisme si activitati ludice intr-un context de business (dar nu numai) pentru cresterea gradului de implicare a utilizatorilor si rezolvarea unor probleme de utilizare/adoptie. Cei 250 de angajati ai Servier Pharma vor folosi astfel de tehnici (pe tablete cu Windows 8) pentru a se familiariza cu aplicatia CRM (denumită Synergo) si a creste nivelul de interactiune in cadrul echipelor. In timpul jocului, utilizatorii descopera noi functionalitati ale solutiei, acumuleaza (sau nu) puncte si... Citeste tot →

Grupul Ista investeste in CRM

Ista, compania care se ocupa de citirea contoarelor pentru diverse utilitati publice, a anunta inceperea unui proiect de CRM impreuna cu TotalSoft. Proiectul acopera filialele Ista din Olanda, Italia si Romania. Solutia pe care TotalSoft a propus-o se bazeaza pe Microsoft Dynamics CRM. Total Soft are cateva proiecte foarte interesante pe CRM, unele cu un nivel ridicat de personalizare, cum ar fi Field Force Management la UPC dar si la Mercedes Benz etc.

Grupul Laboratorium a investit intr-o solutie CRM

Piata locala de CRM creste cu un proiect nou prin investitia facuta de grupul Laboratorium in solutia SeniorCRM Express. Solutia acopera activitatile de vanzari, marketing si service, iar obiectivul proiectului a fost cresterea vitezei de reactie in orice interactiune cu clientul. Laboratorium importa si distribuie echipamente si consumabile de laborator (probabil cel mai cunoscut produs este SKALAR, analizoare de preparate chimice) si cum in ultimii doi ani si-a triplat cifra de afaceri, relatiile cu beneficiarii sunt  intense si repetitite: vanzare de echipamente apoi vanzare de consumabile, asistenta tehnica, intretinere, reparatii etc. Solutia SeniorCRM va permite optimizarea si gestionare atenta a proceselor si echipei de vanzari pentru reducerea timpului de raspuns la cererile clientilor si scurtarea ciclului de vanzare. Laboratorium a... Citeste tot →