StarStorage dezvolta un conector pentru Salesforce

Compania Star Storage a dezvoltat un Content Library Connector for Salesforce,  care permite o experiență îmbunătățită de integrare a conținutului pentru clienții de nivel enterprise ce folosesc Salesforce împreună cu alte aplicații de generare a conținutului. Astfel, clientii Salesforce vor putea descărca și depozita în siguranță conținutul direct în SEAL, iar ulterior continutul stocat in SEAL va putea fi accesat din interfata Salesforce. SEAL este o platformă modernă pentru administrarea unificată a informațiilor, arhivare și managementul înregistrărilor, care stochează conținutul nestructurat și metadatele asociate într-un  depozit consolidat. Folosind SEAL, clienții mari care dețin multiple sisteme software își păstrează toate înregistrările companiei într-un depozit integrat, eliberând aplicațiile tranzacționale de povara conținutului nestructurat.Conținutul Salesforce poate fi gestionat și utilizat ca parte a... Citeste tot →

Generali cauta un Analist CRM

Compania Generali cauta un Analist CRM petru sediul din Bucuresti. Principalele cerinte sunt: Studii superioare ( de preferat Cibernetica, Statistica, Matermatica, Informatica) Certificari SQL, Microsoft Dynamics CRM Experienta minim 2 ani pe o pozitie similara Cunostinte foarte bune MS Excel, MS Access, SQL; MS Dynamics CRM Capacitate de analiza şi sinteză; Deschidere spre inovatie si flexibilitate in tratarea schimbarilor; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client, atat intern cat si extern; Spirit de echipa, abilitati foarte dezvoltate de colaborare cu ceilalti colegi; Punctualitate si promptitudine in respectarea termenelor. Responsabilitatile cerute functiei de Analist CRM sunt: Administreaza baza de date de clienti unici ai companiei si coordoneaza procesele de dezvoltare a acesteia in stransa cooperare cu Departamentul IT;... Citeste tot →

Olympus investeste in Entersoft Mobile CRM

Producătorul de lactate Greek Dairies (care detine brandul Olympus si Fabrica de Lactate Brasov), a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM / SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising. Proiectul este regional si acopera filialele din  România, Bulgaria și Grecia. Implementarea Entersoft Mobile CRM / SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Olympus a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui... Citeste tot →

Proiect CAS CRM la AOPA Romania

AOPA Romania inseamna mai exact „Aircraft Owners and Pilots Association” si este o organizatie non guvernamentala.  In Romania au cca 170 de membri, insa la nivel international ajunge la peste 420.000. (piloti, proprietari de aeronave mici, pasionati etc). Ca activitate AOPA reprezintă interesele  domeniului aviaţiei generale, în relaţie cu instituţiile statului şi autorităţile aeronautice. La nivel de obiective, ca orice ONG urmareste sa aiba cat mai multi membri si sa să fie un partener de dialog cat mai relevant. Asociatia este condusa de un Consiliul Executiv bazat pe voluntariat si se bazeaza pe cotizatia anuala platita de membri. De unde proiectul de CAS CRM? Ca sa fie mai eficienta la nivel operational,  in 2016, Consiliul Director al AOPA şi-a propus... Citeste tot →

Producator de cosmetice optimizeaza vanzarile cu Entersoft CRM

Produsele  Apivita, cosmetice bazate pe ingrediente naturale, sunt cunoscute pe piata locala. Daca nu ma insel, in mod curent deruleaza o campanie de promovare pe cateva posturi de televiziune.  Recent, compania Apivita a facut o investitie semnificativa intr-o solutia Entersoft CRM, livrata de Entersoft in combinatie cu un SFA. Obiectivul: optimizarea activitatii de vanzari, marketing si merchandising. In cadrul proiectului,  Entersoft a venit cu tehnologia, soluția și know-how-ul necesar. Soluția propusa integreaza Entersoft CRM și Mobile Sales Force Automation (SFA) si sustine derularea relațiilor cu distribuitorii cat si activitatea din magazinele unde sunt expuse produsele Apivita. Functionalitatile acopera preluarea comenzilor, merchandising, audit, promoții, inventarul stocului, sondaje cu clienții, monitorizarea prețurilor etc.), dar și operatiuni de back office și procese interne... Citeste tot →

Predator Nutrition trece la OSF UnifyCOMMERCE

OSF UnifyCOMMERCE este o solutie  dezvoltata de OSF Global Services si integreaza Salesforce Sales, Service si Community Clouds cu Salesforce Commerce Cloud. Cu ajutorul acestui produs, compania Predator Nutrition a unificat site-ul de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management. Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware.În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud,uşor de folosit în Community BuilderdinSalesforce Community. Pe lângăvizibilitatea 3600 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on-behalf”),... Citeste tot →

Regina Maria fidelizeaza 90% dintre clienti cu Dynamics CRM

Reteaua privata de sanatate Regina Maria a reusit cu ajutorul Dynamics CRM sa atinga o rata de retentie a clientilor de peste 90%. Proiectul a fost implementat de TotalSoft la nivelul Diviziei Corporate (+ 60 utilizatori) care gestioneaza clientii persoane juridice.  Este vorba despre o soluţie personalizata, dezvoltată de TotalSoft pe baza platformei Microsoft Dynamics CRM si intrata in productie de cativa ani. Dynamics CRM a  fost integrat cu alte aplicaţii de back-office (Charisma Medical, spre exemplu), iar schimbul de date este bidirecţional. Divizia Corporate Sales foloseşte Dynamics CRM pentru derularea servicii de account management pentru retenția clienţilor, customer support, precum şi pentru procesele de generare lead-uri şi vânzare. Complementar, la nivel de back-office, în Dynamics CRM sunt definite pachetele... Citeste tot →

Unde poti invata despre Customer Care Satisfaction

O companie  ma informeaza despre derularea unui curs de Customer Care Satisfaction la Bucuresti, in prima parte a lunii decembrie. Analizand putin structura, cursul pare potrivit pentru dezvoltarea unei strategii de relationare cu clientii, eventual urmata de implementarea unei solutii CRM. Cursul tine doua zile si are ca obiective: Constientizarea si motivarea cursantilor in sensul construirii unei relatii pe termen lung cu clientii companiei printr-un customer care de calitate; Construirea unui sistem eficient de gestiune a relatiilor cu clientii si transformarea clientilor in parteneri; Cunoasterea si aplicarea celor 3 elemente cheie in servisarea clientilor; Integrarea recomandarilor de “ce sa faci” si “ce sa nu faci” in relatiile cu clientii; Tehnici de comunicare si depasire a obstacolelor in relatiile cu clientii;... Citeste tot →